تونل عشق اوکراین : شاید اسم تونل های بسیاری در دنیا را شنیده باشید، اما اینبار برای شما یکی از جذاب ترین تونل های دنیا را معروفی خواهیم کرد که با دیدن آن مات و مبهوت زیبایی اش خواهید شد. در شهر کوچک کلوان در کشور اوکراین، تونلی به اسم تونل عشق قرار داشته و فرق آن با دیگر تونل های دنیا این بوده که دور تا دور آن را درختان زیاد و بلندی فراگرفته و صحنه بسیار زیبایی بوجود آورده است. این تونل سه کیلومتر طول داشته و نزدیک به خط راه آهن منطقه قرار دارد. این راه آهن که از بین تونل عشق می گذرد، برای کارخانه فیبر تخته بوده و لوکوموتیوی هر روز، روزی سه بار باری از چوب ها را از بین این تونل به کارخانه میرساند. درواقع این تونل نتیجه رشد زیبا و خلاقانه شاخه های درخت هایی است که در اطراف راه آهن وجود دارند. تونل عشق اوکراین یکی از زیباترین و جذاب ترین جاذبه های گردشگری این شهر می باشد و بسیاری از مردم بومی منطقه معتقدند که راز و رمز پیچیده در این تونل وجود دارد. 

تونل عشق اوکراین

بهترین زمان سال برای بازدید از تونل عشق چه زمانی است؟

این تونل در هر فصل از سال زیبایی های منحصربفردی دارد. اما اگر توریست ها و گردشگران تور اروپا، فصل بهار و پاییز را برای بازدید از این تونل عشق انتخاب کرده باشند، با رنگ ها و زیبایی های فوق العاده روبرو خواهند شد. تونل عشق در فصل بهار مملو از پل های رنگارنگ و چمن های سبزتر از همیشه است. فصل پاییز اما معنای واقعی تونل عشق را میرساند. در این فصل از سال تونل عشق زیباترین های خود را به نمایش می گذارد. فصل زمستان تونل عشق کاملا سفید پوش می شود. فصل پیشنهادی ما برای توریست ها و گردشگران، فصل بهار و اوایل فصل تابستان است. چرا که آب هوای این منطقه بسیار دلپذیر بوده و تونل عشق مملو از برگ های زرد و قرمز رنگ خواهد بود.

بهترین زمان سال برای بازدید از تونل عشق چه زمانی است؟

گردشگران در تونل عشق اوکراین

یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری اروپایی، تونل عشق در شهر کلوان اوکراین می باشد. بسیاری از توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اروپا که اکثرا زوج هم هستند، استقبال بسیاری خوبی از این تونلی کرده و با عکاسی در آن خاطرات بسیار خوب خود از این تونل را به ثبت میرسانند. نکته جالب در مورد این تونل این بوده که بوسیله یک دولت و یا کشاورزان محلی ساخته شده، به همین دلیل تمام توریست ها و گردشگران میتوانند هرچقدر که میخواهند به صورت رایگان از ان دیدن کرده و در آن بمانند و از فضای اطراف لذت ببرند. این تونل به دست ارتش در زمان جنگ سرد برای پنهان شدن و انجام دادن عملیات های مختلف ساخته شده و بعد از تمام شدن جنگ، همانطور به حال خود رها شد و اکنون به زیباترین و تونلی که تابحال در عمرتان دیده اید تبدیل شده است. 

گردشگران در تونل عشق اوکراین

نحوه دسترسی به تونل عشق اوکراین

توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا که قصد دیدن این تونل را دارند، باید به شهر کلوان کشور اوکراین سفر کنند. این شهر طی چند سال اخیر هیچ توریست و گردشگری را به خود ندیده اما امروزه به خاطر وجود تونل زیبای عشق، پذیرای بسیاری از توریست ها و گردشگران از سراسر جهان می باشد. برای رسیدن به این تونل عشق باید از مرکز شهر کلوان مسیری را پیاده روی کرده و سپس با توجه به تابلوهای راهنما به مقصد خود برسید.