جاذبه های توریستی جزیره کولایپ تایلند : این جزیره نه چندان بزرگ اما زیبا، در تایلند در قسمت جنوبی استان ساتون و همینطور نزدیک به مرز تایلند و مالزی در حومه پارک ملی دریایی تاروتو قرار دارد. جزیره کولایپ تایلند به شکل ال بوده و متعلق به آدانگ راوی آرشیپلاگو است. این جزیره به تازگی به خاطر پیشرفتی که داشته با آغوش باز پذیرای توریست ها و گردشگران تور تایلند خواهد بود. توریست ها در این جزیره میتوانند یکی از سه ساحل اصلی آن را برای اقامت یا تفریح انتخاب کرده و تفریحات خود مثل غواصی و جنگل گردی و ... را انجام دهند. غروب خورشید از سواحل این جزیره یکی از لذتبخش ترین کارهاست. در ادامه ما برای شما جاذبه های توریستی جزیره کولایپ تایلند را معرفی خواهیم کرد تا از سفر خود به این جزیره با سواحل زیبا و دیدنی اش لذت ببرید.

جاذبه های توریستی جزیره کولایپ تایلند

هزینه اقامت در جزیره کولایپ تایلند

اگر مایل به اقامت در این جزیره زیبا و دوست داشتنی هستید، خبر خوب اینجاست که هزینه اقامت در آن گران نیست و شما میتوانید با 680 بات برای هر شب برای خود خانه های ییلاقی کرایه کنید. اما اگر به دنبال اتاق و خدمات همراهش هستید، شبی هزار بات و برای اجاره هتل تقریبا شبی 1350 بات باید بپردازید.

هزینه اقامت در جزیره کولایپ تایلند

جاذبه های گردشگری جزیره کولایپ تایلند

پارک ملی جزیره کولایپ تایلند

اولین جاذبه از این جزیره که میخواهیم برای شما معرفی کنیم، پارک ملی است. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند در این پارک میتوانند مشغول به شنا، گشت و گذار در سواحل، قایق رانی و ... باشند. همینطور در این پارک انواع و اقسام غذاها و نوشیدنی های خوشمزه نیز ارائه می شوند. از دیگر تفریحات در این پارک میتوان به تماشای گیاهان و حیوانات اشاره کرد. هزینه قایق سواری در این پارک تقریبا 550 بات بوده و همینطور امکان شنا و یا غواصی در آب های آن هست.

پارک ملی جزیره کولایپ تایلند

ماساژ تایلندی در جزیره کولایپ تایلند

بعد از یک تفریح و گشت و گذار حسابی در پارک ملی، به شما پیشنهاد می کنیم در یکی از مراکز ماساژ جزیره کولایپ، یک ماساژ تایلندی برای خود ترتیب دهید تا انرژی خاصی بگیرید. ارزان ترین مرکز ماساژ در این جزیره که میتوانیم به شما پیشنهاد دهیم، مدرسه ماساژ وات پو بوده که هزینه ماساژ آن سیصد بات می باشد. همینطور اگر به هنر علاقه مند هستید، پیشنهاد ما برای شما شرکت در دوره چاپ کلاقه ای(باتیک) است. چاپ کلاقه ای یک نوع طراحی روی پارچه بوده که با استفاده از واکس و روش خاصی برای خشک کردن انجام می شود.

ماساژ تایلندی در جزیره کولایپ تایلند

معبد بودایی ها

معبد جالب و دیدنی بوداها را میتوان در قسمت مرکزی این جزیره پیدا کرد. این معابد درست روی یک تپه بین جنگل در جاده ساحل طلوع آفتاب قرار دارد. شاید این معبد کوچک باشد اما بسیار دیدنی بوده و با دیگر معابد شهر تایلند متفاوت است.

معبد بودایی ها

کایاک سواری

از دیگر جاذبه های توریستی جزیره کولایپ تایلند میتوان به کایاک سواری اشاره کرد. توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند میتوانند به مدت سه ساعت دور جزیره را پارو زده و در کمتر از یک ساعت به کوادانگ برسند.

کایاک سواری