تور باکو فروردین 97 : باکو، شهری مدرن اما با قدمتی طولانی در آذربایجان. این شهر که بزرگ ترین شهر آذربایجان و پایتخت آن بوده، به خواهر خوانده تبریز معروف است. باکوی دیدنی، بزرگ ترین بندر این کشور نیز می باشد. از طرفی به خاطر هزینه ارزان سفر، هزینه مناسب اقامت، خرید، تفریح و مناسب بودن شرایط آب و هوایی، اولین مقصد توریست ها و گردشگران ایرانی تور باکو است. با شروع تعطیلات، به خصوص تعطیلات عید نوروز، نزدیک ترین مکان برای سفر و گشت و گذار باکو بوده. این شهر در این ایام، خیابان های خود را تزئین کرده و مردم آن به شادی میپردازند، به همین خاطر سالانه هزاران هزار توریست و گردشگر ایرانی، تور باکو را برای تعطیلات نوروزی خود انتخاب می کنند. شما هم همین حالا دست به کار شده و تور باکو فروردین 97 را برای خود و خانواده تان رزرو کنید.

تور باکو فروردین 97

آب و هوای شهر باکو در روزهای فروردین

باکو پرطرفدارترین شهر برای توریست ها و گردشگران ایرانی است. این شهر که هر ساله به خصوص ایام عید، مقصد گردشگری بسیاری از توریست ها بوده، بهترین آب و هوا را در فصل بهار دارد. درواقع اگر بخواهید بهترین زمان سفر به این شهر را بدانید، فصل بهار، یعنی از ماه فروردین تا وسط مهر، بهترین زمان سفر است. با شروع فصل بهار ایام نوروز نیز شروع شده و بسیاری از توریست ها و گردشگران ایرانی، بار سفر به تورهای باکو میبندند شما نیز همین حالا تور فروردین 97 خود را رزرو کرده و تعطیلات عید خوبی را برای خود رقم بزنید.

آب و هوای شهر باکو در روزهای فروردین

بهترین هتل های پنج ستاره باکو از دید توریست ها و گردشگران

این پایتخت مدرن کشور آذربایجان، به خاطر استقبال بسیار زیاد توریست ها و گردشگران تور های باکو، هتل ها و اقامتگاه های لوکس و بسیار خوبی دارد. معمولا هزینه اقامت هتل ها در ایام خاص مثل نوروز که در باکو هم جشن گرفته می شود، بیشتر می شود. هرچه زودتر به رزرو تور باکو و هتل خود اقدام کنید، هزینه کمتری بابت اقامت در بهترین هتل های این شهر خواهید پرداخت. به همین منظور، تعدادی از هتل های معروف و محبوب بین توریست ها و گردشگران که مورد قبول بسیاری از آنها قرار گرفته معرفی کرده ایم تا در انتخاب هتل خود در تور باکو راحت تر تصمیم بگیرید :

هتل فورسیزن باکو (Four Seasons Hotel Baku)

از بین تمامی هتل های باکو، لاکچری ترین و معروف ترین هتل این شهر، هتل فورسیزن است. با اقامت در این هتل پنج ستاره، نحوه دیگر سرویس دهی و خدمات یک هتل را خواهید دید. فضای داخلی این هتل با رنگ های روشن و سفید طراحی شده و لابی مجللی دارد. این هتل کارنامه درخشانی داشته و افتخارات بسیاری کسب کرده مثل بهترین هتل باکو، بهترین هتل اسپا، بهترین هتل خانوادگی و ... . اینترنت و پارکینگ رایگان، استخر سرپوشیده، ماساژ، صبحانه، اسپا و ...از امکانات و خدمات این هتل هستند. با اقامت در این هتل پنج ستاره به راحتی به پارک فیلهارمونی، برج میدن، کاخ شیروانشاه و کاخ اسماعیلیه دسترسی خواهید داشت.

