باقلوا، بهترین و خوشمزه ترین دسر ترکیه، یک میان وعده شیرین است که مورد علاقه مردم محلی و توریست ها و گردشگران تور استانبول است. باقلوا یک سوغات ایده آل از استانبول است و امتحان کردن آن در طول اقامت شما در این شهر امری اجباریست. باقلوا را می توان در سراسر شهر پیدا کرد. ما در ادامه بهترین باقلوا فروشی های استانبول را برای شما معرفی کرده ایم، با لست تورز همراه باشید. 

باقلوا فروشی کاراکوی گولوگلو استانبول

خانواده گولوگلو از سال 1820 در تجارت باقلوا مشغول فعالیت بوده اند، بنابراین عادلانه است که بگوییم آن ها به خوبی با این دسر ترکیه آشنا هستند. این خانواده در سال 1949 مغازه ای در کاراکوی افتتاح کرد و از آن زمان به دلیل داشتن باقلوایی استثنایی که احتمالا بهترینِ استانبول است، مورد بازدید بسیاری از توریست ها و بسیاری از افراد محلی واقع شده است. این مغازه باقلوا جدا از باقلوا، شیرینی های دیگری هم در جعبه های بسته بندی شده به شکل سوغات میفروشد. 

باقلوا فروشی کاراکوی گولوگلو استانبول

باقلوا فروشی دیویلی استانبول

بعد از گشت و گذار در بازار ادویه استانبول، حتما در دیویلی متوقف شوید. این مغازه نزدیک بازار بهترین باقلواهای شهر را به فروش میرساند و توریست های تور استانبول در آن میتوانند انواع مختلف باقلواها را پیدا کنند و از خوردن آن ها لذت ببرند. پیشنهاد ما به شما در این باقلوا فروشی، انتخاب باقلوای کلاسیک است. 

باقلوا فروشی دیویلی استانبول

باقلوا فروشی کوشکِروگلو استانبول

کسانی که باقلوای کلاسیک را یک باقلوای بیش از حد شیرین میدانند، میتوانند تعادل در شیرینی را در قنادی کوشکِروگلو پیدا کنند. باقلواهای این فروشگاه با بهترین ترکیبات با طعم های سنتی و منحصر به فرد به فروش میرسند. باقلواهای کوشکِروگلو، طعم ملایم شیرینی، عسل و کرده دارند. میتوان صف طولانی افراد محلی خارج از رستوران را دید که نشان از کیفیت بسیار بالای باقلوای این قنادی است. 

باقلوا فروشی کوشکِروگلو استانبول

باقلوا فروشی کونیالی پاستانسی استانبول

با اینکه باقلوا فروشی کونیالی کمی گران تر از سایر کافه های سنتی است، اما به منظره چشمگیر بسفر آن می ارزد. این منظره باعث شده تا کونیالی به یکی از انتخاب های همیشگی دولتمردان و توریست ها تبدیل شود. درب بعدی نانوایی کونیالی به خاطر شیرینی هایش مشهور است. پیشنهاد می کنیم یک لیوان چای و باقلوا را در یک بعد از ظهر در کونیالی انتخاب کنند.   

باقلوا فروشی کونیالی پاستانسی استانبول

باقلوا فروشی حافظ مصطفی استانبول

باقلوا فروشی حافظ مصطفی در میدان تقسیم یکی از قدیمی ترین مغازه های باقلوا فروشی در استانبول و یک مکان عالی برای صرف چای و باقلوا است. این مغازه، مجموعه ای از باقلواهای سنتی ترکیه را از دسرها و شیرینی های ترکی، راحت الحلقوم های خوشمزه و رنگارنگ تا آب نبات ها میوه ای رنگارنگ دارد. باقلوا به تنهایی انواع مختلفی در این مغازه دارد. توریست ها و گردشگران تور استانبول قصد خرید باقلوا به عنوان سوغاتی را دارید، حافظ مصطفی بهترین گزینه است. 

باقلوا فروشی حافظ مصطفی استانبول

منبع : globalblue.com