اوت لت کارخانه جیم تامسون بانکوک : خرید کردن همیشه یکی از لذتبخش ترین کارهایی بوده که میتوان انجام داد، به خصوص اگر حین سفر باشید. هنگامی که در سفر هستید حتما از مراکز خرید آن شهر دیدن کرده و خرید کنید. یکی راه های ارزان خرید کردن، خرید از اوت لت هاست. اوت لت ها انواع و اقسام محصولات و اجناس برندهای معروف و با متفرقه را با قیمت مناسبتر و ارزان تر به فروش می رساند. یکی از شهرهای دنیا که در زمینه اوت لت ها موفق شده، استانبول است. بعد از استانبول میتوان به تایلند اشاره کرد. تایلند نیز در شهرهای توریستی خود دارای اوت لت های بسیاری است که یکی از بهترین آن ها در شهر بانکوک، اوت لت کارخانه جیم تامسون است. این اوت لت به در بازارهای جهانی به عنوان زنده کردن صنعت ابریشم در تایلند شناخته می شود. توریست ها و گردشگران تور تایلند به هیچ عنوان از این اوت لت دست خالی بیرون نخواهند امد. در ادامه همراه لست تورز باشید تا بیشتر با این اوت لت پنج طبقه معروف بانکوک اشنا شوید. 

اوت لت کارخانه جیم تامسون بانکوک

فروشگاه های اوت لت کارخانه جیم تامسون بانکوک

اوت لت کارخانه جیم تامسون پنج طبقه داشته که از آن سه طبقه را به پارچه های کتانی و ابریشمی که به صورت متری فروش میروند اختصاص داده است. همینطور یک طبقه را هم به پرده ها، بالش ها و رومیزی ها. یکی از طبقات این اوت لت که بین توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند بسیار معروف و پرطرفدار است، طبقه مختص به لوازم جانبی بوده که در آن میتوان کروات های باکلاس، لباس های شیک، قاب عکس، عروسک های ابریشمی برای کودکان و ... را پیدا کرد. 

فروشگاه های اوت لت کارخانه جیم تامسون بانکوک

ساعات فعالیت و دسترسی های نزدیک به اوت لت کارخانه جیم تامسون

اوت لت کارخانه جیم تامسون هر روز هفته از ساعت نه صبح تا شش بعد از ظهر بار می باشد. توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند برای رسیدن به آن باید از قطار هوایی به ایستگاه بانگ چاک رسید. در صورتی که از خروجی پنج بیرون بیاید، به خیابان سوخوموویت خواهید رسید و از آنجا با پنج دقیقه پیاده روی میتوان به اوت لت کارخانه جیم تامسون بانکوک رسید. 

ساعات فعالیت و دسترسی های نزدیک به اوت لت کارخانه جیم تامسون