هتل فورسیزن باکو (Four Seasons Hotel Baku)

هتل فرمنت برج های شعله باکو (Fairmont Baku)

برج های معروف شعله شهر باکو، به نوعی نماد این شهر و یک جاذبه گردشگری  اصلی برای آن است. در این برج های شعله، هتل فرمونت، چهارمین هتل اسپا و لوکس باکو قرار داشته که با امکانات ویژه و منحصر بفرد خود، اقامتی رویایی و مجلل را برای توریست ها و گردشگران تور باکو رقم میزند. این خدماتی نظیر اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ، استخر و ... می باشد. پارک آپلند، پارک فیلهارمونی، موزه فرش و کاخ شیروانشاه، از جمله جاذبه های گردشگری بوده که نزدیک به هتل قرار دارند.

هتل فرمنت برج های شعله باکو (Fairmont Baku)

هتل پولمن باکو (Pullman Baku)

هتل پولمن، از دیگر هتل های معروف این شهر است. این هتل از دید توریست ها و گردشگران تور باکو هتلی لوکس، رومانتیک و عالی بوده که تقریبا هر آنچه احتیاج داشته باشید را برای شما فراهم می کند. زمین بازی برای کودکان، اینترنت و پارکینگ، سرویس دهی شبانه روزی، استخر، ماساژ، صبحانه و ... . از نزدیک ترین جاذبه های گردشگری این شهر به هتل میتوان به برج های شعله، پارک فیلهارمونی، کاخ شیروان شاه و .. می باشد.

هتل پولمن باکو (Pullman Baku)

معروف ترین جاذبه های گردشگری در باکو

باکو دیدنی های بسیار دارد. این پایتخت در عین حال که مدرن بوده، قدمت و تاریخ غنی دشته. این شهر تاریخی از برج های سر به فلک کشیده تا بناهای تاریخی اش طرفداران بسیاری بین توریست ها و گردشگران دارد. در ادامه با لست تورز همراه باشید تا درباره این جاذبه ها بیشتر بدانید :

شهر قدیم باکو

از شهر قدیمی شروع می کنیم، شهری که مردم باکو به آن ایچری شهر میگویند. این قسمت، گویی قلب تاریخی باکو بوده که بین دیوارهای بلند کنگره دار پنهان شده و شاید به قرن دوازدهم برگردد. با قدم گذاشتن در این قسمت از باکو، خیابان ها و کوچه های باریک سنگ فرش شده که اطراف آن را رستوران های محلی، سوغاتی فروشی های دکه ای، موسیقی فولک آذری فرا گرفته است. این شهر با وجود دو جاذبه مهم دیگر در خود مثل برج دختر و قصر شیروانشاه در سال 2000 به میراث جهانی یونکسو اضافه شد.

شهر قدیم باکو

بلوار ساحلی باکو

این بلوار، بلوار اصلی باکو بوده که در امتداد دریای خزر قرار دارد. اگر در باکو به دنبال مکانی دنج، آرام و باصفا هستید، بلوار باکو پیشنهاد ماست. این بلوار با کافه های بزرگ و کوچک خود، فواره های بلند، فضای های سرسبز و رستوران های خوبش، فضایی دلچسب و آرام را بوجود آورده که همیشه پاتوق بسیاری از توریست ها و گردشگران تور باکو است.

بلوار ساحلی باکو

برج‌ های شعله باکو

این برج های معروف آبی رنگ که نماد معماری معاصر شهر مدرن و دیدنی باکو هستند، بین 160 تا 180 متر ارتفاع داشته و تقریبا از همه جای شهر قابل دیدن است. طرح شعله این برج ها، الهام گرفته از آتش بوده و یکی از دیدنی ترین مناظر شب در باکو، زمانی است که نورپردازی این برج ها شروع شده و هر سه آنها شکل شعله های آتش در آسمات میدرخشند.

برج‌ های شعله باکو

برج دختر باکو

قیز قالاسی، میدن تاور، برج دختر و ... اسم هایی هستند که روی این برج 29 متری گذاشته شده. برج های شعله که نماد این شهر بوده و برج دختر نماد تاریخی آن. از روی پشت بام این برج میتوان خلیج باکو و شهر قدیمی را دید. برج دختر بیشتر از هزار سال قدمت داشته اما بعد از بازسازی های اخیر به قرن دوازدهم مربوط میشود.
برج دختر باکو

برای مشاهده انواع تورهای باکو به صفجه تور باکو لست تورز مراجعه کنید.