بازارهای بارسلونا : همیشه یکی از قطب های موفق هر شهر محبوبی، مراکز خرید آن است. امروزه کشورهای بسیاری برای جذب توریست ها و گردشگران بیشتر مراکز تجاری بیشتری ساخته و آنها را توسعه میدهند. کشور اسپانیا نیز در توسعه و ایجاد مراکز تجاری کاملا موفق عمل کرده و توانسته مراکز خرید و بازارهای خوبی برای جذب توریست ها و گردشگران تور اروپا ایجاد کند. مراکز خرید شهر بارسلونای اسپانیا مدرن و با امکانات بسیار خوب بوده و دارای شعبات مختلفی از برندهای معروف بین المللی و داخلی می باشد. اما اگر میخواهید بیشتر با فرهنگ مردم این کشور آشنا شده و  هزینه کمتری را صرف خرید کردن کنید، بازارها را به شما پیشنهاد می کنیم. بازارهای بارسلونا حس و حال دلپذیری داشته و بسیار جذاب و دیدنی هستند. در ادامه برای توریست ها و گردشگران تور اسپانیا بازارهای بارسلونا را معرفی کرده ایم، با ما همراه باشید. 

بازار سانتا کاترینا بارسلونا

یکی از زیباترین بازارهای بارسلونا، بازار سانتا کاترینا می باشد. این بازار به خاطر وجود قسمت خارجی ساختمانش که با موج های رنگارنگ روی سقف آن تزئین شده، یکی از زیباترین بازارهای شهر می باشد. جدا از قسمت های خارجی، قسمت های داخلی آن نیز هیجان انگیز و دیدنی هستند. توریست ها و گردشگران تور لحظه اخری اسپانیا در این بازار میتوانند سه کافه پیدا کنند که کیفیت غذایی بسیار خوبی دارند. اما یکی از این کافه ها اصلا پنجره نداشته اما خوشمزه ترین و بهترین ناهار را برای شما سرو می کند. شما میتوانید سه بشقاب تازه و خوشمزه این کافه را تنها با پرداخت دوازده دلار میل کنید. اولین بازار سرپوشیده مواد غذایی در شهر بارسلونا، بازار سانتا کاترینا بوده که در سال 1845 ساخته شده و یکبار در سال 2005 مورد بازسازی قرار گرفته است. این بازار سقف رنگارنگ و زیبایی نیز دارد. در زمان جنگ مردم از دهکده های اطراف شهر بارسلونا برای تهیه مایحتاج و تامین غذایی خود به این بازار مراجعه می کردند. اگر از بیرون به این بازار نگاه کنید، یک بنای مدرن و امروزی و اگر از داخل آن دیدن کنید یک بازار کاملا سنتی خواهید دید. در این بازار بارسلونا دکه های مختلف فروش مواد غذایی، سبزیجات، میوه، رستوران های کوچک و ... وجود دارند. این بازار روزهای دوشنبه از هفت صبح تا دو بعد از ظهر و روزهای سه شنبه، چهارشنبه و شنبه تا ساعت سه بعد از ظهر و روزهای پنج شنبه و جمعه تا ساعت هشت شب باز می باشد. 

بازار سانتا کاترینا بارسلونا

بازار بوکریا بارسلونا

این بازار بارسلونا، از مکان هایی بوده که توریست ها و گردشگران تور لحظه اخری اروپا بسیار معروف بوده و نیازی به معرفی ندارد. اما اگر درباره آن چیزی نمیدانید، باید بگویم که بازار بوکریا بارسلونا چندین بار عنوان بهترین بازار دنیا را گرفته است. این بازار محوطه بسیار زیبایی داشته و دارای اثر هنری بسیار زیبایی می باشد. همینطور بهترین صبحانه های بارسلونا را نیز میتوان در کافه های آن پیدا کرد. اگر میخواهید در کمال ارامش از این بازار دیدن کنید، ساعات ده صبح تا سه بعد از ظهر را انتخاب نکنید که مملو از توریست ها و گردشگران است. 

