بازار پارس خلیج کیش : این بازار محبوب، در قسمت شامل غربی جزیره، در یک منطقه بومی نشین، سال 1370  بعد از اینکه کیش یک منطقه آزاد شد، افتتاح شده است. معماری زیبای این بازار، یک معماری ایرانی می باشد. حدود 150 فروشگاه و مغازه در این بازار یک طبقه دوازده هزار مترمربعی فعالیت می کنند. دلیل محبوبیت این بازار بین توریست ها و گردشگران تور کیش، تنوع محصولات و قیمت پایین و بسیار خوبی است که دارد. همین ها باعث شده تا تفاوتی با دیگر مراکز خرید جزیره داشته باشد. علاوه بر اینها، در بافت قدیمی جزیره قرار داشته و به بازار عربها، اسکله میرمهنا و سواحل پارک نیز دسترسی نزدیک دارد.

بازار پارس خلیج کیش

فرشگاه ها و غرفه های بازار پارس خلیج کیش

این بازار بیشتر از 150 فروشگاه و غرفه در زمینه های اسباب بازی، موبایل و تجهیزات رایانه‌ای، کیف و کفش، عینک، ساعت، لوازم بهداشتی و آرایشی، پوشاک، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مشاور املاک و خدمات، مواد غذایی، خرازی و ... داشته که اکثریت اجناس باکیفیت و قیمت مناسبی دارند. بازار پارس خلیج کیش یک رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فست فود نیز دارد.

فرشگاه ها و غرفه های بازار پارس خلیج کیش

دسترسی های نزدیک به بازار پارس خلیج کیش

توریست ها و گردشگران تور کیش میتوانند هر روز هفته از ساعت ده صبح تا یک بعد از ظهر، از یک بعد از تا ساعت چهار و از ساعت چهار بعد از ظهر تا ده شب از بازار پارس خلیج کیش دیدن کنند. این بازار نزدیک به سواحل پارک و اسکله میرمهنا بوده و درست کنار بازار عرب ها می باشد.