در گذشته بسیاری از افراد فقط به فکر سبقت از رقیب خود در بازار و صنف خود بودن اما حالا بسیاری از افراد به سمت ماندگاری در ذهن مشتری هستند به طور مثال برند برتر که الان در بازار هستند بعضی از آنها کیفیت چندانی هم ندارند ولی به علت برندسازی در ذهن مشتریان ثبت شده اند ما در این گزارش یکی از راه های برندسازی از طریق خرید شماره تلفن های 5 رقمی و خرید شماره تلفن ثابت 4 رقمی که شامل خط رند و غیر رند میباشد را برای شما خواهیم گفت و همچنین به بررسی چند شرکت که دارای این خطوط هستند خواهیم پرداخت .

 

برندسازی با کمترین هزینه با خرید خط 5 رقمی مخابرات

تورم و افزایش قیمت دلار سبب شده تبلیغات برای کسب و کارها کمتر شود بسیاری از افراد هم که طبق روش قدیم تبلیغات وسیعی داشتن برای تبلیغات خود راه های ارتباطی راحتی را به مشتری معرفی نمی‌کند که باعث می شود هزینه تبلیغات نابود شود تعداد مشتریان نیز به طبع این موارد کاهش می یابد یکی از روش های تبلیغاتی برای جلوگیری از این موارد خرید خط 5 رقمی می باشد که  امکان افزایش خطوط داخلی تا 30تماس همزمان را هم به  مشتری میدهد .

یکی از اقداماتی که بسیاری از شرکت ها و کارخانه ها و فروشگاه ها برای فروش بهتر انجام میدهند برندسازی میباشد برند سازی برای فروش اهمیت زیادی دارد. برندسازی یا همان  برندینگ، آگاهی مردم نسبت به نام و برند شما است برندهایی ماندگاری بیشتری در ذهن مشتری دارند که بهتر در ذهن ها بمانند، یکی از این راه ها خرید شماره ۴ رقمی  و خط 5 رقمی می باشد که با داشتن رقم های کم به راحتی در ذهن مشتری می ماند.

ارتباط نماگستر  با 20 سال تجربه در مخابرات و 20 سال ماندگاری در حوزه های مختلف نظارت تصویری و ارتباطی خرید شماره 4 رقمی مخابرات و خرید خط 5 رقمی مخابرات را راحتر کرده و انواع خطوط را خدمت مشتریان ارائه میدهد.

 

فقط در 30 روز با خرید شماره 4 رقمی مخابرات دلخواه خود از پشتیبانی و خدمات رایگان راه اندازی خطوط بهرمند شوید

 

نحوه دریافت شماره تلفن4رقمی پروسه ی طولانی و بسیار پر هزینه ی و زمان بر میباشد اما ارتباط نماگستر با کفش های اهنین خود این راه را بجای شما میپیماید و قیمت خط چهار رقمی را  طبق نرخ مصوب و با زمان کمتر از 30 روز تحویل شما مشتریان عزیز میدهد .

شاید شما در گذشته این امر را محال میدانستید که شماره تلفن مخابرات خود را به دلخواه انتخاب کنید اما میدانستید با تماس با مشاوران ارتباط نماگستر از میان خط های متنوع 4 و 5 رقمی به راحتی میتوانید انتخاب خود را داشته باشد .

خرید خط تلفن 5 رقمی در تهران و شهرستانها

در گذشته گمان میشد خط تلفن ثابت 5 رقمی در تهران فقط عرضه میگردد اما الان در بسیاری از شهرستانها به صورت خط 5 رقمی یک طرفه که تماس فقط از سمت مشتری است و خط 5 رقمی دو طرفه که تماس هم از سمت مشتری هم از طرف خود  شما عرضه میشود .

نمونه خط های 4 و 5 رقمی که در شهرستانها توسط شرکت ارتباط نماگستر به فروش رفته.

خرید خط 4 رقمی اصفهان

تخفیفات قیمت خط چهار رقمی فقط تا پایان امروز

 

قیمت خط 4 رقمی مخابرات طبق نرخ مصوب و با توجه به نوع خط خریداری شده تعین میگردد که هم قیمت خط  تلفن 5 رقمی در ایام مناسبتی تخفیف فوق العاده ی دارد که همین حالا با تمام با مشاوران رایگان ارتباط نماگستر به راحتی میتوانید قیمت کمتر از ایام دیگر سال دریافت کنید .

 

راه اندازی خط 5 رقمی  مخابرات

راه اندازی خط 5 رقمی  با تجهیزات چون مودم سیپ ترانک یا مودم ایوان میباشد البته بستگی به سیستم تلفن شما دارد اگر از سانترال قدیمی استفاده میکنید نیاز به مودم تاینت یا واتسون که به صورت سیپ ترانک یا ایوان عرضه میشوند و روتر میکروتیک میباشید و  اگر از تلفن ویپ برای خطوط تلفن خود استفاده میکنید علاوه بر مودم مخابراتی نیاز به سوئیچ شبکه نیز میباشد .

هزینه راه اندازی خط 5 رقمی با توجه به خدمات متنوع ان متفاوت میباشد .

زمان اجرای راه اندازی خط 5 رقمی کمتر از 20 روز میبادشد.

جهت راه اندازی خط 5 رقمی با کارشناسان راه اندازی خط 5 رقمی ارتباط نماگستر تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آن بهرمند شوید و همچنین تمامی تجهیزات را با هزینه کم از طرف شرکت تامین میگردد .

شماره همراه کارشناسان راه اندازی خط 5 رقمی

09124232099

09123170852

09128991041

شماره ثابت شرکت 02145215