بزرگترین درخت کریسمس در دبی : آیا تابحال به بزرگ ترین درخت کریسمس فکر کرده اید؟ اگر تعطیلات سال نوی میلادی خود را در دبی تدارک دیده اید، حتما سری به مرکز خرید بزرگ وافی مال بزنید تا با بزرگ ترین درخت کریسمس در دبی روبرو شوید! این درخت بلند قامت درست وسط مرکز خرید قرار داشته و قد آن تا طبقه دوم میرسد. این درخت بسیار زیبا تزئین شده و طراحی مجلل و باشکوهی دارد. توریست ها و گردشگران تور دبی فرصت دارند تا از این درخت کریسمس بزرگ در مرکز خرید وافی مال تا پایان ماه دسامبر دیدن کنند. در ادامه شما را مرکز خرید وافی مال و فستیوال خرید دبی در آن بیشتر آشنا می کنیم. 

بزرگترین درخت کریسمس در دبی

مرکز خرید وافی مال دبی

یکی از زیباترین و خاص ترین مراکز خرید دبی، از نظر معماری، محصولات و ...، مرکز خرید وافی مالی است. این مرکز خرید باشکوه هر سال میزبان 23 جشنواره خرید در دبی می باشد که یکی از معروف ترین آن ها جشنواره زمستانی دبی است. این جشنواره از معروف ترین جشنواره های دبی بوده و در طول سال در روزهای خاصی برگزار می شود. اما بیشتر 26 دسامبر یعنی پنج دی تا 27 ژانویه یعنی شش بهمن برگزار می شود. این مرکز خرید در طول این جشنواره مدت زمان بیشتری باز بوده و تا هر زمان که خریداران به آن مراجعه کنند، باز خواهد ماند. 

مرکز خرید وافی مال دبی

فروشگاه های مرکز خرید وافی مال دبی

در مرکز خرید وافی مال، انواع فروشگاه ها و مغازه های لوکس، البته با قیمت های متفاوت وجود دارند. بیشتر از 350 فروشگاه و سی رستوران و کافه در این مرکز خرید فعالیت می کنند. در قسمت سوق خان مرجان وافی مال نیز 150 فروشگاه عربی فعالیت می کنند. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری دبی در این فروشگاه میتوانند انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، پوشاک زنانه و مردانه، لوازم منزل، لوازم الکترونیکی و ... را در آن پیدا کنند. همینطور یک هایپر مارکت بزرگ هم با محصولات ماهی، نان ها تازه، میوه، گوشت، ماهی، سبزیجات و ... هم در آن وجود دارد. 

فروشگاه های مرکز خرید وافی مال دبی

معماری شگفت انگیز مرکز خرید وافی مال دبی

یکی از چیزهایی که مرکز خرید وافی مال را خاص و منحصربفرد کرده، سبک معماری اش است. معماری این مرکز خرید به سبک مصری و ترکی بوده و سقف شیشه ای آن به شکل هرمی طراحی شده است. همینطور چند مجسمه از فراعنه مصر هم اطراف این مرکز خرید قرار دارند و جلوه خاصی و زیبایی به آن داده اند. اگر از دور به مرکز خرید وافی مال نگاه کنید، انگار اهرام مصر را می بینید 

معماری شگفت انگیز مرکز خرید وافی مال دبی

ساعات فعالیت و دسترسی های نزدیک به مرکز خرید وافی مال دبی

توریست ها و گردشگران تور دبی کریسمس 2019 میتوانند هر روز هفته از شنبه تا چهارشنبه بین ساعات ده صبح تا ده شب و روزهای پنج شنبه و جمعه بین ساعات ده تا دوازده از این مرکز خرید دیدن کنند. توریست ها میتوانند با استفاده از مترو نیز به راحتی به این مرکز خرید برسند. نزدیک ترین ایستگاه مترو به این مرکز خرید ایستگاه متروی دبی هلث کر سیتی بوده و در فاصله دو هزار متری تا مرکز خرید وافی مال قرار دارد.