جشنواره های بالی : جشنواره ها و فستیوال ها معمولا بسیار طرفدار دارند به خصوص که این فستیوال ها و جشن ها برای کشور دیگری باشد! سالانه جشنواره های مهمی در بالی برگزار میشود. از جشنواره های مذهبی گرفته تا جشنواره های تفریحی و فرهنگی در یک جا جمع شده و به یکی از جاذبه های گردشگری بالی تبدیل میشوند. جشنوار های بالی بسیار شاداب و پرهیجان بوده و مملو از رنگ های شاد و موسیقی بوده. بهترین زمان سفر به بالی برای دیدن این جشنواره ها، فروردین، اردیبهشت، خرداد و شهریور ماه هست که در این ماه های سال هتل های سی تا پنجاه درصد قیمت های خود را کاهش داده علاه بر یان رطوبت هوا نیز کمتر شده و میتوان برای بسیاری از تفریحات آبی مثل موج سواری، غواصی، کوهنوردی و جنگل گردی را تجربه کرد.

جشن گالونگان بالی

یکی از مهم ترین و البته بهترین جشنواره هایی که در بالی برگزار میشود، جشنواره گالونگان و کونینگن است. این جشن ده روز اجرا خواهد شد و مردم محلی معتقدند که خدایان بالی برای برگزاری این جشن ها به زمین خواهند آمد. جشن گالونگان بالی برای ادایان و آیین ها گوناگون در کنار معبدهای شهر برگزار میشود. این جشن در واقع نشان دهنده غلبه دارما روی نیروهای شر زمین بوده و مردم بسیاری در این جشن میوه ها و گل های رنگارنگ آورده و تزئین میکنند. مثل عید سال نو هرکس بهترین لبای هاس خود را پوشیده و جواهرات خود را استفاده میکنند. اما اصل ماجرا روز آخر این جشنواره است که مراسمی مذهبی برای ارواح نیاکان بالی برگزار میکنند.

جشن گالونگان بالی

جشن بوفالوها بالی

مسابقات هیجان انگیز و جذاب بالی، یکی از تفریحات توریست ها و گردشگران تور بالی بوده که هر سری یک جایزه رسمی و بزرگ به برنده مسابقه اعطا میگردد. در این مسابقه از بوفالوهای نژاد دار و گاوهای نر بالی استفاده میکنند. زمان برگزاری این جشنواره هر جولای است.

جشن بوفالوها بالی

جشنواره بادبادک‌ها بالی

از دیگر جشنواره های بالی میتوان به جشنواره بادبادک ها اشاره کرد. اگر روز برگزاری این جشنواره از اقامتگاه خود خارج شوید آسمان را دیگر نخواهید دید چرا که پر از بادبادک های بزرگ و کوچکی بوده که مردم این شهر به نشانه فرنگشان هوا کرده اند. درواقع هدف از این جشنواره ساخت بزرگ ترین و غول پیکرترین بادبادک بوده تا بتوانند هنر خود را نشان دهند. این جشنواره جذاب و شاداب نیز در ماه های ژوئن و ادن برگزار خواهد شد که آب و هوا شرایط خوبی دارد.

جشنواره بادبادک‌ها بالی

جشنواره هنر بالی

این جشنواره در میدان پاپتون دنپاسار از دومین شنبه ماه خرداد تا دومین شنبه ماه مرداد ادامه خواهدد داشت. در این ماه میتوان هنرهای سنتی و محلی زیبا و دیدنی بالی را ببینید. هرچیز عجیب و غریبی که تا بحال ندیده اید را خواهید دید، لباس های رنگی محلی، موسیقی های عجیب و فریب، سنت و مذهب بالی و ...

جشنواره هنر بالی