بلوار باتومی گرجستان : این بلوار درواقع یک پارک یک و نیم کیلومتری است که روبروی ساحل قرار داشته و برای پیاده روی بسیار مناسب میباشد. بیشتر مردم باتومی برای قدم زدن و گشت و گذار در شهر، این بلوار را انتخاب میکنند، این بلوار برای همین هدف ساخته شده. در مسیر این بلوار کافه ها، رستوران ها و چرخ و فلک بزرگی قرار داشته که از روی آن میتوانید تمام شهر باتومی را زیر پای خود احساس کنید. کمی جلوتر از این چرخ و فلک، فواره های موزیکای به همراه رقص آب جذاب و سرگرم کننده قرار دارد. روبروی این بلوار دریای سیاه قرار داشته و همینطور که در امتداد دریا قدم برمیدارید، فضای سبز و دلنواز وجود دارد. به جز چرخ و فلک مرتفع بلوار باتومی، امکانات تفریحی دیگری هم در این بلوار هست، مثل زمین بازی کریکت، تنیس، فوتبال و دوچرخه سواری. هزینه کرایه دوچرخه پنج لاری میباشد. بلوار باتومی گرجستان هزینه ورودی نداشته و ورود به آن رایگان میباشد.

بلوار باتومی گرجستان

بهترین زمان گشت و گذار در بلوار باتومی گرجستان

باتومی شهری گرمسیر و ساحلی بوده که شرایط آب و هوایی آن بستگی به شرایط هوایی دریا دارد. سردترین ماه ها سال در شهر باتومی ژانویه است. در این ماه باران به شدت میبارد و هوا سرد میشود. اگر نمیخواهید در سرما و باران در بلوار باتومی باشید، میتوانید ماه اوت را انتخاب کنید. این بلوار هر روز هفته به جز روزهای شنبه و یک شنبه از ساعت نه صبح تا شش غروب باز بوده و نهایت 3ساعت از وقت شما را میگیرد.

بهترین زمان گشت و گذار در بلوار باتومی گرجستان

راه های رسیدن به بلوار باتومی گرجستان

توریست ها و گردشگران تور گرجستان برای پیدا کردن این بلوار با ماشین شخصی، وارد منطقه Rustaveli Ave‏ شده و به سمت Ninoshvili St‏ برانید تا به بلوار باتومی گرجستان برسید.