خانه سحرآمیز کاسا باتلو در بارسلونا : اگر دوست دارید بناهای قدیمی و عجیب و غریب را در سفرتان با تور اروپا تماشا کنید، پیشنهاد لست تورز به شما شهر بارسلونای اسپانیا می باشد. این شهر به خاطر وجود معماران معروف و بسیار خلاقی از جمله آنتونی گائودی، معروف ترین و عجیب ترین بناهای اروپا را داراست. آنتونی گائودی سازنده و طراح بسیاری از خانه ها و ساختمان ها معروف در بارسلونا بوده که از جمله معروف ترین آن ها میتوان به خانه کاسا باتلو اشاره کرد. این خانه سحرآمیز که درست در قسمت مرکزی بارسلونا قرار داشته به گفته بسیاری از مردمان محلی از استخوان و جمجمه سر ساخته شده است و همینطور روی سقف آن یک اژدها خوابیده است. این خانه با قرار گرفتن در لیست جهانی یونسکو یکی از محبوب ترین جاذبه های شهر بین توریست ها و گردشگران تور اسپانیا می باشد. 

خانه سحرآمیز کاسا باتلو در بارسلونا

طراحی بسیار زیبای این بنا توسط معمار معروف آنتونی گائودی

اگر حتی خیلی کم به دنیای هنر و معماری علاقه مند باشید، حتما معمار معروف اسپانیایی آنتونی گائودی را می شناسید. این معمار اسپانیایی، آنتونی گائودی معروف ترین معمار در دو قرن گذشته بوده که ساختمان ها معروف بسیار زیادی را طراحی کرده است. اما بین تمام این ساختمان ها، بنایی در بارسلون که این معمار طراحی کرده و توانسته توجه بسیاری از توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اروپا را به سمت خود جذب کند، خانه کاسا باتلو است. این ساختمان یکی از دو اثار بسیار محبوب او بوده و بسیار باشکوه و زیبا به نظر میرسد. هنگامی که به این بنای زیبا نگاه کنید، متوجه می شوید که این ساختمان کاملا از استخوان و جمجمه سر ساخته شده است. این بنا دارای تراس و ستون های استخوانی نیز می باشد. این معمار اسپانیایی بیشتر از رنگ ها و اشکالی که در دریا و دنیای زیر اب وجود دارند برای ساختن این بنای باشکوه استفاده کرده است. داخل آن نیز انقدر زیبا، دقیق و با جزئیات ساخته شده که واقعا باید برای ظرافت آنتونی گائودی دست زد. 

طراحی بسیار زیبای این بنا توسط معمار معروف آنتونی گائودی

مالک خانه کاسا باتلو در بارسلونا

خانه کاسا باتلو که بوسیله آنتونی گائودی ساخته و طراحی شده بود، متعلق به یک نجیب زاده بسیار ثروتمند به اسم باتلو بود. این نجیب زاده به همراه خانواده اش در این ساختمان دو طبقه پایینی ساختمان زندگی می کردند و چند طبقه بالایی را به دیگر اجاره داده بودند. خانه کاسا باتلو درواقع یک بنای شگفت انگیز و فوق العاده زیبا بوده که واقعا ارزش بازدید را خواهد داشت. بازدید از این خانه حتما برای توریست ها و گردشگران تور ارزان اسپانیا جذاب و لذتبخش خواهد بود. اسم خانه کاسا دلا اوسوز بوده و به معنی خانه ای از استخوان می باشد. مردم محلی این منطقه معتقدند که سقف خانه کاسا باتلو از استخوان های یک اژدها که کشته شده، ساخته شده است.

مالک خانه کاسا باتلو در بارسلونا