بهترین مراکز خرید گرجستان کدام است : برای خانم ها خرید بر هر درد بی درمانی دواست ! خصوصا در سفر که حراجی و فستیوال های بسیاری برگزار میشود. درواقع خرید کردن یکی از کارهای اساسی سفر بعد از تفریح بوده و هست و بسیاری از توریست ها و گردشگران تور گرجستان این اصل را به خوبی رعایت کرده اند.  کشور گرجستان در این سال های اخیر بازدید باورنکردنی سیصد درصدی از ایرانیان تا تابستان قبل داشته. به همین دلیل واجب دیدیم تا جاذبه های گردشگری و به خصوص از بهترین مراکز خرید گرجستان را برای شما معرفی کنیم تا زیر و بم این کشور را به خوبی بشناسید. مراکز خرید گرجستان قیمت های مناسبی داشته و همینطور شعبه هایی از بهترین برندهای مطرح در سطح جهان در همه زمینه ها دارد.

مرکز خرید تفلیس مال گرجستان

اگر به دنبال کامل ترین و بهترین مرکز خرید در شهر تفلیس هستید، مرکز خرید تفلیس مال را بهش شما معرفی میکنیم. تفلیس مال بزرگ ترین مرکز خرید در پایتخت این شکرو بوده و باید بگویم متاسفانه چندین سال قبل سرنوشتی مثل ساختمان پلاسکو داشت. اما با پیگیری مسئولان این مرکز خرید از بین رفته دوباره بازسازی شده و اکنون به یکی از بهترین مراکز خرید این شهر تبدیل شده. تفلیس مال 108 شعبه از برندهای مشهور، حدود 25 غرفه، شش کافه، یک هایپرمارکت پانزده هزار مترمربعی، هزار متر زمین تفریح و پارکینگی با ظرفیت 2700 خودرو دارد.هایپرمارکت تفلیس مال انواع اجناس منزل، پوشاک معمولی و خوراکی داشته. رستوران ها و کافه ها و سینماها نیز در زمین تفریحی این مرکز خرید قرار دارند. طراحی این مرکز خرید به خاطر گلکاری ها و گیاهان خوش آب و رنگ کنار آن  بسیار زیباتر نشان داده میشود. ساعات کاری تفلیس مال از ده صبح تا ده شب میباشد.

مرکز خرید تفلیس مال گرجستان

مرکز خرید ایست پوینت تفلیس

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید تفلیس گرجستان، ایست پوینت است. اگر مرکز شهر تفلیس اقامت داشته باشید با خودرو دوازده دقیقه ای به ایس پوینت خواهید رسید. بیشتر از 150 مغازه و فروشگاه از برندها جهانی مثل زارا، منگو واکیکی، .. و معمولی در این مرکز خرید فعالیت میکنند. اما تنها همین نیست در بازدید از این مرکز خرید میتوانید هم خرید کرده و هم از امکانات تفریحی آن استفاده کرده و لذت ببرید. مرکز خرید ایست پوینت برای هر فردی با هر سنی تفریحات و سرگرمی در نظر گرفته مثل سینمای 3بعدی،بازی بولینگ، باشگاه کودکان و .. . رستوران و کافه های این مرکز خرید به خصوص رستوران معروف مک دونالد نیز در قسمت تفریحی ایست پوینت قرار دارند. مرکز خرید ایست پوینت از ده صبح تا ده شب فعالیت میکند.

مرکز خرید ایست پوینت تفلیس

درای بریج مارکت تفلیس

از بازارهایی که بازدید از آن بسیار واجب است، بازار درای بریج تفلیس است. شما میتوانید بازدید از این بازار را هم در لیست برنامه های تور ارزان گرجستان قرار دهید. بیشتر اجناس و کالاهایی که در این بازار به فروش میرسند همگی دست ساز است شما میتوانید سوغاتی های خوبی از اینجا برای اطرافیانتان ببرید مثل جواهرات، ظرف و ظروف شیشه ای و نقره، خنجرهای مختلف و حتی لوازمی از جمهوری شوروی! اگر میخواهید در زمان های غیر شلوغ و خلوت از این بازار دیدن کنید میتوانید آخر هفته ها را انتخاب کنید. آخر هفته ها بازار بسیار کمتر از وسط هفته شلوغ است. ساعت فعالیت بازار درای بریج تفلیس از ده صبح تا پنج بعد از ظهر میباشد.

