بهترین راهنمای بازدید از استانبول: اگر قصد سفر با تور ترکیه را دارید این مطلب از لست تورز را از دست ندهید. داشتن کسی در کنارتان که استانبول را بشناسد برای راهنمایی گردش در شهر بسیار مفید است و می‌تواند مکان‌های فراوانی را برای دیدن و کارهای زیادی را برای انجام دادن به شما معرفی کند. از بازدید از بخش‌های تاریخی شهر تا پیاده‌روی در محله‌های آرام و خلوت. در اینجا برخی از بهترین تورهای استانبول که شما می‌توانید در شهر استانبول از آن‌ها استفاده کنید را به شما معرفی می‌کنیم.

ظهور بیزانس

این طور مکان‌ها را به شما نشان می‌دهد که جزء اماکن برجسته دوران قسطنطنیه بوده‌اند که بخش‌های برجسته آن کلیساهای دوره بیزانس است که پس از فتح شهر توسط امپراطوری عثمانی به مسجد تبدیل شده‌اند مانند ستون کنستانتین، هیپودروم و کاخ بوکولون

ظهور بیزانس

فنر بالات و شاخ طلایی

یکی از محله‌های تاریخی استانبول که می‌تواند یک روز خود را در آن سپری کنید که به محله خانواده‌های یهودی تبدیل شده است که یک نقطه جذاب برای بازدید به شمار می‌رود. بخش برجسته این طور شامل قایق سواری در بندر فنر، بازدید از کلیسای جامع ارتدکس Patriarchy، کالج Phanar ارتدوکس یونانی، موزه چوراه، دیوار Theodosian و کاخ Tekfur است.

فنر بالات و شاخ طلایی

Galata Pera Çukurcuma

این تور شامل یک پیاده‌روی هدایت شده در مناطق Galata و Pera می‌شود و سپس با بازدید از مغازه‌های قدیمی و عتیقه فروشی‌ها در Çukurcuma ادامه پیدا می‌کند. نقطه برجسته این تور بازدید از برج گالاتا، خیابان استقلال، مغازه‌های عتیقه، محله سیهانگیر و خیابان طراحان است.

Galata Pera Çukurcuma

تور بخش آسیایی استانبول

بازدید کنندگان تور استانبول اغلب بخش آسیایی این شهر را نادیده می‌گیرند در حالی که راهی عالی برای شناخت بیشتر شما از این شهر خواهد بود. بهتر است با یک تور با تجربه به این منطقه بروید و از مسجد شکرین، برج خیمه، ایستگاه تاریخی حیدرپاشا، بازار ماهی Kadıköy و خیابان تلال زاده دیدن کنید.

تور بخش آسیایی استانبول

تور کلاسیک استانبول

تور کلاسیک را می‌توان بهترین تور داخلی استانبول دانست زیرا با استفاده از آن می‌توانید به درک جامعی از تاریخ و فرهنگ غنی این شهر برسید، در تور استانبول می‌توانید مکان‌های مهمی مانند این تور شامل بازدید از میدان اسب‌دوانی، مسجد آبی، مسجد ایا صوفیه، قصر توپکاپی، مسجد سلیمان و بازار بزرگ می‌شود.

تور کلاسیک استانبول

 

بازار استانبول

تور ویژه‌ای برای علاقه‌مندان به بازار گردی در استانبول وجود دارد که از میدان Beyazıt شروع می‌شود و می‌تواند مسجد امپراطوری و همچنین بازار بزرگ استانبول را در آن ببینید. همچنین این تور شامل دیدن خیابان Uzunçarşı، Tahtakale، کاروانسراهای تاریخی، مسجد رستم پاشا می‌شود و در پایان به بازار مصریان ختم می‌شود. نکته خوب این تور این است که شما می‌توانید ناهار خود را در رستوران‌های سنتی و از غذاهای محلی میل بفرمایید.

بازار استانبول