بهترین هتل های شهر بارسلونا : در مقاله قبلی برای شما پنج تا از بهترین هتل های شهر بارسلونا را معرفی کردیم. هم اکنون نیز پنج تا دیگر از آن ها را برای توریست ها و گردشگران تور اروپا معرفی می کنیم تا در سفر خود به شهر بارسلونا اقامتی رویایی و لوکس داشته باشند. در مقاله قبلی به معرفی هتل های هتل مجستیک بارسلونا جی ال، هتل آرتس بارسلونا، هتل سوفیا بارسلونا، هتل آلما بارسلونا جی ال و هتل باگواس بارسلونا را پرداختیم. اینبار پنج هتل دیگر هتل دی ا پلاکا ریآل جی.ال، هتل سراس، هتل کاتن هوس اتوگراف کالکشن، هتل دبلیو بارسلونا و هتل پولمن بارسلونا اسکیپر بارسلونا را برای شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه همراه لست تورز بمانید.

هتل دی ا پلاکا ریآل جی.ال بارسلونا "Hotel DO Plaça Reial G.L"

هتل دی ا پلاکا ریآل جی.ال بارسلونا یک هتل بسیار شیک و زیبا در منطقه قدیمی و تاریخی ترین قسمت شهر بارسلونا بوده که به خاطر متفاوت بودنش با دیگر هتل های شهر، یکی از معروف ترین هتل های بارسلونا بین توریست ها و گردشگران تور اسپانیا است. توریست ها و گردشگران با اقامت خود در این هتل کاملا احساس راحتی خواهند داشت و حس می کنند همچنان در شهر به سر می برند. همچنین هتل دی ا پلاکا ریآل جی.ال بارسلونا دارای خدمات بسیار خوبی هم می باشد که از بهترین آن ها میتوان به نگهداری از کودکان، نگهداری از چمدان ها، فروشگاه هدایا و سوغاتی، پارکینگ اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، خدمات خشکشویی و اتوشویی، خدمات مخصوص برای افراد معلول و کم توان، میز تور، روزنامه، سریس دهی و پذیرش شبانه روزی و ... اشاره کرد. پرسنل این هتل پنج ستاره با میهمانان خود به زبان های آلمانی، روسی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی و ایتالیایی صحبت می کنند. این هتل به طور کلی هجده اتاق داشته که به چند دسته اتاق های اختصاصی، اتاق های خانوادگی و اتاق های بدون صدا تقسیم می شوند. داخل هرکدام از اتاق های زیر برای راحتی میهمانان امکانات و خدماتی نظیر سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون ماهواره ای و ... ارائه شده اند. و اما امکانات تفریحی این هتل پنج ستاره شامل سالن بدنسازی ، استخر، سولاریوم، سالن اسپا و ماساژ، سونا و جکوزی، تراس و ... می باشند. میهمانان میتوانند از رستوران های این هتل انواع و اقسام غذاهای بین المللی و محلی را سفارش داده و یا در محوطه رستوران و یا در بالکن به همراه چشم اندازی زیبا میل کنند. 

هتل دی ا پلاکا ریآل جی.ال بارسلونا

هتل سراس بارسلونا "Hotel The Serras"

هتل پنج ستاره سراسر یک هتل بسیار زیبا و لوکس در بارسلونا بوده که دارای محیطی دوستانه و فضایی دلنشین می باشد. این هتل دارای لابی بزرگ و مدرنی بوده و میهمانان میتوانند در آن بنشینند و استراحت کنند تا کارشان توسط کارمندان صبور و خونگرم هتل راه افتد. این هتل برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اسپانیا به صورت شبانه روزی خدمات ارائه کرده و دارای خدماتی نظیر فروشگاه هدایا و سوغاتی، پارکینگ، اینترنت بی سیم رایگان، کرایه اتومبیل، کرایه دوچرخه، خدمات شاتل، خدمات خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، میز تور و ... می باشد. پرسنل هتل دی ا پلاکا ریآل جی.ال بارسلونا به زبان های ایتالیایی، اسپانیایی، انگلیسی، المانی و فرانسوی مسلط هستند. سی اتاق این هتل پنج ستاره به چند دسته اتاق های خانوادگی، اتاق های بدون صدا، اتاق های اختصاصی و ... تقسیم شده اند. داخل این اتاق ها امکاناتی نظیر میز کار، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی، تلویزیون ماهواره ای، خدمات مخصوص افراد معلول و .... ارائه شده اند. 

