مزایای استفاده از درب های ضد سرقت به جای درب های چوبی قدیمی

با توجه به اینکه علم و تکنولوژی روز پیشرفت می کند بنابراین می توان گفت درب های ضد سرقت یکی از پیشرفت های روز به حساب می آید، بنابراین به خاطر داشتن قابلیت هایی همچون استقامت و امنیت زیاد باعث شده تا در یک بازه زمانی کوتاه در سراسر جهان به طور گسترده برای اماکن گوناگون از درب های ضد سرقت استفاده کنند. به طور کلی در کشور ما نیز از درب های ضد سرقت برای بخش های مختلفی همچون منازل، ساختمان‌ها، اماکن تجاری، اماکن اداری و غیره استفاده می کنند. بسیاری از خصوصیات امنیتی اینگونه از درب ها باعث شده تا افراد در سراسر جهان به خاطر افزایش امنیت خود و همچنین ایجاد آسایش برای ساکنان مناطق مختلف از درب های ضد سرقت به جای درب های چوبی قدیمی استفاده کنند.

یکی از مهمترین مزایایی که همواره درب های ضد سرقت دارند میزان ایمنی آن ها می باشد. همانطور که از نام این تجهیزات بر می‌ آید قابلیت های مهمی همچون ضد سرقت بودن در این وسیله باعث شده تا افراد زیادی به دنبال خریداری درب های ضد سرقت به جای درب های چوبی معمولی و یا قدیمی باشند، همچنین استقامت و استحکامی که در این نوع از درب ها به خاطر وجود مواد بسیار با کیفیت وجود دارد نیز باعث شده تا افراد این محصول را جایگزین درب های چوبی قدیمی کنند لذا اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که می حواهید درب چوبی قدیمی خود را از محل زندگی دور کنید بهترین گزینه پیش روی شما درب ضد سرقت می باشد؛ زیرا مزایای این محصول بسیار زیاد می باشد.

در زمان خرید درب های ضدسرقت بایستی تمامی نکاتی که به شما در نصب آسان و راحت کمک می کند را مد نظر قرار دهید، به عنوان مثال توجه به میزان ضخامت، ابعاد درب ها و چارچوب آن ها، جنس درب ها و غیره از جمله مشخصه هایی است که به شما در انتخاب مناسب ترین درب های ضد سرقت کمک می کند.

توجه داشته باشید یکی از مهمترین مزایایی که باعث شده درب ضد سرقت به خاطر قابلیت هایی که دارد از درب های چوبی قدیمی پیشی بگیرد بخش مربوط به لولای آن ها می باشد. به طور کلی بر اساس این که بخش مربوط به لولای درب ضد سرقت در قسمت داخلی به سمت ساختمان واقع شده است بنابراین افراد سارق هرچقدر از خارج به سمت این درب‌ها فشار آورند لذا قادر به باز کردن آن ها نبوده و در نهایت نمی توانند به راحتی از این گونه درب ها رد شوند.

بهتر است بدانید درب هایی که معمولی تر و چوبی هستند در مقایسه با هر یک از انواع درب های ضد سرقت دارای شکاف های بزرگ هستند که سارقان با استفاده از ابزارآلات گوناگون قادر به دسترسی به این شکاف ها را داشته و می توانند به راحتی با فشار آوردن به سمت قفل های اینگونه از درب ها آن ها را باز کنند و به آسانی به ساختمان شما راه پیدا کنند

هنگامی که می خواهید درب ضد سرقت را خریداری کنید بایستی تمامی نکات بیان شده از قبیل توجه به لولای درب را مد نظر قرار دهید  در واقع با توجه به این نکات است که می توانید خرید درب ضد سرقت را به نحو احسن انجام دهید.

در نظر داشته باشید زمانی که در درب های ضد سرقت از قفل ها و لولا های بسیار عالی استفاده می کنند این موارد منجر به افزایش امنیت اینگونه از درب ها در مقایسه با درب های چوبی قدیمی می گردد. به طور کلی هرگاه در مناطق مختلف از درب ضد سرقت استفاده می کنند برای افراد آنجا امنیت را ایجاد کرده و باعث می شود تا همگان با خاطری آسوده به انجام کارها و زندگی شخصی خود برسند.

