خرید سیم کارت در تایلند : یکی از مهم ترین مشکلات افرادی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند، جدا از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در شهر مورد نظر، برقراری راه ارتباطی با افراد خانواده و عزیزان است. به همین خاطر باید سیم کارتی از شهر مقصد تهیه کرد و یا اطلاعاتی در مورد سیستم رومینگ شهر مقصد که چطور میتوان قابلیت تماس و دسترسی به اینترنت را داشت، بدست آورد. اگر به تازگی قصد سفر به کشور تایلند را دارید، بهتر است بدانید که تهیه سیم کارت در شهرهای این کشور بسیار کار راحتی بوده و نیازی نیست درباره این مسئله نگرانی داشته باشید. همینطور باید این نکته را در نظر گرفته باشید که افرادی که با تور تایلند رزرو کرده اند، آژانس های مسافرتی در امکانات و خدماتشان ارائه یک سیم کارت به مسافران را نیز دارند. اما اگر قصد سفر به تایلند بدون تور را دارید، بهتر است راجب نحوه تهیه سیم کارت تایلند اطلاعاتی از قبل داشته باشید. در ادامه لست تورز این اطلاعات را در اختیار شما خواهد گذاشت. 

از کجا و چطور سیم کارت تایلند را تهیه کنیم ؟

بسیاری از سوپرمارکت های سه شهر توریستی تایلند مثل فامیلی مارت و یا هفت یازده سیم کارت ارائه میدهند. بنابراین یکی از راه های تهیه سیم کارت برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند، سوپرمارکت های هستند. بعد از سوپرمارکت ها، پاساژ ها و مراکز خرید موبایل هستند که سیم کارت میفروشند. پیشنهاد می کنیم قبل از تهیه سیم کارت حتما درباره نوع اپراتور آن اطلاعاتی داشته باشید. هر اپراتور این کشور مثل ایران نوع خاصی دارد. همینطور مدارک شناسایی برای تهیه سیم کارت را نیز به همراه داشته باشید. 

از کجا و چطور سیم کارت تایلند را تهیه کنیم ؟

اپراتورهای فعال در تایلند

تقریبا سه تا چهار اپراتور در کشور تایلند فعال هستند که در ادامه لست تورز برای شما به ترتیب اولویت و سرویس دهی آن ها را معرفی کرده است :

  • اپراتور AIS
  • اپراتور dtac
  •  اپراتور MoveTrue
  • اپراتور TOT

 اپراتورهای فعال در تایلند

تنظیمات سیم کارت تایلند بر روی گوشی

بعد از اینکه سیم کارت مورد نیازتان از تایلند برای خود تهیه کردید، نیاز به راه اندازی آن روی گوشی موبایل خود را خواهید داشت. توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند میتوانند از فروشندگان سیم کارت درخواست کنند تا سیم کارت را روی گوشی موبایل راه اندازی کنند. همینطور میتوانند اول سیم کارت را شارژ کنند. برای شارژ کردن سیم کارت، فروشنده به شما یک جدول به زبان انگلیسی خواهد داد که مقدار اینترنت، دیتا و هزینه اش را به شما نشان میدهد و شما هم بر طبق نیاز خود، سیم کارت را شارژ خواهید کرد. 

تنظیمات سیم کارت تایلند بر روی گوشی