تور آنتالیا فروردین 98: آنتالیا، شهری آشنا و محبوب برای تمام مردم جهان چه آسیایی و چه اروپایی است. این شهر هر ساله میزبان تعداد بسیاری از توریست ها و گردشگرانی مثل آسیایی ها و اروپایی ها، به خصوص آلمانی هاست. اما تابحال به این فکر کرده اید که چرا و چطور این شهر کوچک ترکیه انقدر معروف و جهانی شده ؟ چطور در طی سال ها، میلیون ها میلیون توریست و گردشگر جذب می کند ؟ آنتالیا شهری با آب و هوای فوق العاده و بسیار عالی است که تفریحات بسیار خاصی برای میهمانان خود تدارک دیده، اما این تنها دلیل جذب توریست ها و گردشگران به تور آنتالیا نیست! در اصل هزینه بسیار کمی که سفر آنتالیا برای توریست ها دارد، آن ها را وادار می کند برای تعطیلات و سفر خود این شهر را انتخاب کنند! کم کم با فرا رسیدن عید نوروز بسیاری از گردشگران ایرانی بار خود را برای سفر به آنتالیا، شهر تاریخی و افسانه ای ترکیه خواهند بست! اگر شما هم جزو همین دسته هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا از هتل های خوب، بهترین جاذبه های گردشگری و سواحل خوب این شهر آگاهی کامل داشته باشید و تور آنتالیا فروردین 98 را از دست ندهید.

تور آنتالیا فروردین 97

آب و هوای آنتالیا در عید نوروز

قبل از معرفی هرچیزی، باید گفت از شانس خوب ما ایرانی ها، آب و هوای شهر آنتالیا در ایام عید نوروز، فوق العاده است! آنتالیا مطلوب ترین شرایط آب و هوایی را با شروع فصل بهار داشته و در این ایام دمای هوا از سیزده درجه شروع شده و تا 32 درجه ممکن است پیش برود! پس خیالتان را راحت کنم که آب و هوا برای آفتاب گرفتن و آبتنی در سواحل بسیار مناسب است.

آب و هوای آنتالیا در عید نوروز

بهترین هتل های پنج ستاره آنتالیا ترکیه

با اقامت در هتل های پنج ستاره آنتالیا، سفر خود را جذاب تر کنید! هتل های پنج ستاره این شهر زبانزد همه توریست ها و گردشگران تور آنتالیا است. مثل هتل آکرا باروت، هتل آی سی و خیلی از هتل های پنج ستاره و لوکس دیگر که قصد داریم آن ها را برای شما معرفی کنیم تا دیر نشده، یکی از آن ها را برای تور آنتالیا فروردین 97 خود رزرو کنید :

هتل آکرا باروت (Akra Barut Hotel) آنتالیا

یکی از لوکس ترین هتل ها برای اقامت در آنتالیاست. این هتل پنج ستاره که رو به کوه های بلند توروس چشم انداز داشته برای میهمانان خود خدمات خوب و لوکسی ارائه میدهد. در این هتل امکانات رفاهی خوبی از جمله استخر، ماساژ، سالن بدنسازی، حمام ترکی، سونا، جکوزی در فضای باز و ... برای سرگرمی میهمانان وجود دارد. رستوران هتل آکرا باروت نیز با انواع غذاهای ترکی و مدیترانه ای آماده پذیرایی از میهمانان است. تمام اتاق های تراس اختصاصی رو به کوه های توروس داشته و در سراسر هتل اینترنت به صورت رایگان ارائه می شود. با اقامت در این هتل به سمت جاذبه هایی مثل پارک کارالوغلو، برج ساعت، موزه آنتالیا و همینطور مرکز خرید لوار، دسترسی نزدیک خواهید داشت.

هتل آکرا باروت (Akra Barut Hotel) آنتالیا

هتل آی سی (IC Hotels Residence) آنتالیا

این هتل محیطی آرام تر، اما تفریحات بیشتری دارد. از هتل آی سی، با هفت دقیقه پیاده روی به ساحل اختصاصی میرسید. در این هتل استخر در فضای باز، حمام معروف گل و لای، ماساژ، اسپا و آبگرم از تفریحات هستند. همینطور فضای سبزی هم در هتل هست تا محیط را زیباتر کند. با اقامت در این هتل به جاذبه های تفریحی و دیدنی بسیاری دسترسی دارید مثل باغ پروانه، پارک ساحلی لارا، برج ساعت، زمین گلف و همینطور مرکز خرید آنتالیا پریمیوم.

هتل آی سی (IC Hotels Residence) آنتالیا

هتل رگنوم کاریا (Regnum Carya) آنتالیا

این هتل نیز یکی از محبوب ترین هتل ها بین توریست ها و گردشگران تور ترکیه است. اسک کامل هتل رگنوم کاریا گلف اند اس پس ای ریزورت بوده اما به رگنوم کاریا معروف است. اتاق های هتل رگنوک کاریا بزرگ و دلباز هستند و از تراس خود به دریای مدیترانه دید دارند. اتاق ها تقریبا از تمام امکانات مورد نیاز برخوردار هستند. اینترنت و پارکینگ در این هتل رایگان ارائه می شود. همینطور امکانات رفاهی آن استخر روباز، ماساژ، سونا، حمام بخار و ساحل اختصاصی هستند. با اقامت در این هتل دسترسی های نزدیکی به سمت ساحل لارا، گلوریا کلاب، پارک سرزمین لجند، گلف گرایا و گلف کلاب دارید.

