بازار چیلوا پوکت : این بازار نسبتا کوچک در خیابان یائووارات، یکی از پرطرفدارترین بازارهای پوکت بین تورست ها و گردشگران جوان تور تایلند است. بازار شبانه چیلوا همیشه پر بوده از توریست ها و گردشگران و غرفه های بسیاری در زمینه های مختلف دارد. همینطور انواع لباس ها و غذاهای محلی را عرضه می کنند. طراحی و تزئینات رنگارنگ نیز باعث شده تا بازدیدکنندگان بیشتری را سمت خود جذب کند. علاوه بر اینها، شلوغ ترین روز بازار زمانی است که در قسمت مرکزی آن، استیج آمفی تئاتر، نمایشنامه ها و موسیقی های زنده اجرا می شوند. هرقدر در این بازار رنگارنگ بگردید خسته نخواهید نشد.

بازار چیلوا پوکت

فروشگاه ها و مغازه های بازار چیلوا پوکت

هرچند که این بازار و محصولاتش به خصوص نمایش ها و برنامه های زنده ای که در آمفی تئاتر برگزار می شوند بیشتر برای اهالی خود تایلند مناسب بوده اما قیمت محصولات ارائه شده در این بازار برای توریست ها و گردشگران تور تایلند بسیار مناسب می باشد. بیشتر محصولات ارائه شده در بازار چیلوا برای جوانان و نوجوانان تایلندی و توریست هایی که به مد علاقه داشته و مطابق با مد روز لباس می پوشند. گوشه ای از محصولات این بازار شامل لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، مواد غذایی، تیشرت ها، عینک آفتابی و ... می باشند.

فروشگاه ها و مغازه های بازار چیلوا پوکت

ساعات کاری بازار چیلوا پوکت

مغازه ها و کانتینرهای بازار چیلوا هر روز هفته از ساعت چهار بعد از ظهر تا ساعت ده شب و روزهای پنجشنبه و شنبه تا یازده شب باز می باشند.