بازار خیابانی بوگیس در سنگاپور : اگر به خرید کردن علاقه مند هستید و به دنبال مکانی ارزان قیمت، در عین حال باکیفیت در سنگاپور هستید، به شما بازار خیابانی بوگیس را پیشنهاد می کنیم. این بازار یکی از بهترین مکان های دنیا برای خرید کردن بوده و از تمام برندهای معروف بین المللی و داخلی با قیمت های خوب گرفته تا کالاهای دست دوم را در خود جای داده است. بوگیس یک مرکز خرید محبوب، تماشایی و ارزان قیمت در این کشور بوده و همینطور به تازگی به مکانی برای تفریح شبانه جوان ها تبدیل شده است. برای مردم محلی و توریست های تور سنگاپور بازار خیابانی بوگیس ارزان ترین، شلوغ ترین و البته بزرگ ترین مرکز خرید تمام کشور می باشد. 

بازار خیابانی بوگیس در سنگاپور

غرفه ها و محصولات این بازار خیابانی 

بیشتر از هشتصد غرفه و مغازه در این  بازار فعالیت می کنند. توریست ها و گردشگران از غرفه های این بازار میتوانند سوغات و هدایا، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم منزل، پوشاک زنانه، مردانه، کودکانه، کارت پستال، لوازم تحریر، جاسوئیچی و ... در این بازار پیدا کنند. بازار خیابانی بوگیس به خاطر قیمت ارزان و بسیار خوبی که داشته مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است. در این بازار میتوانند هر نوع کالای باکیفیتی برای تمام سلیقه ها پیدا کرد. این بازار سرپوشیده بوده و شرایط خوبی را برای توریست ها و گردشگران فراهم کرده تا در فصل تابستان دور از آفتاب و در فصل بهار دور از باران باشند.  

غرفه ها و محصولات این بازار خیابانی

رستوران ها و کافه های اطراف بازار خیابانی بوگیس

رستوران ها و کافه های مختلف بسیاری در کنار این بازار قرار دارند که معمولا تا دیروقت باز بوده و غذا سرو می کنند. این رستوران ها انواع و اقسام غذاهای بین المللی و محلی را سرو کرده و از معروف ترین غذاهای این اطراف بین توریست ها و گردشگران تور لحظه اخری سنگاپور میتوان به نودل و ساتایا اشاره کرد. ساتایا یک میان وعده خوشمزه بوده و از ترکیب گوشت کبابی به سیخ کشیده و سس مخصوص تهیه می شود. در کنار این رستوران ها اگر میلی به خوردن غذا ندارید، میتوانید یک آبمیوه طبیعی و خوشمزه از عصاره نیشکر را که از خوشمزه ترین آبمیوه هاست از مغازه های آبمیوه فروشی اطراف تهیه کنید. 

رستوران ها و کافه های اطراف بازار خیابانی بوگیس

ساعات فعالیت و دسترسی های نزدیک به بازار خیابانی بوگیس در سنگاپور

توریست ها و گردشگران تور ارزان سنگاپور میتوانند برای رسیدن به این بازار از ورودی نزدیک به ایستگاه ام ار تی بوگیس، با سقف قرمز رنگ بگردند. این بازار هر روز هفته از ساعت بازده صبح تا ده شب باز می باشد.