آذر ماه (دسامبر) را در دبی تصور کنید، جایی که زمستان بهترین زمان سال برای سفر به آن است. عاشق موسیقی هستید، مغازه دارید، به دنبال آشنایی با فرهنگ خیابانی هستید یا طرفدار ورزش هستید؟ دسامبر در این شهر به هر سبکی، سلیقه و مناسبت هایی نیازهای شما را برآورده می کند. سال نو میلادی، روز ملی دبی، هشتمین مسابقه راگبی و ... از جمله جشنواره ها و رویدادهای دبی در آذرماه بوده که حتما باید در آنها شرکت کنید. با توجه به نزدیک شدن به سال نوی میلادی، پیشنهاد می کنیم همین حالا تور دبی را برای خود رزرو کنید. 

جشنواره ها و رویدادهای دبی در آذرماه

سال نو در دبی

به سال 2020 خوش آمدید

هیچ کس مثل دبی سال جدید را دوست ندارد

چه در سایه بلندترین ساختمان جهان، چه در بالای پشت بام برخی از سالن های دورافتاده یا در وسط بیابان، روش های بسیاری برای تماشای جشن باشکوه و فوق العاده سال نو میلادی در نیمه شب در دبی وجود دارد. یکی از مهمانی های فوق العاده در این شهر را انتخاب کنید و سپس به سمت هتل آتلانتیس بروید و در جزیره مصنوعی پالم جمیرا برای یک جشن دلپذیر آماده شوید. پیشنهاد ما به توریست ها و گردشگران تور دبی، تماشای اتش بازی و نمایش فواره آب دبی از بالای برج خلیفه است که خیره کننده خواهند بود.

زمان : 31 دسامبر 2020

سال نو در دبی

جشنواره خرید دبی

خریدهای خود را از بزرگترین فروشگاه دبی انجام دهید

برای بزرگ ترین جشنواره سال دبی آماده شوید. جشنواره خرید دبی معروف به DSF، همان جشنواره ای است که مدت ها انتظارش را می کشیدید. از 26 دسامبر تا 1 فوریه سال 2020، بازارهای هر، مراکز خرید، فروشگاه های خرده فروشی و مغازه ها در سطح شهر همه در حال پیشرفت بوده و قیمت ها تا 90% درصد کاهش یافته است. از تخفیف های هنگفت گرفته تا پیشنهادات، مسابقات و جوایز باورنکردنی، منتظر ساکنان و توریست های تور دبی هستند تا از این فرصت های استثنائی خود برای خرید لوازم الکترونیک، اسباب بازی، مبلمان، وسایل نقلیه و جواهرات استفاده کنند. کنسرت های بیشتر، آتش بازی های خیره کننده و رویدادهای پاپ آپ باعث می شود این جشنواره برای همه مهیج باشد.

زمان : 26 دسامبر 2019 تا 1 فوریه 2020

جشنواره خرید دبی

روز ملی امارات

جشن اتحادیه

در حالی که امارات متحده عربی 48مین روز ملی خود را در تاریخ 2 دسامبر برگزار می کند، دبی به یک مرکز تفریحی یک هفته ای تبدیل می شود که با کنسرت ها، اجراهای فرهنگی، نمایش های آتش بازی خیره کننده و سرگرمی در بازار همراه است تا کودکان را سرگرم نگه دارند. برخی از جاذبه های مهم این شهر، از پارک های دبی و استراحتگاه گرفته تا وایلد وادی، تخفیف های ویژه ای را ارائه می دهند که در آنجا می توانید رژه های جذاب و نمایشگاه هایی با مضمون نیز پیدا کنید.

زمان : 2 دسامبر 2019

روز ملی امارات

جشنواره فرهنگی DXB دبی

درخشش شهر را احساس کنید

بزرگترین جشنواره فرهنگی دبی، DXB، در ماه دسامبر با برنامه های سنگین مثل گذشته برپا می شود. در این جشنواره فرهنگی با کارناوال سه روزه موسیقی زنده، کارگاه های آموزشی، نمایش فیلم، نصب و راه اندازی مد و طراحی در منطقه طراحی دبی روبرو خواهید شد. فعالیت های انحصاری برندها و حتی رقابتی ترین مسابقات بین المللی Streetball منطقه را در این جشنواره مشاهده کنید.

زمان : 5 تا 7 دسامبر 2019

جشنواره فرهنگی DXB دبی

مسابقه فصلی اسب سواری میدان دبی

در این مسابقه میتوانید برخی از سریع ترین اسب ها و سواران جهان را در یک رقابت هیجان انگیز در باشگاه اسب سواری میدان دبی که یکی از بزرگ ترین باشگاه های دبی است، ببینید. بهترین زمان تماشای این مسابقه برای توریست ها و گردشگران تور دبی فصل بهار است. هر مسابقه ملی یک میلیون اماراتی جایزه به همراه خواهید داشت. در ماه اوریل که منجر به قهرمانی جام جهانی می شود، جایزه 35 میلیون دلاری را به همراه دارد.

زمان : 24 اکتبر تا 10 آپریل 2020

مسابقه فصلی اسب سواری میدان دبی