بسیاری از آژانس های گردشگری هستند که هنوز هم فعالیت خود را در فضای مجازی آغاز نکرده اند و روز به روز بیشتر شاهد تاثیر آن بر روی بازار خود می شوند. چنانچه به دور و اطراف خود بنگریم می بینیم که دیگر کمتر کسی است که امورات مسافرتی خود را از طریق آژانس های گردشگری سطح شهر به انجام برساند و اغلب مردم وب سایت های اینترنتی را برای انجام امورات مسافرتی خود انتخاب می کنند. طراحی آژانس گردشگری اولین قدمی است که می تواند شعبه دیگری از آژانس مسافرتی شما را در سطح فضای مجازی احداث کند. اما در این مسیر باید به نکات ریز و درشت بسیاری توجه داشته باشید که از جمله مهمترین آنها می توان به: کمک گرفتن از وب سرویس های قدرتمند اشاره کرد. در عصر نوین، کمترین استفاده از نیروی انسانی را شاهد هستیم و وب سرویس بلیط هواپیما و هتل، به صاحبان آژانس های گردشگری آنلاین کمک می کند تا بدون نیاز به نیروی انسانی، امورات وب سایت خود را مدیریت کنند. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

 

وب سرویس فروش بلیط هواپیما

بلیط هواپیما به عنوان یکی از مهمترین مدارک مورد نیاز برای تجربه یک سفر دلچسب به شمار می رود و بدون داشتن آن امکان پرواز برایتان وجود نخواهد داشت. تا چندی پیش آژانس های گردشگری به صورت تک تک کلیه بلیط های هواپیما را بر روی وب سایت گردشگری خود به ثبت می رساندند اما امروزه وب سرویس های متعددی در حال فعالیت هستند که با استفاده از آنها می توان به صورت یکجا، اطلاعات بلیط ها را بر روی وب سایت خود پیاده نمود. نکته قابل توجه اینجاست که با به روزرسانی وب سرویس ها، بلیط های جدیدتر در وب سایت شما نیز به نمایش درخواهند آمد. وب سرویس فروش بلیط هواپیما مزایای بسیاری برای صاحبان آژانس های گردشگری به دنبال خواهد داشت که یکی از مهمترین آنها مربوط به کاهش میزان هزینه های آژانس می شود چرا که نیازی به نیروی انسانی خاصی برای ثبت اطلاعات بلیط نیست.

طراحی سایت هتل

امروزه که اغلب کسب و کارها در حال کوچ کردن به فضای مجازی هستند، هتلداران نیز باید فعالیت خود را در فضای آنلاین آغاز کنند. داشتن یک وب سایت برای هتل، مزایای بسیاری به دنبال خواهد داشت که از جمله مهمترین مزایای آن می توان به: دیده شدن بیشتر اشاره کرد. داشتن یک وب سایت برای هتل، باعث می شود که هتلداران آخرین خبرهای هتل خود را بدون فوت وقت بر روی وب سایت خود قرار دهند تا این اطلاعات در کوتاه ترین زمان ممکن در معرض دید مشتریان قرار گیرد. وب سرویس ها نیز از این تغییرات اطلاع پیدا می کنند. برخی هتل ها به دلیل تبلیغات و افزایش میزان درآمد خود اقدام به ارائه تخفیفات ویژه می کنند که در صورت داشتن وب سایت، این خبر در مدت زمان کوتاه تری به گوش مشتریان خواهد رسید.

 

 

طراحی سایت رزرو هتل

داشتن یک اقامتگاه در مسافرت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و از این رو مسافران در ابتدای کار به دنبال پیدا کردن هتل مناسب برای اقامت خود می گردند. یک آژانس مسافرتی معتبر باید کلیه خدمات مربوط به بلیط هواپیما و همچنین هتل های اقامتی را پوشش دهد اما برخی وب سایت ها به صورت تخصصی تنها بر روی رزرو هتل فعالیت می کنند که معمولا تنوع بیشتری نیز خواهند داشت و با کمک آنها می توانید در تایم کوتاه تری به بهترین انتخاب دسترسی پیدا کنید. با طراحی سایت رزرو هتل، می توانید به درآمد مطلوبی دست پیدا کنید و نیازی به انجام هیچ گونه کاری توسط شما نخواهد بود. اما چگونه باید یک سایت مناسب برای ارائه خدمات رزرواسیون هتل راه اندازی کرد؟ مراکز متعددی در زمینه طراحی وب سایت فعالیت می کنند که البته هریک از آنها ویژگی های متفاوتی نسبت به یکدیگر داشته و خدمات منحصر به فردی را ارائه می کنند. شرکت ما با توجه به سابقه چندین ساله خود، یکی از بهترین انتخاب هاست و با سپردن طراحی وب سایت خود به مسئولین شرکت ما، بهترین نتیجه را خواهید گرفت.

وب سرویس هتل

هتل های بسیاری در جای جای نقاط جهان فعالیت می کنند و روز به روز نیز به تعداد آنها افزوده می شود. به نظر شما اطلاعات هریک از این هتل ها به صورت دستی بر روی وب سایت های گردشگری اعمال می شود؟ تا چندی پیش روال کار اینگونه بود و افراد بسیاری مشغول ثبت اطلاعات هتل ها بر وی سامانه آژانس های گردشگری می شدند اما این کار هم هزینه بیشتری گرفته و هم امکان ثبت اطلاعات غلط وجود داشت. امروزه کلیه این کارها به صورت اتوماتیک انجام شده و هیچ نیروی انسانی در انجام دادن آن دخیل نیست. وب سرویس هتل بهترین گزینه برای آژانس های گردشگری است چرا که با استفاده از آن می توان به اطلاعات هتل های بسیاری در جای جای نقاط جهان دسترسی پیدا کرد. استفاده از وب سرویس هتل باعث افزایش میزان سرعت عملکرد وب سایت شده و به دلیل تنوع بسیاری که در هتل های آن وجود دارد، میزان فروش شما را نیز افزایش خواهد داد.

 

هزینه طراحی وب سایت

هزینه ای که برای طراحی وب سایت باید پرداخت شود، بر حسب نکات مختلفی محاسبه خواهد شد و نمی توان رقم دقیقی برای آن در نظر گرفت. در ابتدای کار باید مشخص کنید که قصد انجام چه کارهایی را دارید و انتظارات خود از وب سایت را تعیین کنید. چنانچه قصد راه اندازی یک وب سایت جامع گردشگری را داشته باشید طبیعتا باید رقم بالاتری را به عنوان هزینه راه اندازی و طراحی وب سایت در نظر بگیرید. هر یک از متخصصین طراحی وب سایت نیز رقم متفاوتی نسبت به یکدیگر ارائه می کنند و چنانچه تمایل به داشتن وب سایتی جامع و تمام عیار دارید، حتما باید مراکز معتبر را برای انجام این کار مهم انتخاب کنید. شرکت ما طی سالهای متعدد فعالیت خود، رضایت بسیاری از مشتریان را نسبت به خود جلب کرده است و از این رو می توانید با اطمینان کامل، انجام کلیه مراحل طراحی و راه اندازی وب سایت خود را به کارشناسان شرکت ما سپرده و خود نظاره گر درست انجام شدن کارها باشید.

برگرفته از وب سایت شرکت سیتی نت https://citynet.ir/