بهترین منطقه گرجستان : به طور کلی اگر برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان، بخواهیم بهترین منطقه این کشور را معرفی می کنیم، میتوان آن را به چند دسته تقسیم کرد، آگوستا، ساوانا، کلمبوس و ماکون، و ایالت پیچ. هرکدام از این منطقه ها در زمینه های مختلف از بهترین منطقه های گرجستان هستند چه از لحاظ کار، تفریح، خرید، گردشگری، جاذبه، زندگی و ... .

بهترین منطقه گرجستان

بهترین منطقه گرجستان برای زندگی و کار کدام است

اگر برای کار کردن و زندگی گرجستان را انتخاب کرده اید، در منطقه آگوستا اقامت داشته باشید. این منطقه، مرز بین گرجستان و کارولیانی جنوبی در کنار رود ساوانا بوده و سطح بین المللی برای میزبانی مسابقات قهرمانی گلف در هر فصل بهار دارد. آگوستا حدود بیست هزار کارمند داشته و با توجه به پیش بینی ها در طی چند سال آینده جمعیت آن افزایش چشم گیری خواهد داشت. این منطقه گرجستان پنجاه پارک عمومی و طولانی ترین مسیر شهری قایقرانی در جهان با قایق های سفید را دارد. دانشجویان آگوستا باهوش بوده و سطح علمی دانشگاه های آن بسیار بالا هستند.

بهترین منطقه گرجستان برای زندگی و کار کدام است

بهترین شهر گرجستان برای زندگی

اگر تنها برای زندگی به گرجستان مهاجرت کرده اید، سندی اسپرینگ، در شمال آتلانتا را انتخاب کنید. این شهر شانزده پارک عمومی داشته و هر ساله بزرگ ترین فستیوال سال را با سی هزار توریست و گردشگر تور گرجستان برگزار می کند.

بهترین شهر گرجستان برای زندگی