باغ سون نونگ نوچ پاتایا : تایلند کشور باغ ها و طبیعت گرمسیر بکر و دست نخورده است. باغ ها و طبیعت زیبای این کشور زبان زد تمام توریست ها و گردشگران جهان است. سون نونگ نوچ، یکی از باغ های بی نظیر و بسیار زیبای شهر پاتایای تایلند بوده که با شگفتی هایش همه توریست ها و گردشگران تور تایلند را به وجد آورده. این باغ بهشتی، در سال 1980، به دست بانویی به نام نونگ نوچ تاسیس شد. طبیعت باغ سون نونگ نوچ پاتایا آنقدر زیبا و غیرقابل باور بوده که زمانی که وارد آن می شوید احساس بودن در بهشت می کنید! تصور کنید که بین نخل ها و سرخس های بلند و درختان محکم و استوار باغ قدم می زنید، درحالی که صدای خروشان دریاچه به گوش میرسد! حتی تصور کردن اش نیز لذت بخش است. باغ سون نونگ نوچ، دارای بزرگ ترین مجموعه گل های ارکیده در جهان بوده. بسیاری از توریست ها و گردشگران تور پاتایا هدف اصلی شان برای بازدید از این باغ، دیدن این مجموعه جهانی بزرگ است. باغ سون نونگ نوچ پاتایا به زیبایی گل آرایی شده و محیطی دلنشین و آرامش بخش را بوجود آورده. همچنین روی باغ سه کیلومتر پل به اسم پل آسمان کشیده شده تا بتوانید این زیبایی ها را از بالا تماشا کنید.

باغ سون نونگ نوچ پاتایا

تفریح در باغ سون نونگ نوچ پاتایا

آنقدر محو زیبایی این باغ و گل هایش خواهید شد که هر چه اطرافتان هست را فراموش می کنید! در این باغ دریاچه ای زیبا و تماشایی قرار داشته که بیشتر مردم روی آن قایق سواری می کنند. شما هم میتوانید دل را به دریا که نه، به دریاچه بزنید و بالاخره پارو به دست وارد دریاچه شوید. یا شاید دوست دارید نمایش تماشا کنید، آن هم از نوع فرهنگی تایلندی. سوار فیل ها شوید و از منظره لذت ببرید. اگر پیشنهاد لست تورز را میخواهید، سوار بر دوچرخه های باغ شده و کمی از عطر گل ها و چمن خیس شده را به ریه هایتان تزریق کنید! همینطور میتوانید در باغ با تور اتوبوس، اتوبوس گردی داشته باشید. نمایشگاه های بسیاری در این باغ هستند که معروف ترین آن ها نمایشگاه خودروهای اسپورت است. قسمتی از باغ نیز به باغ وحش حیواناتی مثل آهو، طوطی و لاک پشت اختصاص داده شده.

تفریح در باغ سون نونگ نوچ پاتایا

بهترین قسمت باغ سون نونگ نوچ پاتایا

بهترین و زیباترین قسمت این باغ افسانه ای، باغ های موضوعی اش است. باغ هایی که برنده جایزه های بسیاری از نمایشگاه گل چلسی شده است. این باغ ها از گل های ارکیده، رز، کاکتس ها و درختان بونسای و نخل پوشیده شده اند. فواره، آلاچیق و حوضچه های بسیاری دور تا دور این قسمت را فراگرفته و وجود درختان هرس شده به شکل حیوانات باعث زیباتر شدن این قسمت شده اند.

بهترین قسمت باغ سون نونگ نوچ پاتایا

باغ های اروپایی را در سون نونگ نوچ پاتایا ببینید!

در این باغ، قسمت هایی به باغ های کشورهای دیگر اختصاص داده شده، مثل باغ فرانسوی، باغ استون هیج، باغ اروپایی و خیلی باغ های دیگر. در این باغ ها، تمام گل ها به شکل قلب گل آرایی شده اند.

باغ های اروپایی را در سون نونگ نوچ پاتایا ببینید!

نحوه دسترسی به باغ سون نونگ نوچ پاتایا

توریست ها و گردشگران تور تایلند برای دیدن این باغ باید به قسمت جنوبی شهر پاتایا بروند که معمولا این مسیر چهل دقیقه طول می کشد. هر روز از هفته که بخواهید میتوانید از باغ دیدن کنید. هزینه بلیط اش نیز شامل نمایش ها می باشد. شما میتوانید همراه خود خوراکی و غذا آورده و یا از رستوران های باغ که غذاهای چینی، هندی و تایلندی سرو می کنند استفاده کنید.