بهترین رستوران های محلی پوکت : در ادامه این مقاله لست تورز برای شما چند رستوران معروف پوکت را که تخصصشان ارائه غذاهای سنتی تایلندی هستند را معرفی خواهد کرد. این رستوران ها اغلب برای بومیان بوده و همینطور مشتریان آن ها نیز بومیان هستند. اما اگر علاقه مند به امتحان کردن غذاهای سنتی تایلندی هستید، پیشنهاد می کنیم حتما یکی از رستوران هایی را که در ادامه معرفی می کنیم را امتحان کنید. بسیاری از توریست ها و گردشگران ایرانی تور تایلند دوست دارند در رستوران های لوکس غذا بخورند البته بیشتر ان ها نیز با غذاهای سنتی تایلندی مشکل داشته و با ذائقه شان سازگار نیستند. اما رستوران های محلی پوکت ارزش یکبار امتحان کردن را دارند. پس در ادامه همراه لست تورز باشید تا با بهترین رستوران های محلی پوکت آشنا شوید. 

رستوران شناور پوکت

دوست دارید در حالی که شناور هستید، غذاهای دریایی میل کنید؟ رستوران شناور پوکت که در زبان تایلندی آن را به اسم کارچانگ می شناسند، بهترین و خوشمزه ترین غذاهای دریایی پوکت را برای مشتریان خود آماده می کند. این رستوران در ساحل شرقی پوکت قرار دارد. این رستوران در یک قایق بلند از لیام هین چیر می باشد. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند میتوانند حتی زمانی که هوا ابری و بارانی بوده نیز از رستوران دیدن کنند. داستان ساخت این رستوران به صورت شناور به بیست سال پیش برمیگردد که اهالی پوکت به دنبال یک مکان برای استراحت کردن و غذا خوردن می گشتند که یکی از آن ها پیشنهاد کرد که سراغ مرکز پرورش ماهی شناور در منطقه لیام هین هست بروند و از خانواده ای که آن جا زندگی می کند، درخواست کنند که برای آن ها با استفاده از ماهی های های پرورشی، غذاهای ساده تهیه کنند. این ایده آنقدر گسترش یافت که هم اکنون به یک رستوران شناور بزرگ تبدیل شده است.

رستوران شناور پوکت

رستوران تاماچارت در پوکت

یکی از غیر عادی ترین رستوران ها شهر پوکت که غذاهای سنتی تایلندی سرو می کند، رستوران تاماچارت می باشد. نام تاماچارت به معنی طبیعی بوده و این رستوران نیز انواع و اقسام غذاهای بومی و سنتی را برای مشتریان و توریست های تور ارزان استانبول سرو می کند

رستوران تاماچارت در پوکت

رستوران می تون پوه در پوکت

بهترین نودل های سرخ شده به سبک هوکین را میتوان در رستوران می تون پوه پیدا کرد. این رستوران نودل های تخم مرغی به رنگ زرد را به شکل کامل با سبزی ها و سس سویا سرخ کرده و بیشتر با گوشت قرمز، مرغ و یا گوشت دریایی سرو می کند. رستوران می تون پوه در کنار برج ساعت میدان ترافیک جاده پوکت قرار داشته و چندین نسل پشت سر هم بوسیله یک خانواده اداره می شود. 

رستوران می تون پوه در پوکت

رستوران کوتا خائو مان گای در پوکت

رستوران کوتا خائو مان گای که غذایی به همین نام یعنی برج و مرغ تایلندی سرو می کند، به خاطر این غذا یکی از محبوب ترین رستوران های کشور تایلند شناخته می شود. غذای خائو مان گای از برنج بخارپز با سیر و مرغ پخته شده و آب مرغ تهیه می شود. این غذا با سس های مختلف، سبزی های تازه و سوپ مرغ سرو می شود. قیمت یک کاسه کوتا خائو مان گای تقریبا 35 بات بوده و برای یک وعده غذایی، خوشمزه و کامل می باشد. 

رستوران کوتا خائو مان گای در پوکت

رستوران ویلای در پوکت

یکی از رستوران های پوکت که بین توریست ها و گردشگران بسیار محبوب و معروف واقع شده است، رستوران ویلای می باشد. این رستوران منوی بلند بالایی از انواع و اقسام غذاهای بومی و سنتی تایلندی داشته که حتما باید یکی از آنها را امتحان کنید. از غذاهایی که پیشنهاد می کنیم حتما در این رستوران امتحان کنید گوشت یا میگو سرخ شده با فلفل قرمز و ریحان، پا نانگ مو، توم خا کای و توم یام گونگ می باشند. 

رستوران ویلای در پوکت