تلگرام یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارها در جهان به حساب می‌آید و در ایران نیز، جایگاه مهم و قابل توجهی دارد. امکانات گسترده و جذاب آن موجب شده تا افراد زیادی، برای تبادل ارتباط و همچنین مواردی مانند سرگرمی و خرید از این اپلیکیشن استفاده کنند. اگر شما هم برای کسب و کار خود یک کانال تلگرام ایجاد کرده‌اید باید با امکانات موجود برای پیشرفت کانال خود آشنا شوید. یکی از امکانات مهم و پرکاربردی که می‌توانید در مراحل مختلف رشد کانال خود از آن استفاده کنید، خرید ممبر تلگرام است که می‌تواند در قبال هزینه‌های اندکی که برای شما دارد بازدهی بسیار بالایی داشته باشد. ممبر واقعی یا اجباری تلگرام از روش‌های مختلف جذب می‌شود. در ادامه این مطلب در وب‌سایت مای ممبر به بررسی این انواع مختلف می‌پردازیم.

 

روش آپلودر یا ممبر اختیاری

یکی از پرطرفدارترین و پربازده‌ترین روش‌های خرید ممبر اجباری تلگرام برای کانال، روش ممبر آپلودر یا ممبر اختیاری است. می‌توان از سالم‌ترین روش‌های حاضر برای اضافه کردن ممبر واقعی کانال شما نام برد. در این روش وقتی که کاربران در حال اجبارییت با تلفن همراه خود هستند، پیام کوچکی روی صفحه آن‌ها ظاهر می‌شود و این پیام کانال شما را به آن‌ها معرفی می‌کند. کاربران می‌توانند در صورت تمایل وارد کانال شما شده، عضو شوند و اگر دوست نداشتند، این پیام را از صفحه نمایشگر گوشی خود را کنار بزنند. این یکی از مفیدترین و پربازده‌ترین روش‌های افزایش ممبر واقعی در تلگرام است که شما می‌توانید، از وب‌سایت‌هایی که خدمات خرید ممبر اجباری تلگرام را ارائه می‌دهند دریافت کنید. ارائه‌دهندگان این نوع خدمات تبلیغ کانال شما را به دفعات نمایش می‌دهند تا میزانی که ممبرهای جذب شده از این راه به حد نصاب مورد نظر برسد.

در طول مدتی که شما از این خدمات بر روی کانال خود استفاده می‌کنید، باید روند ارسال پست روی کانال متوقف شود تا این افزایش ممبر به درستی صورت بگیرد. پس از اینکه تعداد ممبرهای اضافه شده به حد نصاب رسید، شما شاهد حضور تعداد زیادی ممبر واقعی در کانال خود هستید؛ حتی می‌توانید برای امتحان کردن این مورد به چند نفر از آن‌ها پیام بدهید و گفتگو کنید. این افراد کسانی هستند که به موضوع کانال شما علاقه‌مند هستند و با میل خود، وارد کانال شما شده‌اند پس با کمی خلاقیت، در تولید محتوای مناسب می‌توانید بخش زیادی از آن‌ها را برای کانال خود حفظ کنید. ریزش ممبرهای شما در این روش بسیار اندک و در طول مدت زمان طولانی است. در ادامه این مقاله در وب‌سایت مای ممبر، به بررسی دیگر انواع خرید ممبر اجباری تلگرام می‌پردازیم.

 

استفاده از مسابقه و امتیازات خاص

یکی دیگر از روش‌هایی که ارائه دهندگان خدمات خرید ممبر اجباری تلگرام عرضه می‌کنند، ارائه ممبرهای واقعی است که از طریق کمپین‌ها و مسابقات مختلف، کانال‌های مورد نظر را انتخاب کرده و در آن‌ها عضو می‌شوند. در این روش هزینه‌ای که شما به ارائه دهنده خدمات خود پرداخت می‌کنید، صرف ایجاد یک مسابقه یا کمپین جذاب می‌شود که مخاطبان برای شرکت در آن و کسب جایزه نهایی، یا استفاده از خدمات رایگانی که به عنوان جایزه، برای تعدادی از افراد مشخص می‌شود، در تعدادی کانال مختلف تلگرامی که در اصل، اسپانسر این حرکت هستند عضو می‌شوند. معمولا این روش بسیار جذاب است و مخاطبین برای انجام آن خیلی مقاومت نمی‌کند، پس در مرحله اول ممبرهای کانال تلگرام شما افزایش پیدا می‌کند. در ادامه مخاطبان درگیر انجام کمپین می‌شوند و حداقل تا انتهای آن در کانال شما عضو می‌مانند.

