بهترین جزیره تایلند : تایلند کشوری با جزایر بسیار زیبا و فوق العاده بوده که میتوان در هر کدام از آن ها سفری به یاد ماندنی و خاطره انگیز داشت. اگر در تور تایلند خود به دنبال بهترین جزیره این کشور هستید، ما به شما جزیره کوچانگ را معرفی می کنیم که یکی از بهترین و بزرگ ترین جزایر کشور تایلند محسوب می شود. این جزیره برای توریست ها و گردشگرانی که به دنبال سواحل آرام و ساکت و همینطور جنگل ها و کوهستان های خوش منظره هستند، گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. از نظر تفریحی نیز این جزیره یکی از بهترین جزیره های کشور تایلند محسوب می شود. هفتاد درصد از این جزیره شامل جنگل های دست نخورده و سواحل و کوه های بسیار زیباست. این جزیره بزرگ ترین جزیره در پارک ملی کوچانگ است. در ادامه همراه لست تورز بمانید تا بهترین جزیره تایلند بیشتر آشنا شوید. 

بهترین جزیره تایلند

اقامتگاه های جزیره کوچانگ تایلند

با وجود این طبیعت زیبا و فوق العاده، تعداد زیادی اقامتگاه و هتل در این جزیره بوجود آمدند تا توریست ها و گردشگران تور لحظه اخری تایلند به راحتی بتوانند در آن اقامت داشته باشند. در حال حاضر تقریبا بیشتر از شصت هتل با ستاره های مختلف به سبک خانه های ویلایی در کنار دریا در جزیره کوچانگ ساخته شده اند که بهترین امکانات و خدمات را ارائه میدهند. 

اقامتگاه های جزیره کوچانگ تایلند

تفریحات جزیره کوچانگ تایلند

بیشتر جذابیت این جزیره به خاطر داشتن شن و ماسه های سفید رنگ، جنگل های سرسبز، صخره های مرجانی، سواحل و آبشارهاست. سواحل این جزیره به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شده اند که هر قسمت از آن برای آفتاب گرفتن و شنا کردن بسیار مناسب است. تفریحاتی که در این جزیره برای توریست ها و گردشگران بوجود آمده شامل غواصی با لوله، غواصی حرفه ای، کمپینگ و گشت و گذار در جنگل می باشند. 

تفریحات جزیره کوچانگ تایلند

جاذبه های طبیعی و حیوانات بومی این جزیره 

از آنجایی که در این جزیره و دیگر جزایر نزدیک به آن یک پارک ملی را باهم تشکیل داده اند، باید انتظار داشت که جیواناتی مثل پرندگان بومی، آهو، مار، فیل و ... را در آن دید. 

جاذبه های طبیعی و حیوانات بومی این جزیره

نحوه دسترسی به جزیره کوچانگ تایلند

توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند برای رسیدن به این جزیره باید مسیر را با قایق بنزینی طی کنند. این مسیر تقریبا هفت ساعت طول می کشد اما اگر بخواهید از بانکوک با هواپیما به آن برسید تنها سه ساعت طول خواهد کشید.