بازار مرجان کیش : این مرکز خرید کیش سال 1370 تاسیس شده و مساحتی به اندازه 22,783 مترمربع دارد. مجموعه مرجان در قسمت شرقی جزیره، شامل یک بازار، یک پارک ساحلی واحدهای مسکونی است. بازار مرجان یکی از شیک ترین مراکز خرید در کیش بوده و جاذبه های تفریحی بسیار هم دارد که در ادامه با هر یک آشنا خواهید شد. این بازار با 39 آب نمای پنجاه متری و 420 پروژکتور رنگی تزئین شده و تصویر بسیار زیبا و دیدنی را از خود را در شب نشان میدهد.

بازار مرجان کیش

فروشگاه های بازار مرجان کیش

بازار مرجان جزیره به طور کلی 250 واحد تجاری داشته که اکنون 134 مورد از آن ها در زمینه های پوشاک زنانه، مردانه و کودکانه، کیف و کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی، لوازم منزل، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی و خرازی فعالیت کرده و قیمت مقرون به صرفه و مناسبی دارند.  

فروشگاه های بازار مرجان کیش

امکانات رفاهی و رستوران های بازار مرجان کیش

علاوه بر فروشگاه های خوب، دو رستوران و دو کافه در بازار فعالیت کرده و نوشیدنی ها و غذاهای باکیفیتی را برای توریست ها و گردشگران تور کیش ارائه میدهند. همینطور بازدیدکنندگان بعد از خرید خود میتوانند از آکواریوم پنج هزار متر مکعبی بازار دیدن کرده و محو تماشای بیش از هشتصد ماهی و آبزی مختلف در آکواریوم شوند.

امکانات رفاهی و رستوران های بازار مرجان کیش

ساعات کاری و دسترسی های نزدیک به بازار مرجان کیش

بازار مرجان هر روز هفته از ساعت شش صبح تا یازده بعد از ظهر آماده بازدید توریست ها و گردشگران تور کیش بوده و اطراف خود جاذبه های بسیاری دارد. بعد از خرید از این بازار توریست ها میتوانند از پارک دلفین ها، پارک ساحلی، باغ پرندگان، پارک آبی بادی مارینا، پارک بازی کودکان، باغ راه کیش و ... دیدن کنند. از جمله مراکز تفریحی نیز شامل دوچرخه سواری، اسکوتر برقی و رستوران حافظیه می باشند. از جمله هتل های نزدیک به هتل میتوان به هتل شباویز، هتل سیمرغ، هتل صدف، هتل تعطیلات و هتل کوثر اشاره کرد.