حمل و نقل عمومی والنسیا : شهر کوچک والنسیا در اسپانیا بسیار دیدنی و جذاب می باشد. این شهر سیستم حمل و نقل عمومی بسیار خوبی برای تردد مردم و توریست های تور اسپانیا در سطح شهر داشته و امکانات و خدمات مناسبی برای آن ها ارائه کرده است. بهترین راه برای گشت و گذار در والنسیا استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی بوده تا با استفاده از ان ها بتوانید تمام جاذبه های شهر والنسیا را ببینید. در ادامه لست تورز انواع وسایل حمل و نقل عمومی والنسیا را برای شما معرفی کرده است.

اتوبوس 

اتوبوس ها راحت ترین وسایل حمل و نقل عمومی در شهر والنسیا بوده تا توریست های تور اروپا بتوانند خیلی راحت از جاذبه های گردشگری شهر دیدن کنند. اگر میخواهید از اتوبوس برای تردد در شهر استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما این است که کارت های مختلط تهیه کنید تا بتوانید به صورت همزمان از مترو و ترامواها نیز استفاده کنید. هزینه بلیت تک سفره برای توریست ها 1.5 یورو می باشد. 

اتوبوس

مترو 

یکی از محبوب ترین وسایل حمل و نقل عمومی توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اسپانیا در شهر والنسیا، مترو است. مترو زیرزمینی این شهر کوچک اسپانیا یکی از راحت ترین و البته سریع ترین وسایل حمل و نقل عمومی بوده و همینطور در فصل تابستان دارای سیستم خنک کننده در واگن ها می باشد. 

مترو

تاکسی

در سراسر شهر والنسیا میتوان تاکسی های بسیاری را دید که در حال رفت و آمد هستند. در هر خیابان از این شهر که باشید میتوانید با صدا زدن، یک تاکسی گرفته و شهر والنسیا را بگردید. اما بهتر است بدانید که تاکسی در والنسیا از دیگر وسایل حمل و نقل عمومی در شهر گران تر بوده اما اگر از شناخت زیادی از شهر ندارید، بهترین گزینه هستند. 

تاکسی

ماشین‌ های کرایه‌ ای

شرکت های بسیاری در زمینه کرایه اتومبیل در این شهر فعالیت می کنند و بیشترشان را میتوان در کنار فرودگاه و ایستگاه قطار پیدا کرد. اما پیشنهاد ما به شما این است که اگر میخواهید فقط در شهر بمانید، کرایه کردن ماشین چندان برایتان مناسب نبوده و هزینه بسیاری دارد. چرا که سیستم حمل و نقل عمومی والنسیا مناسب و ارزان قیمت است. همچنین والنسیا هر بسیار کوچکی بوده و توریست های تور لحظه آخری اروپا میتوانند با استفاده از تاکسی ها و دیگر وسایل حمل نقل عمومی شهر از نقاط دیدنی والنسیا دیدن کنند. 

ماشین‌ های کرایه‌ ای

اتوبوس مخصوص توریست ‌ها

اگر سفرتان به شهر والنسیا یک یا دو روزه بوده، اتوبوس های دو طبقه توریستی بهترین وسیله حمل و نقل برای گشت و گذار عمومی در شهر برای شماست. این اتوبوس ها از تمام نقاط دیدن شهر بازدید کرده و مثل یک تور گردشگری برای توریست های تور ارزان اروپا عمل می کنند. 

اتوبوس مخصوص توریست ‌ها

تراموا

توریست ها و گردشگران تور ارزان اسپانیا که نمیخواهند و یا به هر دلیلی نمیتوانند با مترو در سطح شهر تردد داشته باشند، میتوانند از ترامواهای این شهر استفاده کنند. در صورتی که برای خود یک کارت مختلط والنسیا تهیه کرده باشید میتوانید علاوه بر مترو و اتوبوس، از تراموا نیز استفاده کنید. هزینه هر بلیت تک سفره برای هر نفر 1.5 یورو می باشد. 

تراموا