بازار بشیکتاش استانبول : یکی از کارهای مورد علاقه توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول در این شهر، بازدید از بازارهاست. بازارهای استانبول یکی از یکی جالب تر بوده و محصولات خوب و با قیمت مقرون به صرفه ای ارائه میدهند. بعد از بازار بزرگ استانبول، دومین بازاری که هنوز برای بسیاری از توریست ها و گردشگران کشف نشده، بازار بشیکتاش است. این بازار محلی، هر هفته روزهای شنبه برگزار می شود. با اینکه بازار بشیکتاش هنوز کاملا شناخته شده نیست، اما هر شنبه مملو از مشتریانی است که از سراسر شهر برای خرید از آن آمده اند. بازدید از این بازار برای شما شاید یکی از شلوغ ترین روزهای سفرتان باشد. بازار بشیکتاش هر شنبه در یک پارکینگ قدیمی چند طبقه برگزار شده و به معنای واقعی کلمه یک بازار محلی است! مردم محلی منطقه، بازار بشیکتاش را به بازار جومارتسی پازاری می شناسند که به معنی شنبه بازار است.

بازار بشیکتاش استانبول

محصولات بازار بشیکتاش استانبول

تمام محصولات این بازار باکیفیت بوده و با قیمت مقرون به صرفه ای به فروش میرسند. توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول میتوانند بسیاری از محصولات غذایی که میخواهند را با قیمت بسیار خوب از این بازار پیدا کنند. از محصولات بازار بشیکتاش میتوان به پنیر، زیتون، تخم مرغ های تازه، حبوبات، گشنیز تازه، خشکبار، ادویه جات، ترشی، ماهی های تازه، دست بند های چرم، آویز نقره، بدلیجات، لوازم منزل، اشیا تزئینی، لوازم دکوری، فرش ها و ... اشاره کرد.

محصولات بازار بشیکتاش استانبول

رستوران ها و غرفه های خوراکی بازار بشیکتاش استانبول

بعد از مغازه ماهی فروش ها، اگر کمی به سمت پایین بروید، غرفه غذاهای دریایی را خواهید دید. این غرفه ها بهترین و خوشمزه ترین غذاهای دریایی، به خصوص ماهی سرخ شده را در بازار دارند. پیشنهاد می شود حتما قهوه ترک بازار را امتحان که بسیار عالی هستند. در این بازار رستوران های ارزان قیمت بسیاری هستند، اما اگر به دنبال رستوران ارزان قیمت خوب هستید، رستوران بوکیچه بسیار مناسب است. غذاهای این رستوران خانگی بوده و کیفیت بسیار خوبی دارند.

رستوران ها و غرفه های خوراکی بازار بشیکتاش استانبول