در این مدت شما زمان مناسبی دارید تا با ارائه پست‌های جذاب و مورد علاقه مخاطبان خود، آن‌ها را نسبت به کانال تلگرام خود علاقه‌مند کنید و محصولات خود را، به خوبی به آن‌ها نشان دهید. اگر بتوانید از این فرصت طلایی استفاده کنید و این علاقه، در مخاطب شکل بگیرد و یا بهتر از آن، ارتباط‌هایی در این میان ایجاد شود که موجب مکالمه با مخاطب و تعامل دو طرفه گردد، شما توانسته‌اید بیشترین استفاده را از این خرید ممبر واقعی تلگرام ببرید و در واقع، یک سری مشتریان بالقوه برای خود جذب کرده‌اید. در مرحله بعدی، بعد از تمام شدن آن مسابقه یا کمپین ممکن است ریزش داشته باشید، ولی این ریزش در بیشترین حالت حدود ۵۰ درصد است، زیرا بسیاری از مخاطبان پیگیر خروج از کانال‌هایی که در آن عضو شده‌اند نمی‌شود؛ پس شما حداقل ۵۰ درصد از ممبرها را به صورت عددی حفظ می‌کنید که می‌تواند به اعتبار کانال شما، نزد مخاطبان جدید کمک کند.

 

مزیت‌های خرید ممبر واقعی تلگرام

ممبرهای واقعی تلگرام افراد حقیقی هستند که از روش‌های مختلف کانال شما جذب شده‌اند و در واقع، آن‌ها که بسیار خوبی برای جذب به حساب می‌آید. می‌توان این مسئله را با ذکر یک مثال بسیار روشن مشخص کرد. بیشتر کسب و کارهای معمول که ما آن‌ها را در زندگی روزمره می‌بینیم، شامل کسب و کارهای که بر روی فروش یک کالا کار می‌کنند، یا آن‌هایی که ارائه‌دهنده خدمات مشخص هستند را، می‌توان از طریق یک مدل کسب و کار ساده، مانند یک مغازه شبیه سازی کرد. وقتی شما از روش‌های مختلف اقدام به خرید ممبر واقعی تلگرام می‌کنید، مانند این است که با استفاده از یک ابزار بسیار مناسب، افرادی را به جلوی ویترین مغازه خود دعوت می‌کنید. طبیعی است که افرادی که به پشت ویترین شما آمده‌اند، باید در مرحله اول چیز جذابی ببینند یا جذابیتی برای آن‌ها به وجود بیاید که وارد مغازه شوند.

 این جذابیت می‌تواند تک پستی باشد که در روش آپلودر، از کانال شما به اشتراک گذاشته شده است. در صورتی که این پست جذاب و دیدنی باشد، افراد زیادی وارد مغازه شما می‌شود و در واقع در کانال شما عضو می‌شوند. اگر از کمپین‌های مختلف متناسب با موضوع کانال خود هم استفاده کنید، می‌توانید بخش زیادی از این مخاطبان را پست‌های خود جذب کنید. از اینجا به بعد مربوط به استراتژی شما در انتشار پست‌ها است، ولی در واقع خرید ممبر واقعی تلگرام به درستی انجام شده و اگر نتیجه مناسبی به دست نیاورید در واقع این، کم کاری شماست. خرید ممبر واقعی تلگرام ابزاری قدرتمندی است که با استفاده درست از آن، می‌توانید شاهد پیشرفت قابل توجهی در کانال تلگرام خود باشید. با خرید این سرویس شما می‌توانید کانال خود را در معرض دید صدها نفر قرار دهید و این، می‌تواند یک ساز و کار تبلیغاتی فوق‌العاده در تلگرام به حساب بیاید.

