بهترین مکان برای تفریح در کوالالامپور : یکی دیگر از تفرجگاه های مالزی در شهر کوالالامپور که از پیر و جوان به آن علاقه دارند، مجموعه بزرگ و تمام عیار آفاموسا است. این مجموعه در اصل، هم یک تفریحگاه، هم سیاحتگاه و همینطور یک ورزشگاه است. بزرگ ترین شهربازی ها و پارک های آبی در این مجموعه کنار هم قرار دارند تا توانسته اند بهترین مکان برای تفریح در کوالالامپور برای توریست ها و گردشگران تور مالزی را بسازند. مجموعه دیدنی آفاموسا، تمام این امکانات تفریحی و جذاب را در 526 هکتار زمین جای داده و خارج از شهر کوالالامپور می باشد. همینطور، این مجموعه، یک ساختمان اقامتی هم داشته تا توریست ها و گردشگران بهتر و بیشتر از امکانات آفاموسا استفاده کنند. مجموعه آفاموسا به دو قسمت پارک آبی و دنیای حیوانات تقسیم میشود، به همین خاطر دارای دو پکیج بوده که در ادامه هر یک را معرفی می کنیم، با لست تورز همراه باشید :

بهترین مکان برای تفریح در کوالالامپور

پارک آبی مجموعه تفریحی آفاموسا کوالالامپور

همه میدانند آفاموسا یکی از بهترین مراکز تفریحی در کوالالامپور است. این مجموعه تفریحی بیشتر روزهای سال را برای کسانی که در هتل آفاموسا اقامت دارند، تخفیف ویژه ای برای استفاده از پارک آبی دارد. پارک آبی مجموعه آفاموسا کوالالامپور، استخرهای متنوع و امکانات تفریحی آبی بسیار دارد مثل استخر موج، آبشار، دریاچه قایق رانی، قایق سواری گروهی، موج سواری، سرسره های بلند و شیب دار که ادرنالین خونتان را بالا میبرد و ... . همینطور دارای یک ساحل مصنوعی نیز می باشد.

پارک آبی مجموعه تفریحی آفاموسا کوالالامپور

دنیای حیوانات مجموعه آفاموسا کوالالامپور

این قسمت از مجموعه، همیشه یکی از پرطرفدارترین و مهم ترین قسمت های مجموعه آفاموسا است. در این قسمت میتوانید از حیواناتی مثل ببر، زرافه، شیر، میمون و فیل و ... دیدن کرده و آنها را از فاصله بسیار نزدیک ببینید! برای وارد شدن به حیات وحش سوار ماشین هایی شبیه به قفس شده و میتوانید به راحتی و بدون ایجاد خطری، وارد محل زندگی این حیوانات شوید و یا حتی به بعضی از آن ها غذا دهید! اما این تنها تفریح در قسمت سافاری نیست، شما میتوانید در پیست اسب سواری این قسمت سوار اسب شده و یا از دریاچه بیرون محوطه مشغول ماهیگیری باشید.

دنیای حیوانات مجموعه آفاموسا کوالالامپور

دیگر امکانات تفریحی مجموعه تفریحی آفاموسا کوالالامپور

رستوران ها و کافه های خوبی در این مجموعه هستند. یکی از رستوران های خوب آن در کنار تپه و دیگری در کنار دریاچه می باشد. انواع غذاهای محلی و بین المللی در این رستورانها سرو می شود. همینطور دوستداران فست فود میتوانند از غرفه های فست فود استفاده کنند. به جز تمام این امکانات، خدمات رفاهی دیگری مثل بازی های تیرکمان، بالن سواری، عکاسی و ... هم در این پارک موجود است. اگر شانس با شما یار باشد و تور مالزی خود را در زمان خوبی رزرو کرده باشید، در مناسبت های سال نو میلادی، سالن نو چینی، رژه و نمایش در این مجموعه میرسید.

دیگر امکانات تفریحی مجموعه تفریحی آفاموسا کوالالامپور

ساعات بازدید و راه های رسیدن به مجموعه تفریحی آفاموسا کوالالامپور

همانطور که گفته شد برای رسیدن به این پارک باید از نزدیک به صد کیلومتر از کوالالامپور خارج شوید. آفاموسا در مسیری پوشیده از جنگل های پالم و بزرگراه سنگاپور است. این مسیر نهایت یک ساعت زمان ببرد. شما میتوانید از تاکسی برای رسیدن به افاموسا استفاده کنید. معمولا تاکسی های رفت و برگشتی مبلغ 150 تا 200 رینگیت برای رفت و برگشت مسافران کرایه میگیرند. روزهای دوشنبه تا جمعه، از ساعت یازده صبح تا هفت شب و شنبه و یکشنبه و روزهای تعطیل از نه صبح تا هشت شب باز می باشد. تنها روزهای سه شنبه تعطیل بوده و فعالیت نمی کند. و در آخر پیشنهاد لست تورز به شما این است که صبح زود از مجموعه دیدن کنید تا از تمام امکانات آن استفاده کرده و لذت ببرید.