اکواریوم اصفهان : آیا تابحال فکر میکردید ماهم در کشورمان اکواریوم داشته باشیم؟ یک مجموعه تفریحی برای نخستین بار در کشورمان در شهر اصفهان ساخته شده. این پارک جنگلی ناژوان یک اکواریوم چهار هزار متر مربعی را با هفت متر عمق زیر زمین دارد. این اکواریوم اصفهان انواع گوناگون با اندازه های متفاوت دارد. به عنوان مثل پنج متری تا ده متری، اکواریوم های لمسی و سیلندر و بزرگ ترین تونل آن 35 متر میباشد. ساخت اکواریوم اصفهان با شراکت یک شرکت ترکیه ای به نام اقیانوس آکواریوم و شهرداری تهران انجام شده و به عنوان اولین مجموعه اکواریوم ایران شناخته شد.

اکواریوم اصفهان

امکانات اکواریوم اصفهان و انواع ماهی های آن

شما میتوانید در این مجموعه عکس های یادگاری بگیرید، توریست ها و گردشگران تور اصفهان نیز میتوانند از فروشگاه های هدایا برای اطرافیان خود سوغاتی تهیه کنند. همینطور یک پارکینگ سه هزار متری نیز برای راحتی بازدید کنندگان در نظر گرفته شده. یکی از کارهای هیجان انگیز در اکواریوم اصفهان غذا دادن به ماهی ها از پشت اکواریوم است. این اکواریوم زیستگاه بسیاری از ماهی ها از جمله ماهی های کمیاب و ماهی های خطرناکی مثل کوسه بوده. حدود شش هزار آبزی در این اکواریوم زندگی میکنند که سیصد مورد از آنها از 5قاره در دنیا آورده شده. همینطور صد مورد از آنها بسیار خطرناک و کمیاب هستند.

امکانات اکواریوم اصفهان و انواع ماهی های آن

ساعات بازدید از اکواریوم اصفهان و قیمت بلیط آن

توریست ها و گردشگران میتوانند هرروز هفته از ده صبح تا نه شب را در این مجموعه بگذرانند. قیمت بلیط ازاد اکواریوم اصفهان هجده هزار تومان، برای دانش آموزان ده هزار تومان و برای توریست ها و گردشگران پنجاه هزار تومان میباشد. همینطور هزینه عکاسی در این مجموعه هجده هزار تومان است.