هتل سراس بارسلونا

هتل کاتن هوس اتوگراف کالکشن بارسلونا "Cotton House Hotel, Autograph Collection"

هتل کاتن هوس اتوگراف کالکشن، یکی دیگر از بهترین هتل های شهر بارسلونا بوده که اقامتی مجلل و لوکس را به توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اروپا ارائه میدهد. این هتل محیط بسیار عالی و خدمه ای مهربان و خونگرم داشته که خود این باعث شده تا هتل کاتن هوس اتوگراف کالکشن بارسلونا بهترین هتل شهر باشد. خدمه این هتل پنج ستاره مسلط به سه زبان فرانسوی، انگلیسی و اسپانیایی هستند و خدماتی نظیر نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، میز تور، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، روزنامه، کرایه اتومبیل، سیستم گرمایشی و سرمایشی، نگهداری از چمدان ها، خدمات برای افراد معلول و .... ارائه میدهند. هر 83 اتاق از این هتل استثنائی دارای پنجره های بزرگ و نورگیر بسیار خوب بوده که اتاق را زیباتر می کند. هرکدام از اتاق های این هتل پنج ستاره دارای حمام اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، سیستم تهویه هوا، مینی بار و ... می باشند. امکانات رفاهی هتل کاتن هوس اتوگراف کالکشن بارسلونا شامل سالن اسپا و ماساژ، سولاریوم، تراس، استخر، سالن بدنسازی، کرایه دوچرخه، سونا و جکوزی و ... می باشند. رستوران های این هتل برای توریست ها و میهمانان خود انواع و اقسام غذاهای بین المللی و محلی مختلف را سرو می کنند. از هتل تا نزدیک ترین ایستگاه مترو چهارصدمتر و تا فرودگاه بین المللی بارسونا ال پرات سیزده کیلومتر فاصله می باشد. 

هتل کاتن هوس اتوگراف کالکشن بارسلونا

هتل دبلیو بارسلونا  "W Barcelona"

نسبت به دیگر هتل های شهر بارسلونا که تابحالا برایتان معرفی کردیم، هتل دبیلو بارسلونا بهترین چشم انداز را داراست. بسیاری از اتاق های این هتل پنج ستاره به سمت دریا چشم انداز دارند. این هتل همچنین دارای ساحل اختصاصی بوده و با خدمات روزنامه، فروشگاه هدایا سوغاتی، خدمات شاتل، اینترنت بی سیم رایگان، نگهداری از کودکان، نگهداری از چمدان ها، خشکشویی و اتوشویی، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، پارکینگ، کرایه اتومبیل، امکانات برای افراد معلول و کم توان، میز تور و ... می باشد. توریست ها و گردشگران میتوانند به زبان های فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی و انگلیسی با کارمندان هتل ارتباط برقرار کنند. هتل دبلیو بارسلونا 473 اتاق به همراه کفپوش ابر و بادی، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان می باشد. امکانات تفریحی ارائه شده برای توریست ها و گردشگران شامل سولاریوم، سالن ماساژ و اسپا، ساحل خصوص، سونا و جکوزی، استخر، سالن بدنسازی، کلاب شبانه، تراس و ... می باشند. همچنین در رستوران های این هتل انواع و اقسام غذاهای بین المللی و محلی سرو می شوند. از هتل تا ایستگاه متروی بارسلونا بیست دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دوازده کیلومتری فاصله می باشد. 

هتل دبلیو بارسلونا

هتل پولمن بارسلونا اسکیپر "Pullman Barcelona Skipper"

و اما آخرین هتل از لیست بهترین هتل های شهر بارسلونا، هتل پولمن بارسلونا اسکیپر می باشد. این هتل یک اقامتگاه لوکس و تمام عیار بوده و توریست های تور ارزان اروپا با اقامت در آن تنها سه دقیقه از ساحل فاصله خواهند داشت. موقعیت مکانی این هتل برای توریست ها بسیار عالی خواهد بود. کارکنان هتل پولمن به زبان های فرانسوی و انگلیسی مسلط بوده و به میهمانان خدماتی نظیر خشکشویی و اتوشویی، کرایه اتومبیل، نگهداری از کودکان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، میز تور، اینترنت بی سیم رایگان، سالن کنفرانس و جلسات، سیستم گرمایشی و سرمایشی و ... ارائه میدهند. 241 اتاق این هتل تقریبا به سمت دریا چشم انداز داشته و طراحی مدرن و معاصری داشته که به همراه نورپردازی بسیار حرفه ای که داشته بسیار زیباتر به نظر میرسند. امکانات رفاهی که این هتل برای توریست ها و میهمانان خود در نظر گرفته شامل سولاریوم، استخر، سالن بدنسازی، دوچرخه سواری، کتابخانه، سونا و جکوزی، اسپا و ماساژ می باشند. از هتل پولمن بارسلونا اسکیپر تا فرودگاه بین المللی چهارده کیلومتر، تا ساحل سه دقیقه و تا ایستگاه مترو نیز پنج دقیقه فاصله می باشد. پارک پریتی و باغ وحش بارسلونا نیز نزدیک به این هتل قرار دارند. 

هتل پولمن بارسلونا اسکیپر