این نکته را در نظر داشته باشید که درب های ضد سرقت دارای امنیت زیادی هستند و این مقایسه میان درب های چوبی قدیمی و درب های ضد سرقت صورت می گیرد، بنابراین درب های چوبی معمولی به خاطر اینکه از امنیت کمتری برخوردار هستند می توان نتیجه گرفت به لحاظ اقتصادی هریک از انواع درب های ضد سرقت با توجه به قابلیت هایی که ارائه می کنند مقرون به صرفه تر هستند و این محصولات ارزش زیادی دارند که برای آن ها هزینه صرف شود چرا که با داشتن اینگونه از درب ها در منازل خود احساس آرامش بیشتری را خواهید داشت.

مهمترین تفاوت های میانه درب ضد سرقت با درب های چوبی قدیمی

یکی از تفاوت های عمده ای که میان درب های چوبی قدیمی و درب ضد سرقت وجود دارد ضخامت آن ها است. در نظر داشته باشید از جمله مسائل مهم که تا حد زیادی در افزایش ایمنی درب های ضد سرقت تاثیر گذار است میزان ضخامت آن می باشد. به طور معمول درهایی که به صورت ضد سرقت ساخته می شوند دارای ضخامت ۷ سانتیمتر بوده اما درب های چوبی و معمولی ضخامت تقریباً یک و نیم سانتی متری دارد.

حتماً شما هم می دانید میزان ایمنی که درب های ضد سرقت به افراد ارائه می کند چندین برابر بیشتر از ایمنی است که همواره درب های چوبی قدیمی آن را به ساکنان خود می دهد، بنابراین میزان امنیت میان این درب ها را می توان تفاوت اصلی برشمرد. در حقیقت عوامل گوناگونی در افزایش چنین امنیتی دخیل هستند به عنوان مثال به‌کارگیری لایه فولادی برای تولید درب های ضد سرقت باعث ایجاد چنین امنیتی شده است؛ لذا این ورقه های فولادی اجازه نمی دهد تا در اثر ضربات متعدد، درب دچار شکستگی و خرابی گردد.

همواره در زمان ساخت درب های ضد سرقت به منظور افزایش ایمنی آن ها از یراق و ابزار هایی استفاده می کنند که باعث می شود تا شما مقاومت و قابلیت های زیاد آن را مشاهده نمایید. به طور کلی هر یک از این لوازم منجر می گردند تا درب های ضد سرقت به صورت عایق های حرارتی و صوتی عمل کنند. افزون بر آن شما قادر هستید تا اگر به تجهیزات ایمنی دیگری هم نیاز داشتید آن ها را با توجه به استقامت درب بر روی آن نصب نمایید، اما در نظر داشته باشید که درب های چوبی و معمولی چنین امکاناتی را دارا نیستند‌.

بهتر است بدانید درب های ضد سرقت را زمانی که خریداری می کنید دارای تمامی ابزار آلات، قفل ها و یراق های مورد نیاز می باشد بنابراین نیازی نیست تا مجدد هزینه کنید و چنین ابزار هایی را خریداری کنید. به طور کلی درب های ضد سرقت را می‌توانید با برخورداری از گارانتی و تمامی ابزار آلات جانبی همچون دستگیره، یراق و قفل خریداری کنید اما درب های چوبی و معمولی اینگونه نیست؛ به عبارت دیگر هنگامی که درب را خریداری می کنید بایستی برای آن دستگیره، قفل و سایر لوازمی که نیاز است را خریداری نمایید.

توجه به تفاوت میان درب های ضد سرقت و و درب های چوبی قدیمی به شما کمک می کند تا انتخاب خود را به طور صحیح انجام داده و در نهایت به خرید محصولی که نیاز دارید بپردازید.

سخن پایانی

از زمان های گذشته تا به حال اهمیت دادن به ایمنی خود در اماکن مختلف همچون محل زندگی موضوع بسیار مهمی می باشد، ذا انسان ها در تمام دوره های زندگی خود سعی کرده‌اند تا از محل زندگی و کار خود را به نحو احسن مراقبت نمایند، به همین خاطر از ابزارآلات گوناگونی جهت ایجاد آسایش و امنیت بیشتر استفاده کرده‌اند؛ از این رو درب ورودی یکی از مهمترین بخش هایی است که اگر به طور صحیح به کار گرفته نشود احتمال ورود افراد غیر مرتبط وجود دارد بنابراین می توانید در این زمینه انتخاب درستی داشته باشید. خریداری درب های ضد سرقت به شما کمک می کند تا از تمامی قابلیت ها و همچنین مزایای منحصر به فرد این نوع درب ها بهره مند شوید. همچنین پیشنهاد می کنیم به سایت شرکت آروان سازه سر بزنید