بيمارستان ايرانيان دبي  : همانطور که میدانید کشور امارات هر سال پذیرای مهاجرانی از ایران هستند. به همین خاطر یکی از دلایل ساخت این بیمارستان به همین علت بوده. بیمارستان یکی از قدیمی ترین ها در دبی میباشد و در سال 1971 تاسیس شد. البته که این بیمارستان همانطور که از اسمش پیداست، بیماران ایرانی ، افغان ها ، تاجیک ها ، دیگر فارسی زبانان ، فقرا و حتی مردم محلی را مداوا میکند. برای همین اگر در سفر با تور دبی با مشکلی مواجه شدید نگران نباشید !

بيمارستان ايرانيان دبي‎

خدمات بيمارستان ايرانيان دبي :

 که این بیمارستان بی نظیر به بیماران ارائه میدهد عبارتند از سرویس پزشکی در زمینه های داخلی ، کودکان ، زنان و زایمان ، نوزادان ، فیزیوتراپی ، ارتودنسی ، دندان پزشکی ، پرتوشناسی ، چشم پزشکی ، بیماری های دستگاه گوارش ، امراض پوستی ، قلب و عروق ، روان پزشکی ، جراحی پلاستیک ، امراض داخلی ، جراحی عمومی و غیره میباشد بیشتر از 80 پزشم متخصص در رابطه با همه زمینه ها را در خود جای داده است.

خدمات بيمارستان ايرانيان دبي

اتاق های عمل بيمارستان ايرانيان دبي :

این بیمارستان دارای یک اتاق عمل اصلی و اتاق عمل کوچکتر برای جراحی های کوچک میباشد که عمل هایی مثل راحی های ستون فقرات ، تعویض مفاصل ، آندوسکوپی ، آندوسکوپی سینوس ها در آن انجام میشود. قسمت اورژانس در همه ایام هفته 24 ساعته مشغول به کار است و دارای یک داروخانه شبانه روزی است .

آدرس :

Al Wasl Road, Jumeira 1 - Dubai - United Arab Emirates