برای کسانی که به هنر معاصر و آثار هنری علاقه مند هستند، پیشنهاد می کنیم حتما در دبی از خیابان آلسرکان دیدن کنند. این خیابان در سال 2007 تاسیس شده و در واقع هدف دبی برای ایجاد همچنین خیابانی، تشویق کردن هنرمندان به ایجاد آثار هنری زیبا برای نشان دادن به عموم و همینطور جذب بیشتر توریست ها و گردشگران تور دبی برای بازدید کردن از این نمایشگاه هاست. خیابان آلسرکان که مرکز هنری شهر دبی محسوب می شود، بخشی از محله صنعتی قدیمی به اسم القوز است. این خیابان برای توریست ها و گردشگران بهترین مکان برای بازدید از مراکز خرید، مراکز تفریحی، دیدنی های جالب و مختلف و ... می باشد. 

این خیابان هم اکنون 25 فضای داخلی جذاب و خلاقانه، 9 گالری از هنرهای معاصر، موزه خصوصی و همینطور بسیاری غرفه های هنری و نمایشگاه های مختلف داشته که به جاذبه های توریستی شهر دبی افزوده اند. در ادامه همراه لست تورز بمانید تا بیشتر با جاذبه ها و اماکن دیدنی این خیابان آشنا شوید. 

خیابان آلسرکال دبی

نمایشگاه خط سوم

نمایشگاه خط سوم، از قدیمی ترین نمایشگاه های خیابان آلسرکان بوده که بوسیله دو رهبر خانم به اسم های کلینی تاسیس و افتتاح شده است. توریست ها و گردشگران در این نمایشگاه خیابان السرکان شاهد بهترین آثار هنرمندان خاورمیانه، به خصوص هنرمندان معاصر ایرانی باشند. 

نمایشگاه خط سوم

نمایشگاه IVDE

یکی دیگر از نمایشگاه های این خیابان، نمایشگاه IVDE می باشد. این نمایشگاه در سال 2006 افتتاح شده و بعد از چهار سال به خیابان آلسرکان دبی انتقال یافت. بسیاری از آثار هنری از هنرمندان مختل سراسر دنیا در این نمایشگاه به نمایش درآمده که بازدید از آنها واجب است. 

نمایشگاه IVDE

سالن نمایش های هنری جانکشن

واقعا که کلمه جانکشن، به معنی نقطه اتصال، نام کاملا مناسبی برای این بخش از خیابان آلسرکال می باشد. این مکان جدیدترین و بهترین سالن نمایش های هنری در شهر دبی بوده و همینطور محل تردد بسیاری از رقصنده ها، کمدین ها، موسیقیدانان، شاعران، بازیگران و ... می باشد. انواع و اقسام هنرهای مختلف را میتوان در این سالن نمایشی دید. 

سالن نمایش های هنری جانکشن

کافه A4

به توریست ها و گردشگران تور دبی پیشنهاد می کنیم بعد از بازدید از نمایشگاه ها و سالن های نمایشی این خیابان، در کافه A4 کمی استراحت کنند. این کافه برای مشتریان خود انواع و اقسام نوشیدنی ها و آبمیوه های خوشمزه را سرو می کنند. کافه A4 مکانی آرام بوده و فضای خلاقانه ای دارد به گونه ای که هرکس در آن مشغول به انجام پروژه ها و فعالیت های هنری مختلف خود است. در این کافه اینترنت وای فای رایگان هم ارائه می شود. 

کافه A4

دسترسی های نزدیک به خیابان آلسرکان دبی

توریست ها و گردشگران تور دبی میتوانند با استفاده از اتوبوس به این خیابان برسند. نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس به این خیابان، ایستگاه اتوبوس Bus Quoz, Kanoo Machinery Company – 02 بوده که فاصله ان از خیابان تنها چهار دقیقه می باشد.