باغ ساباتینی در مادرید : اگر به دنبال مکانی سرسبز، آرامش بخش و به دور از هیاهو در مادرید هستید، باغ ساباتینی را به شما پیشنهاد می کنیم. این باغ مجسمه ها، پرچین ها، استخر و فواره های بسیار زیبایی داشته که همه را مات و مبهوت خود نگه میدارد. توریست ها و گردشگرانی که به عکاسی علاقه مند هستند و در این شهر به دنبال سوژه های عکاسی هستند، باغ ساباتینی را به آن ها پیشنهاد می کنیم. این باغ که درست در محوطه کاخ سلطنتی مادرید، یکی از معروف ترین و مهم ترین جاذبه های شهر مادرید محسوب می شود قرار داشته و بهترین مکان برای تماشای غروب زیبای خورشید است. توریست ها و گردشگران تور اروپا میتوانند به صورت رایگان از این باغ پیچ در پیچ و زیبا دیدن کنند. 

باغ ساباتینی در مادرید

تاریخچه باغ ساباتینی در مادرید

باغ ساباتینی در سال 1930 در مکانی که قبلا اصطبل های کاخ سلطنتی مادرید قرار داشته، ساخته شد. باغ در ابتدا توسط یم معمار ایتالیایی به اسم فرانچسکو ساخته شد. در ساخت این باغ از سبک نئو کلاسیک استفاده شد و فرانچسکو وظیفه طراحی قصر و محیط اطراف باغ را به عهده داشت. این باغ کلاسیک فضاهای سبزی به سبک متقارن فرانسوی داشته که از سال 1933 بوسیله دولت جمهوری وقت اسپانیا طراحی شده است. این باغ تا سالیان سال پشت درهای بسته و در محوطه کاخ سلطنتی مادرید قرار داشت تا سرانجام در سال 1978 به روی تمام مردم و توریست های تور لحظه آخری اروپا باز شد. 

تاریخچه باغ ساباتینی در مادرید

جاذبه های این باغ زیبای شهر مادرید

این باغ زیبای مادرید با درختان و بوته های سرسبزی به شکل هندسی کاخ سلطنتی مادرید را به طور منظم تزئین کرده است. توریست ها و گردشگران تور ارزان اروپا در این باغ جذب استخر، فواره ها و مجسمه های باستانی می شوند. مجسمه های سفید رنگی که در کنار فواره های این باغ قرار دارند، بازتاب بسیار زیبایی روی آب های استخر داشته و همین فضا را برای پیاده روی توریست ها و گردشگران لذت بخش تر کرده است. در کنار استخر و فواره های این باغ، بوته ها و درختچه هایی بسیار منظم در هم پیچ و تاب خورده اند. 

جاذبه های این باغ زیبای شهر مادرید