آیا تا به حال در مورد جایگاه تشریفات فرودگاه شنیده اید؟ جایگاه cip که به صورت اختصار CIP نمایش داده می شود یکی از بخش های مهم فرودگاهی محسوب می شود که خدماتی خاص در اختیار مسافران قرار می دهد. در واقع به جای اینکه خودتان درگیر مشغله های پیش از سفر باشید گروه خبره و کارآزموده ای این کار را برای شما انجام می دهند. بنابراین چه خوب است با روش کار گروه های مختلف در جایگاه cip کیش، امام و مهرآباد آشنا باشید.

نحوه ثبت نام در جایگاه تشریفات فرودگاه کیش

جایگاه تشریفات فرودگاه کیش صالحان تراول  ساختمان بسیار مستقل در جنب ترمینال اصلی است که البته وضعیت ورودی و خروجی آن نیز نسبت به محوطه فرودگاه مستقل است. هر خدماتی که در این بخش ارائه می شود به صورت اختصاصی بوده و برای مسافران CIP در نظر گرفته می شوند. به عنوان مثال مسافران CIP بدون اینکه نیاز به عبور از ترمینال اصلی داشته باشند همه خدمات خود را دریافت می کنند یعنی در صف های طولانی معطل نمی شوند و درگیر بی نظمی نخواهند بود.

جایگاه  فرودگاه کیش خدمات 24 ساعته ندارد و خدمات این بخش معمولاً از 9 صبح الی 10 شب ارزیابی می شود و نیاز است که رزرو از 48 ساعت پیش داشته باشید. نحوه ثبت نام برای  کیش در سایت صالحان قرار گرفته است که می توانید از آن استفاده نمایید. کادر مجرب و آموزش دیده جایگاه تشریفات فرودگاه شرایطی برای مسافران فراهم می سازند تا در این جایگاه درگیر شلوغی ها نباشند و فرصت کافی برای استراحت و کسب آرام خیال داشته باشند.

این بخش شامل مستقبل بوده یعنی گروهی که از بدو ورود مسافران جایگاه ویژه، آنها را همراهی می کنند. دارای ترانسفر فرودگاهی بوده شامل سرویس جانبی داشته و همینطور یک سری خدمات ویژه از جمله رزرو بلیط، هتل، اجاره خودرو، و تفریحات دریایی جزیره کیش را شامل می شود.

 CIP کیش

اطلاعات جایگاه تشریفات فرودگاه امام

در طول زمانی که مسافران منتظر هستند تا پروسه فرودگاهی انجام شود، می توانند در جایگاه ویژهامام اقامت داشته باشند. این جایگاه شامل ساختمانی سه طبقه بوده که مساحتی در حدود 8 هزار متر مربع دارد. از سوی دیگر این جایگاه نشیمن های متعددی داشته که چشم اندازی از باند فرودگاه را در اختیار مسافران قرار می دهد. رستوران ها به صورت سلف سرویس بوده و همینطور سالن کنفرانس اختصاصی با ظرفیت 15 نفر دارد. این جایگاه شامل اتاق جلسات وی آی پی بوده و همینطور شامل شعبه بانک پاسارگاد است. اتاق بازی کودک برای جایگاه ویژه در نظر گرفته شده است تا کودکان شما بتوانند برای سرگرمی به این بخش مراجعه داشته باشند. همینطور باجه و دستگاه های خودپرداز بانک سامان برای ارائه خدمات ارزی نیز فراهم شده است.

طراحی جایگاه cip بسیار مدرن و آرامش بخش است و یک سری گیت های اختصاصی پلیس و گمرک نیز وجود دارد تا در انتظار صف های طولانی برای پذیرش بار نباشید. این محدوده دارای اینترنت وای فای نامحدود است.

شما میتونید برای استفاده از خدمات تشریقات فرودگاه امام به سایت صالحان مراجعه کنید و به راحتی این خدمات و رزرو کنید.

 CIP مهراباد

بلیط cip فرودگاه مهرآباد

با خرید بلیط جایگاه تشریفات فرودگاه مهرآباد صالحان بسیاری از دغدغه های شما پیش از سفر برطرف می شود و یک سری خدمات اختصاصی در اختیار شما قرار می گیرد.

سالن CIP فرودگاه بین المللی مهرآباد در یک فضای بسیار زیبا با امکانات عالی طراحی شده است. این سالن ظرفیت پذیرایی از بیش از 150 نفر مسافر را دارد. از سوی دیگر این سالن در ترمینال یک قرار گرفته است یعنی شرایط استفاده مسافران از همه خطوط هوایی این سالن وجود دارد.

مثلاً کسانی که بلیط جایگاه تشریفات فرودگاه مهرآباد را انتخاب می کنند می توانند از خدمات DCS استفاده کنند. این خدمات شامل یک سری موارد خاص می شود:

شما می توانید کارت پرواز را به صورت ویژه دریافت نمایید. امور مربوط به اضافه بار شما توسط تیم خبره و حرفه ای پیگیری می شود. از سوی دیگر شرایط برای تحویل و حمل بار نیز به عهده افراد آموزش دیده و امین است. امور مربوط به حیوانات نیز از خدمات این بخش محسوب می شود.

با تهیه این بلیط جایگاه تشریفات می توانید از مسیر منزل به فرودگاه و برعکس با خیال راحت از خدمات ترانسفر استفاده کنید. حتی اگر مشکلی در مسیرهای اختصاصی ایجاد شد نیز می توانید از گروه خبره و کارآزموده کمک بگیرید.

جایگاه تشریفات فرودگاه مهرآباد شامل یک سری خدمات جانبی جالب است که دانستن آنها به انتخاب شما کمک می کند. شما از اینترنت پرسرعت استفاده می کنید، در بوفه با انواع غذا و نوشیدنی های خوش طعم مشغول می شوید، گیت اختصاصی بازرسی وجود دارد تا خیالتان از بابت بررسی های پیش از سفر جمع باشد.،

اتاق سیگار، غرفه های تجاری و تبلیغاتی و همینطور کافی نت است. یک سری سالن های جلسات و کنفرانس با ظرفیت های 40 و 80 نفره نیز در این بخش ارزیابی شده است.

قیمت جایگاه تشریفات فرودگاه برای مسافران داخلی به ریال و برای مسافران خارجی نیز به دلار ارزیابی می شود و شاخص گذاری های مخصوص خود را دارد.

جمع بندی

سالن VIP نیز حتماً به چشمتان خورده است که جا دارد برای اتمام این مقاله اشاره ای به این جایگاه داشته باشیم. وی آی پی مخصوص سیاسیون و اعضای دولت است و در یک ساختمان واقع شده است. تردد سیاسیون و اعضای دولت در این سالن صورت می گیرد و گاه همین موضوع سبب می شود تا شرایط استفاده از جایگاه تشریفات فرودگاه برای مسافران وجود نداشته باشد. هزینه ارائه سرویس در پروازهای داخلی و خارجی با هم فرق دارد و بهتر است به این موضوع توجه داشته باشید.