درای بریج مارکت تفلیس

خیابان پکینی تفلیس

تاکنون که تفلیس بهترین مراکز خرید گرجستان را داشته. به جز مراکز خرید خیابان های خوبی هم دارد که از هر دو طرف مغازه های بزرگ و کوچکی از برندهای معمولی و جهانی دارد. خیابان پکینی بیشتر به درد افرادی میخورد که به خیابان گردی علاقه داشته و دوست دارند در مکانی سر باز گشت و گذار کرده و خرید کنند. در این خیابان به تازگی نمایندگی دبنهامز افتتاح شده و در کنار این فروشگاه ریور آیلند قرار دارد. این فروشگاه انواع لباس ها را دارد. اگر میخواهید یکراست به سرغ ارزان ترین مغازه خیابان پکینی بروید، فروشگاه I Love Moda Lux بهترین انتخاب برای شماست. مغازه ها و شعبه های دیگری از برندهای پوما، کالینز، ریباک، لوتو، بنتون، منگو و گارفیلد و ... در این خیابان نمایندگی دارند. به خصوص جواهر فروشی دلفوس و کارلا بیسی. اگر بعد از خرید کردن خسته شدید، رستوران های مک دونالد و یا تگزاس و نیویورک برگر میتواند خستگی شما را برطرف کند.

خیابان پکینی تفلیس

مرکز خرید مرانی تفلیس

مرکز خرید کوچک اما چهار طبقه مرانی تفلیس درست در قلب شهر تفلیس قرار دارد. این مرکز خرید نیز شعبی از برندها و مارک های بین المللی مثل  zara, puma, adidas, nikeو.. دارد. مرکز خری مرانی تفلیس رستوران ها و کافه تراس خوبی دارد. مترو میتواند نزدیک ترین راه دسترسی به مرکز خرید مرانی تفلیس باشد. مرکز خرید مرانی تفلیس از ساعت ده صبح تا ده شب در حال فعالیت است.

مرکز خرید مرانی تفلیس

مرکز خرید تفلیس سنترال

مرکز خریدی آرام و مناسب در منطقه ووکزالی که راه های دسترسی به آن از طریق اتوبوس ها و یا مترو میسر بوده. مرکز خرید تفلیس سنترال مشغول به فروش انواع و اقسام پوشاک زنانه و مردانه و بچگانه در تمام سنین، کیف و کفش، وسایل الکترونیکی و دیجیتال و ... میباشد. رستوران و کافه و یک هایپرمارکت کوچک در این مرکز خرید هستند. مرکز خرید تفلیس سنترال از ده صبح تا ده شب فعالیت میکند.

مرکز خرید تفلیس سنترال

 مرکز خرید کاروسلا تفلیس

کاروسلا یکی از دیگر از مراکز خرید تفلیس است که توجه توریست ها و گردشگران را به خود جلب میکند. این مرکز خرید هشت طبقه در خیابان دادیانی 2طبقه اختصاصی و تا سیصد ظرفیت برای پارک خودروها داشته. در این شش طبقه از مرکز خرید حدود ششصد فروشگاهو غرفه مشغول هستند. بیشتر لوازم مورد نیاز مثل پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه، کیف و کفش، وسایل منزل و ... در این مرکز خرید به فروش میرسد. علاوه بر این برای کودکان نیز امکانات تفریحی و زمین بازی دراد. مرکز خرید کاروسلا از یازده صبح تا نه شب فعالیت میکند.

 مرکز خرید کاروسلا تفلیس

مرکز خرید لیلو تفلیس

از اولین مراکز خرید خارجی که از دولت گرجستان برای فعالیت اجازه دارد، مرکز خرید لیلو است. این مرکز خرید علاوه بر محصولات و کالاهای باکیفیتی که داشته، قیمت های بسیار خوبی هم دارد. همه خصوصا خانم ها میدانند که خرید با قیمت کمتر چه لذتی دارد. مرکز خرید لیلو نقش بسیار مهمی در تامین کردن لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک و جواهرات و .. نه تنها در منطقه بلکه در قفقاز و کشورهای دیگر را دارد. بیشتر مغازه های این مرکز خرید فروشگاه های زنجیره ای و محصولات تک شعبه هستند. مرکز خرید لیلو تفلیس از هفت صبح تا پنج بعد از ظهر فعالی میکند.

مرکز خرید لیلو تفلیس

مرکز خرید جی تی سی تفلیس

اگر فقط برندپوش هستید، مرکز خرید جی تی سی را برای خرید پوشاک انتخا کنید. بهترین برندها بروز ترین مغازه ها برای خانم ها، آقایان، کودکان و.. در مرکز خرید جی تی سی هستند. به جز پوشاک و لباس های جین، وسایل منزل، آلات موسیقی، اسباب بازی، ساعت و کفش و ... در این مرکز خرید 2طبقه در خیابان وکوئا به فروش میرسد. مرکز خرید جی تی سی تفلیس از ساعت یازده تا هشت شب فعالیت میکند.

مرکز خرید جی تی سی تفلیس