بهترین هتل های شهر بارسلونا : شهر زیبا و دیدنی بارسلونا یکی از پربازدیدترین شهرهای کشور اسپانیا بوده که سالانه تعداد زیادی از توریست ها و گردشگران سراسر جهان را به سمت خود جذب می کند. بارسلونا دومین شهر بزرگ از کشور اسپانیا بوده و در ساحل بسیار زیبا و پرطرفدار مدیترانه ای قرار دارد. این شهر پر از جاذبه های هیجان انگیز و جذاب بوده که از دیدن آن ها هرگز خسته نخواهید شد. بسیاری از توریست ها و گردشگران تور اروپا از این شهر به خاطر جاذبه های بسیار زیبای تاریخی و جاذبه هیا هنر و معماری دیدن می کنند. بارسلونا به خاطر استقبال بسیار زیاد توریست ها و گردشگران هتل های بسیار زیادی داشته که البته اکثر آن ها از نظر هزینه بسیار ارزان اقتصادی هستند. به همین خاطر برای افرادی که قصد سفر به این شهر زیبای اروپایی در اینده ای نه چندان دور را دارند، بهترین هتل های آن را معروف کرده ایم. با لست تورز همراه باشید تا به دانش گردشگری شما روز به روز افزوده شود.

هتل مجستیک بارسلونا جی ال  "Majestic Hotel & Spa Barcelona GL"

بسیار خب اولین هتلی که قصد داریم به شما معرفی کنیم، یک هتل پنج ستاره و کاملا لوکس در قسمت مرکز شهر بارسلونا می باشد. این هتل به خاطر داشتن ویژگی های بسیار خوب، سرویس دهی عالی و امکانات و خدمات کامل یکی از محبوب ترین و معروف ترین هتل های شهر بارسلونا است. توریست ها و گردشگران با اقامت خود در این هتل از فرودگاه بارسلوا ال پرات دوازده کیلومتر و از  Gaudí’s Casa Batlló و Plaza de Catalunya  نیز صد متر فاصله دارد. هتل مجستیک بارسلونا جی ال به طور کلی دارای 275 اتاق و سوئیت بوده که هرکدام دارای امکانات بسیار خوبی از جمله اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار، سرویس دهی شبانه روزی، تلویزیون ماهواره ای، سیستم تهیوه هوا، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و ارایشی رایگان، تراس و ... می باشند. اتاق های این هتل به چند دسته اتاق های عایق صدا، اتاق های اختصاصی، اتاق های خانوادگی، سوئیت های ماه عسل و ... تقسیم می شود. همینطور این هتل امکاناتی هم برای افراد معلول و کم توان ارائه داده است. کارمندان این هتل پنج ستاره با توریست ها و گردشگران با مهربانی رفتار کرده و کاملا میهمان نواز هستند. از خدمات این هتل به توریست ها و گردشگران تور اسپانیا میتوان به اجاره اتومبیل، روزنامه، سرویس روزانه اتاق، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سرویس دهی شبانه روزی، میز تور، نگهداری از کودکان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ و ... اشاره کرد. کارمندان این هتل به چند زبان ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیای، انگلیسی و المانی صحبت می کنند. و در کنار این خدمات بسیار خوب و بروز امکانات تفریحی بسیار عالی مثل استخر، سالن اسپا و ماساژ، استخر روباز، سونا و جکوزی، تراس، سالن بدنسازی، سولاریوم، حمام ترکی و ... نیز وجود دارند. رستوران های هتل مجستیک بارسلونا برای میهمانان خود انواع و اقسام غذاهای بین المللی و محلی را به همراه نوشیدنی های مختلف سرو می کنند. 