بازار بوکریا بارسلونا

بازار لیبرتات بارسلونا

از پرطرفدارترین بازارهای شهر بارسلونا میتوان به بازار لیبرتات اشاره کرد. این بازار مواد غذایی مختلف و متنوعی را با قیمت مناسب به فروش میرساند. محله ای که این بازار در ان قرار دارد مملو از افراد جوان بوده به همین خاطر حس و حال شادابی دارد. یکی از بهترین قسمت های بازار لیبرتات رستوران ماهی فروش هاست. ماهی فروشان در همان مکانی که ماهی میفروشند، آن را سرخ کرده و برای شما سرو می کنند. 

بازار لیبرتات بارسلونا

بازار سنت اندرو بارسلونا

بازار سنت اندرو شاید از مرکز شهر کمی فاصله داشته باشد اما تنها محلی بوده که توریست ها و گردشگران تور ارزان اسپانیا به خاطر قیمت های بسیار پایین اش خود را به آن میرسانند. جدا از قیمت های بسیار پایین، کافه های بازار سنت اندرو ساندویچ های بسیار خوشمزه و لذیذی سرو می کنند! اگر بخواهید با مترو از مرکز شهر به این بازار برسید تقریبا بیست دقیقه در راه خواهید بود. 

بازار سنت اندرو بارسلونا

بازار سنت آنتونی بارسلونا

یکشنبه ها در بازار سنت آنتونی شهر بارسلونا میتوان اجناس دست دوم از هر نوعی که بخواهید را پیدا کنید. اگر به دنبال اجناس معمولی، ارزان قیمت و البته دست دوم هستید، بازار سنت آنتونی بهترین بازار بارسلونا برای خرید است. کافه ها و رستوران های اطراف بازار نیز غذاهای متنوع و خوشمزه ای سرو می کنند. حتما از برانچ کاتالانی که یک میان وعده بین صبحانه و ناهار است در این بازار امتحان کنید. 

بازار سنت آنتونی بارسلونا

بازار الس اِنکنت ولز بارسلونا

بازار خیابانی بزرگ الس انکنت ولز روزهای دوشنبه، چهارشنبه، جمعه و شنبه در مکانی نزدیک به میدان گلوریس کاتالانس بارسلونا برپا می شود. اسم دیگر این بازار فیرا د بلکایره بوده و تقریبا پانصد فروشنده محلی در این بازار بساط خود را پهن کرده و انواع و اقسام لوازم قدیمی منزل، پوشاک، کفش های دست دوم، خرده ریزهای آنتیک، تمبر و استمپ، اسباب بازی، صنایع دستی، مجسمه های قدیمی و ... به فروش میرسانند. همینطور توریست های تور ارزان اروپا که به دنبال خرید هدایا و سوغاتی هستند نیز میتوانند با کمترین هزینه از این بازار برای خانواده و دوستان خود سوغاتی تهیه کنند. بهترین زمان بازدید از این بازار بارسلونا ساعت نه صبح است. در این ساعت از روز میتوان حراج های اول صبح را تماشا کرد. این بازار در روزهای ذکر شده از ساعت هشت صبح تا هشت شب باز بوده و توریست ها میتوانند از ایستگاه متروی گلوریس راحت ترین دسترسی را به آن داشته باشند. 

بازار الس اِنکنت ولز بارسلونا

بازار عتیقه‌ جات گوتیک بارسلونا

یکی دیگر از بازارهای خیابانی معروف در محله باری گوتیک بارسلون، بازار عتیقه جات است. این بازار هر پنجشنبه از ساعت ده صبح تا نه شب باز می باشد. بازار عتیقه جات گوتیک سال 1978 به خاطر نمایش عتیقه جات و لوازم آنتیک و کلکسیون برای عموم مردم باز شد. هر پنجشنبه در این بازار سی فروشنده با بساط هایشان که از لوازم جالب قدیمی و مختلف مثل کتاب، ساعت، دوربین، لباس ها و کفش های دست دوم، میز، جواهرات، نقره های قدیمی، صندلی های کلاسیک، سرامیک کاری های زیبا، محله و پوستر و ... جمع می شوند. این بازار در ماه آگوست و روزهای نزدیک به کریسمس تعطیل است. توریست ها و گردشگران میتوانند از ایستگاه متروی جاومه به راحتی به بازار عتیقه جات گوتیک برسند. 

بازار عتیقه‌ جات گوتیک بارسلونا