هتل رگنوم کاریا (Regnum Carya) آنتالیا

برترین سواحل آنتالیا از نظر توریست ها و گردشگران

شاید اگر از گردشگران و توریست های تور آنتالیا درباره جاذبه های گردشگری این شهر بپرسید، اول نام سواحل آن را ببرند. سواحل این شهر از تمام سواحل ترکیه محبوب تر بوده و میتوان آن ها را یکی از دلایل اصلی توریستی بودن این شهر تلقی کرد. با این حال توریست ها و گردشگران از بین تمام سواحل آنتالیا سه تا از بهترین و معروف ترین سواحل این شهر را برای گشت و گذار و تفریح انتخاب و پیشنهاد کردند که قصد داریم آن ها را برای شما معروفی می کنیم :

ساحل سیده یا Side  آنتالیا

یکی دو سواحل آنتالیا، آثار تاریخی به جا مانده از زمان های بسیار قدیم دارند که یکی از آن ها ساحل سیده است. این ساحل با آثار تاریخی که از زمان روم باستان تا به حال باقی مانده این امکان را به شما میدهد تا علاوه بر تفریح و گشت و گذار، با تمدن و فرهنگ آن زمان آشنا شده و از ویژگی های طبیعی آن استفاده کنید. ساحل سیده با شن های سفید اش، گردشگران خارجی و داخلی را هم به سمت خود کشیده، به همین خاطر رستوران ها و کافه های سنتی و بین المللی بسیار خوبی دارد. این ساحل در 65 کیلومتری از شهر آنتالیا قرار دارد.

ساحل سیده یا Side  آنتالیا​

ساحل کمر Kemer آنتالیا  

یکی از بهترین سواحل این شهر است. این ساحل ساختمان هایی با نمای زیبا و سفید رنگ دارد. ساحل کمر به طور کلی برای دسترسی هر چه راحت تر به سواحل مدیترانه، در 35 کیلومتری شهر آنتالیا ساخته شده و با امکانات رفاهی عالی و هیجان انگیزی که داشته بین تمام توریست ها و گردشگران تور آنتالیا معروف است. با اینکه آثار تاریخی در این ساحل وجود نداشته اما بهترین مکان برای استراحت و آبتنی است. رستوران ها کافه های خوبی نزدیک به ساحل قرار دارند که بهترین غذاها و نوشیدنی های محلی و بین المللی را سرو می کنند.

ساحل کمر Kemer آنتالیا

ساحل آلانیا Alanya آنتالیا

از دوران سلجوقیان ترک، به عنوان یک مکانی برای تفریح و ساحل استفاده می شد. امروزه نیز از ساحل آلانیا به همین منظور استفاده می شود تنها تفاوت آن ساخت پلاژها و هتل های خوب که اصولا مخصوص اروپایی ها و انگلیسی هاست، می باشد. این ساحل در 115 کیلومتر قسمت شرق آنتالیا قرار دارد.

ساحل آلانیا Alanya آنتالیا

معروف ترین دیدنی های آنتالیا

شهر قدیمی یا کلاچی آنتالیا

اولین جاذبه معروف این شهر، کلاچی یا همان شهر قدیمی آنتالیا است که کف آن سنگفرش شده و خانه هایی با سقف قرمز و سبک عثمانی دارد. با اینکه بازسازی هایی روی این منطقه انجام شده اما همچنان که قدم در آن میگذارید، احساس می کنید وارد زمان عثمان ها شده اید. در پیچ و خم کلاچی، انواع بوتیک ها، گالری های هنر، رستوران ها و ... وجود دارند تا این منطقه را دیدنی تر کنند. همینطور مهم ترین جاذبه های گردشگری این شهر از جمله برج ساعت، قلعه بزرگ مسجد محمت پاشا و میدان اصلی در کلاچی قرار دارند.

شهر قدیمی یا کلاچی آنتالیا

اسکله قدیمی آنتالیا

وجود رستوران ها، بازار، کافه و قایق های بادبانی باعث شده تا روی صخره های این اسکله همیشه رفت و آمد باشد. با اینکه این اسکله زمانی مرکز اقتصادی این شهر تاریخی و قرن دوم تا بیستم بند اصلی آن بود اما امروزه تنها بهترین مکان برای گشت و گذار و خرید است. همینطور از روی آن غروب زیبایی از آفتاب دریای مدیترانه میتوان دید.

اسکله قدیمی آنتالیا

مناره یولی آنتالیا

این مناره، درواقع نمادی از معماری سلجوقی بوده و بوسیله علاءالدین کیکوباد، سلطان سلجوقی ساخته شده و یکی از دیدنی ترین جاذبه های آنتالیا است. در کنار مناره یولی، مسجدی مربوط به قرن چهاردهم قرار داشته که همچنان از آن استفاده می شود.

مناره یولی آنتالیا

برج ساعت آنتالیا

با وارد شدن به کلاچی، برج ساعت را خواهید دید. این برج ها در ابتدا هشتاد تا بودند که برای محافظت کردن از شهر ساخته شده بودند که از بین تمام آن هشتاد برج، همین یک برج باقی مانده است. برج ساعت دو طبقه داشته و با اینکه گفته شده برای محافظت از شهر ساخته شده است، اما همچنان باستان شناسان نمیدانند که کاربرد آن به عنوان فانوس دریایی بوده و یا به عنوان مقبره از آن استفاده می شده است. به هرحال، قدمت این برج به قرن دوم قبل از میلاد مسیح میرسد.

برج ساعت آنتالیا

شما میتوانید از صفحه تور آنتالیا لست تورز آخرین تورهای آنتالیا را مشاهده کنید.