بازدید از 6 باغ وحش استانبول همراه با خانواده : مکانی که سرشار از فرهنگ و تنوع است، باید مکان های توریستی شگفت انگیزی داشته باشد. شهر استانبول که از نظر فرهنگی غنی است، به همان اندازه از تنوع زیستی سرشار است. از جمله این تنوع زیستی را میتوان باغ وحش های استانبول مثال زد. توریست ها و گردشگران تور استانبول میتوانند تنوع زیستی را در بهترین باغ وحش های این شهر تجربه کنند. در ادامه لست تورز برای شما تجربه بازدید از 6 باغ وحش استانبول همراه با خانواده را برای شما بازگو خواهد کرد. 

بازدید از 6 باغ وحش استانبول همراه با خانواده

6 تا از بهترین باغ وحش های استانبول

ما در این لیست، 6 تا از بهترین باغ وحش های استانبول را معرفی کرده این که در طول اقامت خود در استانبول باید از آن ها دیدن کنید. به خصوص اگر همراه با خانواده و کودکانتان هستید بازدید از این مکان ها میتواند جالب و هیجان انگیز باشد. 

باغ وحش بسفر

باغ وحش بسفر استانبول برای تماشای حیوانات وحشی شگفت انگیز است. این باغ وحش یکی از بهترین باغ وحش های شهر استانبول است و در آن حیواناتی مثل گورخر، خرس های گریزلی، شیرها و بسیاری از حیوانات عجیب و غریب نگهداری می شوند. با اینکه این باغ وحش نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک بوده اما بسیاری از امکانات دیگر را هم برای بازدیدکنندگان فراهم می کند. 

باغ وحش بسفر

دلفیناریوم استانبول

دلفین ها به عنوان یکی از دوستانه ترین حیوانات روی زمین شناخته می شوند. چه کسی نمیخواهد مدت زمانی را با این موجودات دوست داشتنی و باهوش بگذراند. در دلفیناریوم استانبول نه تنها با دلفین ها بلکه میتوان نمایش های حیوانات دیگری هم مثل نهنگ سفید، فک و دیگر حیوانات دریایی را هم دید. این دلفیناریوم یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی شهر بین توریست ها و گردشگران تور استانبول است. 

دلفیناریوم استانبول

آکواریوم عمار استانبول

در این آکواریوم استانبول شما شاهد زندگی خیره کننده آبزیان خواهید بود. از تمساح گرفته تا بی نظیرترین و عجیب ترین گونه های ماهی در آکواریوم عمار نگه داشته می شوند. این مکان قرار است شما را متحیر کند! همینطور کارمندان آن از اینکه اطلاعاتی در مورد حیوانات دریایی به شما بدهند خوشحال خواهند شد. 

آکواریوم عمار استانبول

پارک گربه ها

پارک گربه ها یکی از پارک های باغ وحش استانبول است که اگر عاشق گربه هستید می توانید از آن بازدید کنید. شما در این پارک میتوانید مدتی را با حیوانات خزدار بگذرانید و در حالی بازی با آن ها عکس های یادگاری هم بگیرید. پیشنهاد می کنیم برای بازدید از این پارک ساعات اولیه را انتخاب کرده و عصرها به آنجا نروید. 

پارک گربه ها

باغ وحش تورکوا استانبول

یکی از پربازدیدترین و محبوب ترین آکواریوم های استانبول، باغ وحش تورکوا است. بهترین قسمت در مورد این مکان این است که در داخل یک مرکز خرید قرار دارد. بنابراین شما میتوانید یک روز کامل را برای خرید، بازدید از باغ وحش و همینطور صرف یک وعده غذا در استانبول برنامه ریزی کنید. 

باغ وحش تورکوا استانبول

آکواریوم استانبول

از بین همه باغ وحش های استانبول، آکواریوم استانبول از نظر تنوع حیوانات متفاوت است. یکی از جاذبه های مهم این آکواریوم برای توریست ها و گردشگران تور استانبول ، پنگوئن هاست. بسیاری از آکواریوم ها نمیتوانند پنگوئن داشته باشند. بازدید از آکواریوم استانبول را برای کشف حیوانات دریای شگفت انگیز از دست ندهید. همینطور میتوانید از این مکان برای خود و نزدیکانتان سوغاتی بخرید. 

آکواریوم استانبول

منبع : traveltriangle.com