هتل مجستیک بارسلونا جی ال  "Majestic Hotel & Spa Barcelona GL"

هتل آرتس بارسلونا "Hotel Arts Barcelona"

یکی دیگر از بهترین هتل های شهر بارسلونا در منطقه بسیار زیبای کاتولینا، هتل آرتس می باشد. این هتل یکی از مدرن ترین هتل های شهر بوده که بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده است. اگر از داخل آن دیدن کنید کاملا متوجه معماری ماهرانه آن خواهید شد. همینطور یکی دیگر از ویژگی هایی که توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری اسپانیا را به سمت خود جذب کرده، چشم انداز بسیار زیبایی است که به سمت دریای آبی دارد. علاوه بر این چشم انداز دارای محوطه سرسبز و بسیار دنجی هم بوده که میتوان همراه با دوستان یا خانواده در آن اوقات خوشی گذراند. در کنار این محوطه بسیار زیبا یک استخر روباز نیز قرار دارد. میهمانان با اقامت در اتاق های هتل آرتس حتما اقامتی به یاد ماندنی خواهند داشت. اتاق های لوکس و بزرگ این هتل به سمت دریا و یا شهر چشم انداز داشته و دارای پنجره های بسیار بزرگ و جاداری هستند. از امکاناتی که داخل اتاق ها ارائه شده میتوان به اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی به همراه لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، میز کار و ... اشاره کرد. به طور کلی 483 اتاق و سوئیت در این هتل وجود دارند. در رستوران های این هتل هر روز صبحانه در کنار گل های تازه تزئین شده سرو می شوند. رستوران های هتل آرتس برای میهمانان خود انواع و اقسام غذاهیا بین المللی، محلی و اسپانیایی را سرو می کند. خدمات هتل ارتس بارسلونا برای میهمانان خود شامل پارکینگ، میز تور، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، خشکشویی و اتوشویی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، نگهداری از کودکان، سیستم تهویه هوا، کرایه اتومبیل، روزنامه و ... می شود. کارمندان این هتل با مسافران به زبان های آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی، انگلیسی، روسی، عربی و هلندی صحبت می کنند. جاذبه های نزدیک به این هتل ساحل بارسلونا با فاصله 250 متر و پارک سیوتادلا با فاصله سیصد متر می باشند. فرودگاه بین المللی شهر نیز چهارده کیلومتر با هتل فاصله دارد. 

هتل آرتس بارسلونا "Hotel Arts Barcelona"

هتل سوفیا بارسلونا  "Sofia Barcelon"

اگر در سفرتان به شهر بارسلونا به دنبال یک هتل لوکس و بسیار مجلل هستید، پیشنهاد ما به شما هتل سوفیا است. این هتل ترکیبی از معماری مدرن و تکنولوژی های بسیار پیشرفته است. خدماتی که به مهیمانان و توریست های تور لحظه آخری اروپا ارائه می شوند شامل سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، پارکینگ، اینترنت بی سیم رایگان، خدمات خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، روزنامه، خدمات برای افراد معلول و کم توان، نگهداری از چمدان ها، میز تور، خدمات شاتل و ... می باشند. پرسنل هتل سوفیا به زبان های ایتالیایی، فرانسوی، عربی، انگلیسی، اسپانیایی، روسی و آلمانی مسلط هستند. حدودا 465 اتاق و سوئیت در این هتل با امکانات بسیار بروزی از جمله اینترنت بی سیم رایگان، حمام اختصاصی، تراس، سرویس دهی شبانه روزی و ... وجود دارد. 465 اتاق و سوئیت این هتل به چند دسته اتاق خانواده، اتاق مخصوص افراد معلول و اتاق های اختصاصی تقسیم می شوند. امکانات تفریحی که به توریست ها و گردشگران ارائه می شوند سونا بخار، استخر، بار، سالن بدنسازی، حمام ترکی، اسپا و ماساژ و ... می باشند. رستوران این هتل محوطه بسیار رومانتیک به همراه نورپردازی بسیار عالی داشته که برای قرارهای مختلف بسیار مناسب می باشند. این رستوران هتل سوفیا دارای منوی متنوعی نیز می باشد. با اقامت در این هتل بارسلونا به بسیاری از جاذبه های شهر مثل مرکز خرید لیلا، ایستگاه های مترو، ورزشگاه نیوکمپ بارسلونا و ... فاصله خواهید داشت. فرودگاه بین المللی نیز ده کیلومتر از هتل سوفیا بارسلونا فاصله دارد.

