بزرگ ترین بندر خاورمیانه  و شاه راه بزرگ در تجارت در تمام دنیا به مساحت 50 کیلومتر مربع که در آن کانتینر، نفت، گاز مایع و ‏محصولات پتروشیمی نیز در این بند حمل و نقل میشود در 35 کیلومتری شهر دبی شناخته شده و کاربرد تجاری و توریستی این منطقه موجب شده تا سالانه میزبان تعداد زیادی از توریست های و گردشگران باشد. جبل علی یکی از منطقه های صتعتی دبی میباشد که مورد استفاده در تولید برای کشورهای چین و تایوان و تایلند است.

بازار جبل علی دبی

این بندر بزرگ خاورمیانه شش ساحل تفریحی و یک پارک آبی، دهکده دریای هیجان انگیز و موج شکن های شگف انگیز است. جمعیت کل این بندر 31.700 نفر بوده که با این جمعیت تبدیل به یک شهرک شده. سه مجمع الجزایر در دربای خلیج فارس که بوسیله بشر ساخته شده و  هرکدام از آن به شکل یک درخت نخل هستند که اسم هرکدام آن ها به ترتیب نخل جمیرا، نخل دیره و نخل جبل علی هستند که بیشتر از آن ها برای سرگرمی و تفریح، تجارت و مسکونی استفاده میشود.

بازار جبل علی دبی

توریتس های تور دبی میتوانند در هتل لوکس و رویایی Jebel ali beach اقامت داشته باشند و از مرکز خرید GGM descrption ، ابن بطوطه و مزایا که اجناس خود را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه میکند، خرید کنند.

آدرس هتل جبل علی :

Exit 13, Sheikh Zayed Road, Jebel Ali, Dubai, United Arab Emirates