خريد در گرجستان : بهترین و لذت بخش ترین نوع تفریح در مسافرت، خرید کردن است! خرید سوغاتی و لوازم مورد نیاز از مرکز خریدهای کشورهای دیگر و موجب آشنایی با صنایع دستی و سوغاتی های آن کشور میشود. خرید کردن محبوب ترین کار دنیاست، به خصوص برای خانم هایی که علاقه مند به مد هستند. برای این دسته از افراد، خرید در گرجستان باید هیجان انگیز و جالب باشد. چند مورد از مکان های مورد نظر برای خرید در گرجستان را برای شما معرفی میکنیم :

خرید در گرجستان از تفلیس مال

بزرگ ترین و بهترین مرکز خرید در تفلیس گرجستان، در قسمت غربی و بیرون شهر تفلیس گرجستان قرار دارد. مرکز خرید تفلیس مال گرجستان چند سال پیش همانند پلاسکو دچار حادثه شد و از بین رفت اما چندی بعد بازسازی شده و اکنون قابل استفاده است. اکنون تفلیس مال گرجستان یکی از بهترین مراکز خرید در گرجستان بوده که 110 فروشگاه از بهترین برندها و معروف ترین مارک ها را داشته همینطور شش کافی شاپ هزار متر فضای تفریحی و یک هایپرمارکت بسیار بزرگ در شهر میباشد که صد در صد مقصد اول هر توریست و گردشگر تور گرجستان، تفلیس مال میباشد. علاوه بر این تفریحاتی نیز داخل تفلیس مال ارائه شده از جمله سینما و فضای باز زیبای سرسبز با گل های رنگارنگ میباشد. تفلیس مال گرجستان از ده صبح تا ده شب باز است.

خرید در گرجستان از ایست پوینت

اگر میخواهید از مدرن ترن و بروزترین مرکز خرید در گرجستان خرید کنید، مرکز خرید ایست پوینت گرجستان مکانی است که شما را به هدفتان میرساند. این مرکز خرید بیش از صد فروشگاه از بهترین برندها معروف در سرتاسر دنیا داشته و علاوه بر این مرکز تفریحی برای کودکان و بزرگسالان است. این تفریحات شامل سالن بزرگ بولینگ، سینماهای هیجان انگیز سه بعدی، فروشگاه های اسباب بازی فروشی و کلوب های کودکان میباشد. اجناس و کالاهایی مثل پوشاک، اسباب منزل را بهترین برندها میتوانید خریداری کنید. بعد از این خرید لذت بخش یک وعده غذایی را در شعبه رستوران ها مک دونالد داشته باشید و لذت ببرید. مرکز خرید ایست پوینت از ده صبح تا ده شب باز میباشد.

خرید در گرجستان از درای بریج مارکت

علاقه مندان به بازار میتوانند از بازار دراج بریچ مارکت گرجستان دیدن کنند. این بازار هفت روز هفته باز بوده و یکی از شلوغ ترین و پر طرفدارترین بازارهاست. میتوانید برای خرید سوغاتی در گرجستان از این بازار استفاده کرده و انواع صنایع دستی گرجستان را ببینید و خریداری کنید. همینطور جواهرات زیبا و با ارزش، ظرف های نقره و شیشه، خنجرهای معروف از جمله سوغاتی ها و صنایع دستی در گرجستان میباشد. ساعت کاری این بازار از ده صبح تا پنج بعد از ظهر میباشد.

خرید در گرجستان از خیابان پکینی

این خیابان، یک خیابان معمولی نیست، بلکه دارای بسیاری از مغازه ها با نمایندگی از بهترین و معروف ترین برندهای جهان میباشد. شما همه نوع مغازه و فروشگاهی را میتوانید در خیابان پکینی گرجستان ببنید. یکی از فرشگاه های معروف با قیمت مناسب در گرجستان I Love Moda Lux میباشد که برندهای خوبی از جمله پوما، کالینز، ریباک، لوتو، بنتون، منگو و گارفیلد را دارد.

خرید در گرجستان از مرکز خرید مرانی

مرکز خرید چهار طبقه مرانی در گرجستان شاید کوچک باشد اما محبوب توریست ها و گردشگران به خاطر قیمت مناسب و داشتن نمایندگی از بهترین برندهای جهان میباشد. رستوران ها و کافی شاپ های مرکز خرید مرانی نیز بسیار معروف بوده و ساعات کاری فروشگاه از ده صبح تا ده شب است.

خرید در گرجستان از تفلیس سنترال

تفلیس سنترال یکی از بهترین مراکز خرید برای خرید انواع لباس و کیف کفش مردانه و زنانه و البته لوازم دیجیتال میباشد. داخل مرکز خرید تفلیس سنترال تفلیس شما میتوانید بعد از خرید استراحتی در رستوران ها و کافه های آن داشته باشید. این مرکز خرید از ده صبح تا ده شب باز میباشد.  

خرید در گرجستان از مرکز خرید کارواسلا

در خیابان دادیانی شهر زیبای تفلیس، مرکز خرید هشت طبقه کارواسلا قرار داشته که یکی از بهترین مراکز برای خرید در گرجستان میباشد که ششصد مغازه به همراه نمایندگی از بهترین برندهای دنیا داشته و همینطور دارای سیصد ظرفیت برای خودروهاست. در این مرکز خرید میتوانید تمام چیزهایی که میخواهید از جمله اسباب منزل، رستوران های معروف، لباس ها و کیف و کفش را با قیمتی مناسب پیدا کنید. دارای امکانات تفریحی نیز از جمله زمین بازی کودکان میباشد. مرکز خرید کارواسلا از یازده صبح تا نه شب باز میباشد .