بکرترین و ناشناخته ترین جاذبه های گردشگری دنیا (1)

معمولا بسیاری دوست دارند به شناخته شده ترین مکان ها و مشهورترین جاذبه های گردشگری که صحبت آنها سر زبان ها است سر بزنند و از این مکان های بازدید کنند اما عده قلیلی نیز هستند که تمایل دارند به جاهایی سفر کنند که دست هیچ بنی بشری به این مکان ها نرسیده است یا حداقل تعداد کمی از مردم این دنیا توانسته اند از این مکان ها دیدن کنند در این مقاله قصد داریم برای گروه دوم یعنی به شرح و معرفی نکات بکر و دیدنی دنیا بپردازیم.

تالاب مخفی در جزیره مینی لوک در کشور فیلیپین

به این دلیل به این تالاب مخفی گفته می شود چون برای رفتن به این مکان زیبا و عاری از هر گونه تکنولوژی باید از حفره ای که درون یک صخره و کوه ایجاد شده است گذر کرد. دلیل اینکه این مکان ناشناخته و بکر مانده است این است که پیدا کردن و در پی آن رفتن به این مکان سخت و دشوار است و رد شدن از حفره صخره و دیوار سنگی بزرگ کار هر کسی نیست بهتر این است که از یک راه بلد کمک بگیرید تا راحت تر بتوانید از این جاذبه طبیعی لذت ببرید در این تالاب امکان شنا نیز وجود دارد. بهترین زمانی که بتوان از این مکان لذت برد در بین ماه های نوامبر و آوریل است دلیل آن هم کم بودن بارش و در نتیجه خشک بودن آب و هوا است.

شالیزار های برنج اوبود در بالی

همه ما تمام شالیزارهایی که از نزدیک دیده ایم مربوط ب شالیزارهای شمال کشور می باشد که رنگ سبز زیبای برنج هایی که هنوز برداش نشده اند جلوه ای خاص دارد امروز ما در این جا از شالیزارهایی متفاوت تر بحث می کنیم شالیزارهایی که به صورت پلکانی کشت می شوند و همین پلکانی بودن چشم اندازی زیبا و شگفت انگیز ایجاد می کند.  شالیزارهای اوبود که در جزیره بالی واقع شده است به دلیل ممانعت کشاورزان این منطقه دور از دسترس همگان قرار گرفته است تنها یک مسیر مشخص برای گردشگران و عکاسان قابل دسترسی می باشد که توسط خود کشاورزان این امکان میسر شده است. شما نیز می توانید این مسیر را انتخاب کنید از طبیعت زیبای این منطقه لذت ببرید تنها باید این نکته را به یاد داشته باشید که د رماه های می , ژوئن و جولای به این منطقه سفر کنید تا شالیزارهای سرسبز را مشاهده کنید و فصل برداشت برنج ها نیست.

کاخ کاستلو دی سامزانو در توسکانی کشور ایتالیا

کاخ کاستلو دی سامزانو در بالای تپه های توسکان واقع شده است که به کاخ رنگارنگ نیز مشهور است این کاخ بی نظیر از این جهت دست نیافتنی است چون این کاخ ملک خصوصی یک فرد می باشد به همین دلیل دید و بازدید از این مکان آزاد نیست اما راهی نیز برای دست یابی به این کاخ وجود دارد و آن ثبت نام در سایت این کاخ می باشد. فقط به همین طریق است که می توان از این کاخ دیدن کرد.

سافاری بیابان در بوستوانا

اگر عکاس حیات وحش هستید یا سرگرمی شما عکاسی از حیات وحش است این منطقه پیشنهاد ویژه ما به شما خواهد بود سافاری بیابان بوستوانا 19 کمپ دارد که تنها وسیله دسترسی هواپیماهای کوچک اختصاصی می باشد برای همین برای دسترسی به این منطقه باید پول زیادی خرج کنید دلیل بکر بودن این منطقه نیز همین است این سافاری برخلاف سافاری های دیگر مناطق حفاظ یا نرده ندارد زیبایی و جذابیت این منطقه بکر بودن و حیات وحش این منطقه است بهترین زمان برای مسافرت و بازدید از این سافاری ماه های جولای و آگوست می باشد.

زمین های موراویان در جمهوری چک

زمین های موریان یکی از جاذبه های طبیعی زیبا و ناشناخته کشور چک می باشد این زمین ها که بسیار وسیع هستند مانند تابلوهای نقاشی نفیس خوش رنگ جذاب می باشند منطقه موراویان بسیار مورد توجه عکاسان می باشد عکاسی به نام مارچین سوباس به دنبال مسافرتی که به کشور چک داشت توانست از این منطقه زیبا عکس هایی ماندگار ثبت کند که برای مشاهده این عکس ها می توانید به وب سایت شخصی مارچین سوباس مراجعه کنید.

لامانگا در کشور اسپانیا  

اگر به اندازه ای بودجه دارید که بتوانید یک مسافرت پرخرج را اداره کنید پیشنهاد ما لامانگا می باشد این منطقه دارای یک تالاب شور می باشد لامانگا زمین بازی گلف نیز دارد که این بازی نیاز به جیب پر پول شما خواهد داشت اگر در زمره گلف باز های حرفه ای هستید این منطقه را از دست ندهید با سفر به لامانگا به خانواده سلطنتی اسپانیا ملحق خواهید شد.

الودنیز در کشور ترکیه

یکی از سواحل بکر دنیا سواحل الودینز ترکیه می باشد دسترسی به خود ترکیه برای ما ایرانی بسیار راحت تر از کشورهای دیگر است اما این ساحل به دلیل خلوت بودن و بکر بودن بسیار گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. شن های سفید و زیبای ساحل شما را برای آرامش داشتن دعوت می کند که می توانید در کنار استراحت از تفریحات کنار ساحل نیز لذت ببرید.

برای اطلاع از تور های مختلف سایت لست تورز بر روی لینک کلیک کرده و مناسب و مطمئن ترین تورها را از ما بخواهید.

کانال تلگرام لست تورز lasttours1@