بهترین زمان سفر به تفلیس : برای سفر به کشور دیگر، باید اطلاعاتی از قبل درباره مسائل ضروری آن بدانید. به عنوان مثال واحد پول آن کشور، قیمت هتل ها و هزینه های سفر، وضعیت آب و هوایی و... . داستن وضعیت آب و هوایی کشور مقصد، میتواند به شما برای جمع کردن لباس و چمدانتان مفید باشد. گرجستان به تازگی توانسته کشوری محبوب، برای توریست ها و گردشگران، به خاطر جذابیت ها و آب و هوایی باشد. گرجستان یکی از بهترین و مطلوب ترین وصعیت آب و هوایی را داشته. اما در این بین هنوز هم سوال توریست ها و گردشگران تور گرجستان، بهترین زمان سفر به گرجستان است! موقعیت جغرافیایی این کشور باعث شده تا تابستان های گرم و مرطوب و زمستان های سردی داشته باشد. اگر کشور مقصدتان گرجستان، شهر تفلیس باشد، وضعیت معمول آب و هوایی این شهر را برای توریست ها و گردشگران تور ارزان گرجستان شرح میدهیم تا باب سلیقه خود، بهترین زمان سفر به تفلیس گرجستان را پیدا کنند.

فصل بهار در تفلیس

 فصل بهار، یکی از بهترین فصل ها برای سفر به این شهر است. در این فصل از سال در تفلیس، هوا نه بسیار گرم و نه بسیار سرد بوده اما در ماه دوم، ممکن است بارش پی در پی باران را ببینید، به همین دلیل بهتر است وسایل مورد نیاز برای این سفر در این فصل را همراه خود داشته باشید. از ماه مارس تا ماه می فصل بهار گرجستان بوده و اگر پیشنهاد لست تورز را بخواهید، فصل بهار بهترین زمان سفر به تفلیس است.

فصل بهار در تفلیس

فصل تابستان در تفلیس

دمای هوای تفلیس در فصل تابستان، از ماه ژوئن تا ماه آگوست، بین بیست تا سی درجه سانتیگراد بوده و به این معنی است که در این فصل تفلیس گرم میشود. در این فصل از سال، استراحتگاه ها و تفرجگاه های تفلیس، از امکانات مدرن و مکانیزه شده برای خنک کردن فضا استفاده میکنند. اگر به ساحل و حمام آفتاب علاقه مند هستید، تابستان بهترین فصل برای سفر به تفلیس خواهد بود.

فصل تابستان در تفلیس

فصل پاییز در تفلیس

تاکنون درباره بهترین فصل ها برای سفر به تفلیس صحبت کردیم، اما اکنون راجب به فصل پاییز در تفلیس، یکی از زیباترین فصل های این شهر صحبت خواهیم کرد. در این فصل که از سپتامبر تا نوامبر میباشد، شاهد منظره بسیار زیبا و فوق العاده ای از برگ های رنگارنگ که روی زمین ریخته و باران های مکرر که این منظره را چندین برابر زیبا میکند، خواهید بود. اگر در این فصل از سال به تفلیس سفر کردید، حتما لوازم و وسایل مورد نیاز را به همراه داشته باشید.

فصل پاییز در تفلیس

فصل زمستان در تفلیس

زمستان های تفلیس دمای هوایی بین دو تا شش درجه سانتیگراد بوده و ممکن است در بعضی از شب ها به زیر صفر درجه نیز برسد. بارش برف و باران در این فصل بسیار بوده و توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری گرجستان خیلی طرفدار این فصل برای سفر به تفلیس نیستند تنها کسانی که از ورزش های زمستانی مثل اسکی و ... لذت میبرند، مشتاق سفر خواهند بود. 

فصل زمستان در تفلیس