1.صخره های هین تا و هین یای ساحل لامای در ساموئی: صخره های هین تا و هین یای به معنی پدر بزرگ و مادر بزرگ، قسمتی از صخرا های ساحل هستند که به صورت طبیعی در اشکال مختلفی دیده میشوند.

2.بازار لامای نایت پلازا ساحل لامای در ساموئی: در مرکز شهر روبه روی رستوران مک دونالد، شما میتوانید بازار لامای نایت پلازا را که نمونه ی کوچک شده بازار پاتپونگ نایت بانکوک است را بیابید. در بازار لامای نایت پلازا بیشتر اجناس لباس های مارک دار جعلی و خورده ریزهای قدیمی یا جدید است. در نگاه اول همه چیز بی کیفیت به نظر می آید اما اگر اهل خرید هستید با کمی گشت و گذار در بازار لامای نایت پلازا می توانید اجناس خوبی با قیمت مناسب پیدا کنید. اجناس بازار بیشتر لباس، کیف و کفش، وسایل و سوغات تزینی و دست ساز محلی و البته جعلی اما با مارک های معروف می باشند. این بازار به شلوغی بازارهای چاونگ نیست و بیشتر مکان مناسبی برای غذا خوردن است. انواع کافه ها و رستورانها در این بازار وجود دارد. روی هم رفته بازار لامای نایت پلازا مکان جالبی برای گشت و گذار است فقط توجه داشته باشید به مترجمتان لبخند بزنید و هرگز جنسی را به قیمت جنس اورجینال تهیه نکنید، مغازه دار از شما توقع چانه زدن دارد. ساعت کاری هرروز از ساعت 17.00.

3. پارک آبی کوکو اسپلش ادونچر ساحل لامای در ساموئی: پارک آبی کوکو اسپلش ادونچر پارک سرگرم کننده ای با 10.000 متر مربع وسعت است که تفریحات متنوعی را برای تمامی افراد خانواده شامل می شود. مهمترین بخش شامل پارک 4 استخر و 7 سرسره آبی می شود. برای کسانی که خواستار هیجان بیشتر هستند، انواع بانجی جامپینگ، ترامپولین، زیپ لاین در انواع مختلف برای سنین متفاوت در پارک تعبیه شده است. بازی در استخر قایق ها و کارتینگ از دیگر سرگرمی های این مجموعه است. قلعه بادی اعضای کوچکتر خانواده را برای ساعت ها سرگرم می کند و نوشیدنی و انواع خوراک در مجموعه در دسترس است. ساعت کاری هر روزه از 10.30 تا 17.30.

4.آکواریوم و نمایش ببر ساموئی: در آکواریوم و نمایش ببر ساموئی شما میتوانید از نزدیک ترین فاصله با حیات زیر آبی آبهای مرجانی آشنا شده و پرندگان رنگارنگ وعجایب حیات وحش زیبا را در یک مجموعه تماشا کنید.این مرکز تفریحی کاملا مناسب خانواده هاست و به اندازه کافی سرگرمی دارد که اعضای کوچکتر خانواده را یک بعد از ظهر کامل مشغول کند. آکواریوم مجموعه شامل بیشتر موجودات آبزی خلیج تایلند است مانند: کوسه ی پرستار، کوسه ی پلنگی، سفره ماهی، گربه ماهی و بسیاری دیگر از گونه های مرجانی می باشد همچنین در این آکواریوم قسمتی وجود دارد که بازدید کنندگان می توانند به لاکپشت های دریایی غذا بدهند. در قسمت باغ وحش مهمترین برنامه نمایش ببر بنگال و پلنگ است که قدرت و چابکی آن دو را به نمایش میکشد همچنین بازدید کنندگان میتوانند با خرید بلیط اضافه با هر کدام از این دو موجود عکس بگیرند. ساعت کاری هر روز 9.00تا18.00.

5. معبد وات خونارام ساموئی: . معبد وات خونارام آخرین اقامتگاه راهب مومیایی شده ی جزیره ی ساموئی است. این نوعی رسم قدیمی در فرهنگ بوداییست و تایلندیست که بی نیازی از دنیا را در راهب ها نشان میدهد طوری که راهب تصمیم میگیرد در حالتی خاص نشسته و نوع فقط خاصی نوشیدنی را بیاشامد و کم کم در همان حالت مومیایی میشود. این راهب در سال 1973 از دنیا رفته و تا امروز کوچکترین فسادی در جسم مومیایی شده ی او به وجود نیامده است. برای بعضی از بازدید کنندگان ممکن است این صحنه نا خوشایند باشد اما تایلندی ها این حرکت را باعث احترام و مناعت طبع راهب می دانند. گذشته از راهب مومیایی معبد وات خونارام ساموئی نمونه ی شاخص یک معبد بودایی است که مردم محلی روزانه در آنجا خدمت گذاری می کنند و مناجات می کنند. ورود به معبد برای عموم آزاد است. 

برای دیدن این جاذبه های دیدنی از نزدیک و رزور تور تایلند با آژانس های معتبر ما در صفحه لست تورز در ارتباط باشید.

کانال تلگرام لست تورز lasttours1@