تور ارمنستان فروردین 97 : کشور ارمنستان، مجموعه ای از صومعه های قدیمی و آثار تاریخی بوده و به خاطر همین جاذبه های گردشگری، تاریخی و تفریحی، مناسبت های فرهنگی، غذاهای سنتی خوشمزه، طبیعت فوق العاده و ... سالانه پذیرای بسیاری از توریست ها و گردشگران تور ارمنستان است. ارمنستان به داشتن تعداد زیادی صومعه از زمان قرون وسطایی در سراسر کشور معروف بوده. این صومعه ها را میتوان یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری این کشور دانست. پایتخت این کشور، شهر ایروان، از مهم ترین شهرهای قفقاز جنوبی بوده و هر ساله اقامتگاه محبوب بسیاری از ارمنیان سراسر جهان است. ایروانبا بیشتر از 2800 سال تاریخ، در دامنه کوه های ارارات قرار داشته و از سال 1930 بارها از نو ساخته شده تا امروزه به لقب یکی از برترین مقاصد گردشگری جهان برسد. البته هزینه های پایین سفر نیز یکی از دلایل جذب توریست ها و گردشگران به سمت این شهر بوده.

تور ارمنستان فروردین 97

آب و هوای ارمنستان در فروردین

بین تمام کشورهایی که در منطقه قفقاز جنوبی قرار دارند، خوش آب و هواترین کشور، ارمنستان بوده و همین عامل یکی از دلایل اصلی علاقه توریست ها و گردشگران به تورهای ارمنستان است. آب هوای این کشور در طول یک سال به طور کلی معتدل و خوب بوده اما پاییزهای طولانی داشته و شاید در فصل زمستان دمای هوا به ده درجه زیر صفر هم رسیده و هوا همیشه برفی باشد. اما اگر بخواهیم بهترین زمان سفر به این کشور را معرفی کنیم، فصل بهار و تابستان بهترین زمان برای سفر است. شما میتوانید هم اکنون با فرا رسیدن تعطیلات عید نوروز، تور ارمنستان فروردین 97 را برای خود و خانواده تان رزرو کنید.

آب و هوای ارمنستان در فروردین

بهترین هتل های ارمنستان برای اقامت

هتل ریپابلیکا ایروان "Republica Hotel Yerevan"

اگر میخواهید در انتخاب هتل خود در تور ارمنستان سنگ تمام بگذارید، هتل ریپالیکا، اولین و برترین هتل این شهر را انتخاب کنید. این هتل فوق العاده، از اتاق های خود چشم انداز بسیاری زیبایی به سمت شهر داشته و انقدر امکانات لوکس و عالی به شما میدهد که حس می کنید در منزل خود اقامت دارید. کادر هتل بسیار حرفه ای عمل کرده و در هر ساعت از شبانه روز برای شما سرویس دهی می کند.

هتل ریپابلیکا ایروان

هتل توفنکیان هیستوریک ایروان "Tufenkian Historic Yerevan Hotel"

اگر برای رزرو تور ارمنستان فروردین 97 خود، به دنبال هتلی در مرکز شهر هستید، این هتل چهار ستاره بهترین موقعیت مکانی در ایروان را داشته و همینطور راحت ترین دسترسی ها را به جاذبه های گردشگری و میدان ریپالیک دارد. همچنین اگر برای برای کارهای تجاری خود به ارمنستان سفر کرده اید، هتل توفنکیان هیستوریک ایروان، دومین هتل تجاری برتر در این شهر است که میتوان در آن اقامت داشت. علاوه بر جایگاه تجاری، توانسته با خدمات خوب خود، سومین جایگاه از هتل های رمانتیک را هم ازان خود کند. خدمه این هتل چهار ستاره رفتار گرم و صمیمی داشته و در هر ساعت شبانه روز به شما سرویس دهی می کنند. رستوران های هتل نیز با انواع غذاهای محلی و بین المللی در انتظار شما هستند.

هتل توفنکیان هیستوریک ایروان

هتل ارمنیا ماریوت ایروان "Armenia Marriott Hotel Yerevan"

یکی از بهترین هتل ها از لحاظ هتل های تجاری در ایروان، هتل ارمنیا ماریوت ایروان است. این هتل چهار ستاره چشم انداز بسیار زیبایی به سمت میدان اصلی ارمنستان داشته. هتل ارمنیا ماریوت، با امکانات و خدمات فوق العاده ای که به میهمانان تور ایروان ارائه میدهد، توانسته سومین هتل مجلل و لوکس شهر را به خود اختصاص دهد. بنابراین میتوانید این هتل را هم برای اقامت سفر تور ارمنستان فروردین 97 خود کاندید کنید. اما هنوز تمام نشده، این هتل چهار ستاره، با 259 اتاق به صورت شبانه روزی سرویس دهی کرده و همینطور خدماتی مثل مرکز آب گرم، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، رستوران با منوی غذایی متفاوت و ... ارائه میدهد.

هتل ارمنیا ماریوت ایروان

معروف ترین جاذبه های گردشگری ارمنستان

چیز بسیار زیادی که در ارمنستان پیدا می کنید، بناها و آثار تاریخی است که مربوط به هزاران سال پیش هستند. معروف ترین کلیساهای تاریخی، قدیمی ترین صومعه های جهان و خیلی آثار تاریخی دیگر هستند که تنها در این کشور قرار داشته. به همین خاطر میراث تاریخی و و فرهنگی این کشور طرفداران بسیاری دارد. در ادامه با لست تورز همراه باشید تا معروف جاذبه های گردشگری و تاریخی این کشور را بشناسید :

ساختمان اپرا ارمنستان

یکی از زیباترین بناهای شهر ایروان، ساختمان اپرا بوده که معماری فوق العاده و شاهکار دارد. نوع معماری باعث شده تا این ساختمان در لیست ده سالن اپرای معروف در دنیا قرار بگیرد. نام این ساختمان از نخستین اپرا نویس ارمنی، Aram kachatorian گرفته شده و به دو قسمت سالن غربی و سالن شرقی تقسیم می شود. در سالن غربی ارکستر سمفونی قرار داشته و در سالن شرقی اپرا و باله.

