اگر به دنبال مرکز خریدی هستید که به زبان شما مسلط بوده و بتوانند شما را به خوبی راهنمایی کنند حتما با تور دبی سری اوتلت مال دبی بزنید.Outlet دبی میتوانید به پانزده زبان دنیا با شما صحبت کند! این فروشگاه بزرگ و معتبر بهترین و معروف ترین مارک های سراسر دنیا را در تمامی زمینه ها مثل کیف و کفش، عطر، جواهرات، زینت آلات، مبلمان، کامپیوتر، موبایل و … جمع کرده تا بتواند لقب کامل ترین فروشگاه را به خود اختصاص دهد. گفته شعه بالای 1200 نوع برند در این فروشگاه جمع آوری شده.

اوتلت مال دبی

علاقه مندان به تخفیف بهترین تخفیف ها را در این مرکزخرید میتوانند پیدا کنند. در طول سال حدود سی تا نود درصد برای تمامی وسایل و پوشاکی که در شهر فروخته نشده تخفیف گذاشته میشود. در طول خرید اگر فرزندانتان خسته شدند میتوانید آنها را در هر سنی که هستند به شهربازی چاکی چیز بسپارید و با خیال راحت به خرید کردن بپردازید. کارکنان این شهربازی تلاش کرده اند تا امنیت را برای کودکان توریست ها و گردشگران تور دبی را با استفاده از مهر ورودی نامرئی فراهم کنند. شما میتوانید ساعت ها فرزند خود را به این شهربازی سپرده و هیج هزینه اضافی پرداخت نکنید.

اوتلت مال دبی

روزهای یکشنبه و 4شنبه اگر روی هم صد درهم از این مرکز خرید، خرید کنید فروشگاه شما را بک فنجان قهوه میهمان میکند. روزهای مورد علاقه توریست ها دوشنبه بازار است. در این روز همه جنس های این مرکز خرید با نصف قیمت واقعی آن حراج میشود.

ساعات کاری:

روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

 در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

آدرس :

Dubai Al-Ain Road (Route 66) - Dubai - United Arab Emirates