بهترین کافه های استانبول : بیشتر سفرهای خارجی هرچند لذت بخش بوده اما متاسفانه کوتاه هستند. بنابراین بهتر است قبل از شروع سفر، درباره بهترین های مقصد خود تحقیق کرده باشید تا یکراست سراغ بهترین های شهر بروید. یکی از شهرهای معروف جهان که بهترین های آن بین تمام مردم دنیا شناخته شده است، شهر استانبول می باشد. این شهر جدا از بهترین موزه ها، بهترین امکانات تفریحی، بهترین جاذبه های گردشگری و جاذبه های تاریخی و خیلی بهترین های دیگر، دارای بهترین کافه ها نیز می باشد. این کافه ها محیطی گرم و صمیمی داشته و برای صرف یک فنجان قهوه ترک و کیک های خوشمزه بسیار دنج و راحت می باشند. درواقع میتوان گفت یکی از بهترین کارهایی که میتوان در استانبول انجام داد، نشستن در محوطه داخلی و یا بیرونی کافه های استانبول و نوشیدن قهوه، کیک های مختلف، نوشیدنی ها و انواع و اقسام غذاهای محلی می باشد. از آنجایی که تعداد کافه های شهر بزرگ استانبول بسیار زیاد می باشد، برای شما توریست ها و گردشگران تور استانبول لیستی از بهترین کافه های شهر را آماده کرده ایم تا بهترین لحظات خود را در کافه های استانبول به ثبت برسانید. در ادامه همراه ما بمانید. 

کافه آرا استانبول

این کافه استانبول به خاطر غذاهای خوشمزه و لذیذی که داشته بین مردم محلی و توریست ها شهرت بسیار پیدا کرده است. همینطور خدمات دهی فوق العاده ای دارد. این کافه در محله آرا گولر قرار داشته و دست کم هرکس از این محله عبور کرده، یکبار به کافه آرا رفته است. معروف ترین خوراکی این کافه بین توریست ها و گردشگران، شکلات تند مکزیکی است. صاحب کافه آرا، یک عکاس معروف به اسم آرا گولر بوده که البته در سن نود سالگی در گذشت. بعد از مرگ وی، کافه را با عکس های او تزئین کردند. در منوی کافه آرا نوشیدنیها و خوراکی ها نسبتا قیمت بالاتری دارند. دکوراسیون داخلی و بیرونی این کافه موجب شده تا به نظر کافه ای لوکس و محبوب در منطقه باشد. 

کافه آرا استانبول

کافه کوما استانبول

این کافه در خیابان همیشه شلوغ چوکوکوما قرار دارد. این منطقه محیطی بسیار آرام داشته و فروشگاه های آنتیک فروشی بسیاری در آن قرار دارند. کافه کوما به خاطر غذاهای بسیار خوشمزه ای که درست می کند، بین توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول بسیار معروف می باشد. چرا که مواد اولیه آن کاملا ارگانیک است. این کافه با غذاهای خوشمزه اش در طبقه آخر یک ساختمان قدیمی قرار دارد. این کافه در واقع یک خانه بوده و سپس به کافه تبدیل شده. در منوی این کافه بیشتر خوراکی ها و نوشیدنی های ترکی است. انواع و اقسام سالادها، میان وعده های سنتی استانبول و همینطور کوفته نیز در کافه کوما سرو می شوند. 

کافه کوما استانبول

کافه دم کاراکوی استانبول

اگر به نوشیدنی چای علاقه مند هستید و میخواهید انواع مختلف آن را امتحان کنید، در کافه دم کاراکوی، شصت نوع چای مختلف منتظر شما هستند. این کافه بیشتر به درد کسانی می خورد که نمیتوانند بدون نوشیدن چای صبح را خود شروع کنند! این کافه در محله کاراکوی قرار داشته و برای کسانی که عاشق چای هستند، بسیار محبوب است. در کافه دم کاراکوی چای ها و دم نوش هایی خواهید نوشید که حتی اسمشان را هم نشنیده اید. آنقدر تنوع چای و دم نوش در منوی این کافه وجود دارد که واقعا انتخاب کردن از بین آن ها سخت خواهد بود. اگر انتخاب کردن برایتان سخت است، میتوانید از روش بو کردن انتخاب کنید! بله بو کردن! برای شما چند نوع چای خشک می آورند تا بو کرده و سپس انتخاب کنید. 

کافه دم کاراکوی استانبول

کافه فیلبوک استانبول 

همانطور که از اسم این کافه پیداست، در آن میتوان کتاب های زیادی پیدا کرد. البته نه کتاب های معمولی، کتاب های عکس! توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول میتوانند تا زمانی قهوه شان سرد شده و آماده خوردن شود، یکی از کتاب ها را برداشته و عکس های آن را ببینند. این کافه بیشتر بین عکاسان بسیار معروف می باشد. به جز کتاب های عکس، ژورنال های معروف هم برای مطالعه وجود دارند. صاحب کافه نیز یک استاد دانشگاه در زمینه عکاسی می باشد 

کافه فیلبوک استانبول

کافه کو استانبول

در محله مدا استانبول، یکی از معروف ترین کافه ها، کافه کو می باشد. این کافه برای وعده وهای صبحانه، ناهار و شام اماده پذیرایی از مردم و توریست ها بوده و در منوی خود تنوع زیادی برای نوشیدنی ها و غذا دارد. از قهوه گرم و سرد گرفته تا نوشیدنی های یخی و ... در این کافه پیدا می شود. کافه کو تقریبا همیشه شلوغ است. در دکوراسیون داخلی آن از ترکیب فلز و چوب استفاده شده و به ان ظاهری مدرن و زیبا داده است. از سقف نیز لامپ های حباب آویزان بوده و آشپزخانه بدون دیوار می باشد.

کافه کو استانبول