جزیره کوچکی بالی(دارای 3 میلیون نفر سکنه اندونزی تبارومهاجران استرالیائی) جزیره ای در کشور اندونزی مسلمان نشین است () و محل پیوند اقیانوس آرام و اقیانوس هند که به طبع دارای طبیعت و آب و هوای مخصوص  خود است
دیدنیها و صنایع دستی جزیره بالی:
صنايع دستي، نقاشيهاي زيبا، مجسمه بودا و ديگر مجسمه هاي هندو، پارچه هاي تزئيني و زيبا از جمله وسايلي است كه توريست ها معمولا خریداری میکنند. فروشگاه ديسكاوري در ميدان كرتيكا مي باشد كه  درانتهاي فروشگاه به ساحل میرسید همچنین مركز خريد ماتاهاري (Matahari) با فروشگاه و رستورانهاي متنوع و شيك- و مرکز خرید پاسار بادونگ (Pasar Badung) در کنار رودخانه تشکیل شده از چند طبقه از فروشگاه ها و دکه هایی است که هر چیزی از ماهی های تازه ، آب میوه ها و سبزیجات معطر گرفته تا تندیس ها و صنایع دستی اهالی بالی و جاوه در آن به فروش می‌رسد. در ساحل مقابل رودخانه، مجموعه كومباساري(Kumbasari) ، منزل گاه بسیاری از فروشگاه های کوچک است که لباس های طرح دار ارزان قیمت، جواهرات، نقره جات و عتیقه جات در آن به فروش میرسد.  (Topathi) در 8 کیلومتری مرکز شهربالی، مجموعه عظیمی از تمام محصولات صنایع دستی را به توریستها عرضه میکنند.
بیشترین مکانهایی مورد بازدید در بالی:
سانور(Sanur) ، كوتا (Kuta) و نوسادوآ (Nusa Dua) مکانهای که اکثر هتل‌ های جزیره، رستوران‌ها و امکانات خرید در آنجا واقع شده است. البته کوتا بیشترین محبوبیت را در بین شهرهای بالی دارد.

تور بالی          تور بالی ارزان       تور لحظه آخری بالی