ساختمان اپرا ارمنستان

بنای یاد بود قتل عام ارامنه

این بنا به خاطر زنده نگه داشتن شهدای سال 1915 که قتل عام شدند ساخته شده و دو قسمت دارد. در این بنا دو ستون به ارتفاع 44 و 21 متر قرار داشته که یکی از آن ها به معنی ارمنستان غربی و شرقی ابدیت و وحدت ارامنه و دیگری که خمیده شکل هم می باشد، به معنی دوازده ایلات ارمنستان غربی بوده که قتل عام در آن انجام شده. درست وسط این بنا، یک آتشدان قرار داشته که به خاطر یاد این شهدا همیشه روشن نگه داشته می شود و به نوعی نماد جاودانگی است.

بنای یاد بود قتل عام ارامنه

هزار پله در ارمنستان

گاسگاد یا همان هزار پله، یکی از عجیب ترین بناهای این کشور بوده که بعد از استقلال ارمنستان به دست الکساندر تامانیان ساخته شده. این هزار پله از پایینی ترین قسمت شهر شروع شده و تا بالاترین نقطه شهر میرسد. البته هزار پله یک اصطلاح برای گاسگاد بوده و تعداد اصلی پله های این بنا 750 تا است.

هزار پله در ارمنستان

جاذبه های تفریحی ایروان

تفریحات ارمنستان در طول سال های اخیر توانسته توریست ها و گردشگران بسیاری را به سمت خود جذب کند. از کلاس های آشپزی گرفته تا غواصی، پارک های آبی، مراکز بولینگ و .. از جمله تفریحات این کشور بوده که سالانه خواهان بسیاری از طرف توریست ها و گردشگران تور ارمنستان دارد. در ادامه، به چند مورد از محبوب ترین جاذبه های تفریحی ارمنستان اشاره کردیم :

دریاچه سوان ارمنستان

 یکی از معروف ترین دریاچه های شهر ایروان بوده و به خاطر امکانات رفاهی که داشته، به یک تفرجگاه برای توریست ها و گردشگران تور ارمنستان تبدیل شده است. این دریاچه، به خاطر زیبایی منحصر بفردی که دارد، در ارمنستان به لقب مروارید طبیعت رسیده. اگر فصل تابستان از این دریاچه دیدن کنید، بسیاری از افراد بومی و حتی گردشگران تور ارمنستان را خواهید دید که مشغول ماهیگیری بوده و یا از فعالیت های ورزشی آبی این دریاچه مثل جت اسکی، موج سواری، قایق سواری و ... استفاده می کنند و لذت می برند.

دریاچه سوان ارمنستان

دره گل ها در ارمنستان

این دره شگفت انگیز، در دامنه کوه های شهر ایروان قرار داشته و با طبیعت بسیار زیبا و سرسبزی که دارد، شما را تحت تاثیر قرار می دهد. از بهترین فصل های دیدنی این دره میتوان به فصل تابستان اشاره کرد. در این فصل دره پر از گل و گیاهان مختلف و زیبا می شود. این دره هم مثل دریاچه سوان، یکی دیگر از جاذبه های تفریحی محبوب در ارمنستان بوده که امکانات رفاهی و تفریحی هم در آن بوجود آمده مثل فعالیت های ورزشی، هتل های لوکس و رستوران ها، شش کلیسا بزرگ و کوچک، که بزرگ ترین و اصلی ترین آنها GRICOR مقدس است. همینطور پیست اسکی با هفت کیلومتر طول و یک تله سیژ از دیگر امکانات رفاهی این دره هستند.

دره گل ها در ارمنستان

مجموعه فرهنگی و ورزشی هامالیر ارمنستان

این مجموعه فرهنگی، دارای یکی از خاص ترین نوع معماری ها در ارمنستان است. این بنا به شکل عقابی بوده که می خواهد از زمین برخیزد و بال هایش را باز کند. در این مجموعه بزرگ، انواع مسابقات ورزشی، کنسرت ها و نمایشگاه های بین المللی برگزار می شوند. علاوه بر اینها، یکی از مهم ترین رویدادهایی که در این مجموعه برگزار می شود، پیت پاتیناژ بوده که سال های سال است در این مکان برگزار می شود.

مجموعه فرهنگی و ورزشی هامالیر ارمنستان

پارک دنیای آب ایروان

یکی از رایج ترین تفریحات محبوب توریست ها و گردشگران دنیا، تفریحات آبی است. به همین خاطر پارک های آبی در گوشه از کره زمین که باشند، همیشه شلوغ هستند. در ایروان پارک دنیای آب توانسته با خدماتی و امکاناتی که ارائه میدهد، مثل استخر موج، جکوزی، سرسره های آبی بلند، استخر مخصوص کودکان، انواع بازی ها و مسابقات آبی، رستوران با غذاهای دریایی، موسیقی زنده و ... این تفریح محبوب توریست ها و گردشگران سراسر جهان را داشته باشد.

پارک دنیای آب ایروان