 

تبدیل ممبر واقعی به مشتری

قطعاً اگر مشتری وارد مغازه شما شود و شما، هیچ کاری برای راهنمایی و جذب وی به محصولات خود نکنید، بدون این که هیچ خریدی از شما انجام بدهد از مغازه خارج خواهد شد. شاید با این روش تنها ۱۰ درصد افرادی که به محصولات شما علاقه‌مندند از شما خرید کنند. در کانال تلگرام خود نیز باید به مخاطبین خود اهمیت بدهید و کالا یا خدمات خود را به خوبی معرفی کنید تا بتوانید از خرید ممبر واقعی تلگرام به خوبی استفاده کنید و مشتریان خود را تا حد قابل قبولی افزایش دهید. قطعاً توضیحات کامل درباره جزئیات محصولات مختلف، می‌تواند یکی از جذابیت‌های کاربردی و مهم در خرید اینترنتی باشد. در این روش شخص نمی‌تواند در همان لحظه، محصول مورد نظر خود را ببیند و لمس کند؛ پس نقشه ارائه اطلاعات مناسب برای مخاطب، می‌تواند یک امر بسیار مهم و حساس به حساب بیاید.

 با مخاطبانتان تعامل داشته باشید و ارتباط برقرار کنید، از آن‌ها درباره موارد مختلف نظرخواهی کنید تا احساس کنند که در فرایند پیشرفت شما مؤثر هستند. این کار موجب ایجاد علاقه عمیق در مخاطبان شما می‌شود. در فضای مجازی اگر خیلی خشک و رسمی رفتار کنید، تعداد مخاطبان کمی خواهید داشت، پس سعی کنید با آن‌ها صمیمی و راحت باشید. می‌توانید با استفاده از طرح‌های تخفیفی برای آن‌ها جذابیت‌های مختلف ایجاد کنید و آن دسته از مخاطبان که روی قیمت تمام شده کالا، حساس هستند را وارد چرخه خرید کنید و برای جذابیت ایجاد کنید.

پیشنهاد ما

پیشنهاد ما به شما این است که خیلی حساب شده و با برنامه پیش بروید. کسب و کار خود را به خوبی آنالیز کنید و برای زمان پیش روی خود برنامه‌ریزی کنید. وقتی برنامه داشته باشید می‌توانید با استفاده از استراتژی‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت تعیین کنید که در هر زمان نیازمند استفاده از چه خدماتی هستید. تلگرام یک پلتفرم فوق‌العاده پرمخاطب است که با استفاده هوشمندانه از تکنیک‌های مربوط به جذب مخاطب، می‌توانید کسب و کار خود را در این فضا نیز ادامه دهید و مشتریان جدیدی داشته باشید. خرید ممبر واقعی تلگرام می‌تواند به شما در جذب مخاطبین واقعی و ممبرهای حقیقی کمک کند.

 می‌توانید با کمی تلاش‌ها را به مشتریان خود تبدیل کنید. جذب ممبر واقعی تلگرام از روش‌های مختلف امکان پذیر است که در هر یک از آن‌ها، شما آپشن های متفاوتی دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها در مقاطع زمانی مختلف، مدیریت کانال تلگرام خود را ارتقاء داده و به پیشرفت روز افزون کانال کمک کنید. فراموش نکنید که این روش مخاطبان را به دیدن محصولات خدمات شما دعوت می‌کند و تأثیرگذاری اصلی و به مخاطبان و تبدیل آن‌ها به مشتری نیازمند، تمهیداتی است که شما باید در پست‌هایی که به اشتراک می‌گذارید در نظر بگیرید. امیدواریم که از مطالب این مقاله به خوبی استفاده کرده باشید و بتوانید، بیشترین بازدهی ممکن را از خرید ممبر واقعی تلگرام کسب کنید.