هتل سوفیا بارسلونا  "Sofia Barcelon"

هتل آلما بارسلونا جی ال  "Alma Barcelona GL"

هتل آلما بارسلونا جی ال ظاهری کاملا متفاوت با هتل های امروزی در شهر بارسلونا داشته و دارای ساختمان بسیار قدیمی می باشد که به قرن بیستم برمیگردد. این هتل شهر بارسلونا خود به تنهایی یک جاذبه از شهر محسوب می شود. از بدو ورودتان به این هتل جذب لابی و دیگر قسمت های آن خواهید شد. با اینکه این هتل دارای ساختمانی قدیمی می باشد اما امکانات و خدمات بسیار بروزی به توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا ارائه داده که شامل سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، میز تور، فروشگاه هدایا و سوغاتی، خدمات نگهداری از کودکان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، نگهداری از چمدان، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمیشی، اینترنت بی سیم رایگان، کرایه اتومبیل، امکانات برای افراد معلول و کم توان و ... می باشند. پرسنل این هتل میتوانند به زبان های روسی، عربی، فرانسوی، پرتغالی، انگلیسی، آلمانی و اسپانیایی صحبت می کنند. و اما نبرسیم به اتاق های بسیار زیبای این هتل به صورت کلی به تعداد 73 تا بوده و به چند دسته اتاق های بدون صدا، اتاق های خانوادگی و اتاق های اختصاصی تقسیم می شوند. این اتاق ها هرکدام دارای دکوراسین هوشمند و طراحی بسیار بوده و همچنین شامل امکاناتی از جمله حمام اختصاصی شیک، تلویزیون ماهواره ای، سیستم تهویه هوا و ... می باشند. توریست ها و گردشگران تور ارزان اسپانیا با اقامت خود در این هتل زیبا میتوانند از امکانات تفریحی مثل حمام ترکی، تراس، سونا، اسپا و ماساژ، سالن بدنسازی، باغ و .... استفاده کرده و از اقامت خود نهایت لذت را ببرند. هتل آلما بارسلونا جی ال از سرسئولا تا اسکالیویدا پنج دقیقه از ایستگاه مترو دیاگونال پنج دقیقه و از فرودگاه بین المللی شهر سیزده کیلومتر فاصله دارد. 

هتل آلما بارسلونا جی ال  "Alma Barcelona GL"

هتل باگواس بارسلونا "Hotel Bagués"

این هتل پنج ستاره در قسمت فرهنگی و مراکز خرید شهر بارسلونا قرار داشته و یکی از دلایل جذب توریست ها و گردشگران به آن همین دسترسی بسیار خوبی است که به سمت رستوران ها و کاقه های مختلف و پاساژها دارد. محیط این هتل آنقدر پر شور و شاد بوده که در آن هرگز حوصله تان سر نخواهد. پرسنل هتل با شما به زبان های انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی و فرانسوی صحبت خواهند کرد. خدمات ارائه شده توسط هتل باگواس بارسلونا شامل پارکینگ، نگهداری از چمدان ها، اینترنت بی سیم رایگان، میز تور، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، خدمات نگهداری از کودکان، روزنامه، امکانات مناسب برای افراد معلول و کم توان، کرایه اتومبیل، فروشگاه هدایا و سوغاتی، خدمات خشکشویی و اتوشویی و ... می باشند. این هتل پنج ستاره به طور کلی دارای 31 اتاق و سوئیت طراحی شده بسیار ساده و لوکس بوده که دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، چشم انداز بسیار عالی، اینترنت بی سیم رایگان و ... هستند.

هتل باگواس بارسلونا "Hotel Bagués"