جشن سال نو میلادی در دبی : یکی از جشن های باشکوهی که در شهر دبی برگزار میشود، جشن سال نو میلادی در دبی میباشد. با اینکه این جشن برای مسیحیان میباشد شما به علت اینکه گردشگران و مسافران دبی در این شهر هستند هرسال بهتر از سال قبل انجام میشود. در این جشن بات انواه تخفیف ها در مراکز خرید، جشن در خیابان و سرگرمی هایی مثل آتشبازی برخورد میکنید. همینطور خیلی از مسافران تور دبی اگر فصل زمستان را برای سفر به این شهر در نظر بگیرند میتوانند بهترین لحظات را در این شهر سپری کنند چه از نظر آب و هوا و چهاز نظر جشن ها و حراجی ها.

جشن سال نو میلادی در دبی

نحوه برپایی جشن سال نو میلادی در دبی :

این کشور با اینکه دین اسلامی دارد اما به این مراسم اهمیت بسیاری میدهد و علاوه بر مردمان و مسافران خود دولت نیز امارات نیز جشن میگیرد. برای شروع این جشن، همه جای شهر را چراغانی کرده و برای هر دقیقه برنامه ریزی های ویژه ای مثل آتشبازی میکنند. همزمان با این برنامه ریزی ها حاجی ها و فستیوال ها آغاز میشود و تا 1فوریه ادامه میباشد. باید اینطور گفت که اگر میخواهید فقط در جشن ها و بهترین موقعیت ها باشید این فصل را برای سفر به دبی انتخاب کنید چرا که کنسرت های نیز از دیگر برنامه هایی میباشد که در دبی برگزار میشود.

نحوه برپایی جشن سال نو میلادی در دبی

آتشبازی جشن سال نو میلادی در دبی :

یکی از معروف ترین اتفاق های این جشن در دبی آتشبازی در زمانی است که سال تو شروع میشود. این آتشبازی های بزرگ در سرتاسر شهر برگزار شده و به حدی جذاب و دیدنی است که رکورد خود را در بزرگ ترین آتشبازی ها زده است. برای این آتشبازی در کنار برج العرب، بیشتر پنج تن مواد منفجره استفاده شده که سالانه 1 میلیون و 500 هزار نفر را مجذوب خود میکند.

آتشبازی جشن سال نو میلادی در دبی