ان چه باید درباره هتل گونن استانبول بدانیم : هتل چهار ستاره گونن یکی از انتخاب های همیشگی توریست ها و گردشگران تور استانبول است. این هتل به خاطر خدمات بسیار خوب و فوق العاده ای که برای میهمانان خود ارائه داده، طرفداران بسیاری دارد. علاوه بر امکانات خوب، معماری بسیار زیبایی برای ساختمان خود داشته، این هتل ساخته شده از مرمر و سرامیک است. از جمله خدماتی که این هتل چهار ستاره برای میهمانان تور استانبول خود ارائه میدهد میتوان به ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، اینترنت بی سیم رایگان، کرایه اتومبیل، نگهداری از کودکان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، امکان استعمال سیگار در محوطه های مشخص شده، روزنامه رایگان در لابی، صندوق امانات، صرافی، خشکشویی و اتوشویی، سالن آرایشی، سالن کنفرانس و جلسات، میز تور، خدمات خانه داری، پارکینگ اختصاصی، سرو چای و قهووه در مکان ها عمومی و ... اشاره کرد.

ان چه باید درباره هتل گونن استانبول بدانیم

اتاق های هتل گونن استانبول

هتل گونن استانبول در مجموع دارای 157 اتاق و سوئیت است. هرکدام از اتاق ها و سوئیت های این هتل لوکس و مدرن، با رنگ های گرم طراحی و با لوازم و مبلمان چوبی دکور شده اند. سرویس دهی به تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره شبانه روزی است. برای تمام اتاق ها و سوئیت های هتل گونن استانبول امکانات و امتیازات ویژه ارائه شده اما خدماتی که به صورت یکسان در اختیار میهمانان در اتاق ها قرار میگیرد، شامل سیستم تهویه هوا، مینی بار به همراه بطری آب رایگان، تلویزیون ماهواره ای، گهواره رایگان، نشیمن بزرگ، روزنامه رایگان، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، حمام اختصاصی، سشوار و حوله، امکان سرو صبحانه در اتاق، سیستم گرمایشی و سرمایشی و ... می باشند.

اتاق های هتل گونن استانبول

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل گونن استانبول

در رستوران روی پشت بام این هتل انواع و اقسام غذاهای سنتی، بین المللی، اروپایی و ... با چشم انداز بسیار زیبا از شهر استانبول برای توریست ها و گردشگران تور استانبول سرو می شوند. کافه مادو نیز برای میهمانان خود انواع بستنی ها، کیک ها و دسرها، نوشیدنی های مختلف و ... را آماده می کند. از جمله خدمات رفاهی، این هتل استخر سرپوشیده و روباز، سالن ورزشی، سونا و جکوزی، حمام ترکی، اسپا و ماساژ و ... را فراهم کرده است.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل گونن استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل گونن استانبول

از هتل گونن استانبول تا جاذبه های گردشگری مثل کاخ دلوماباهچه یک کیلومتر، تا برج گالاتا دو کیلومتر و تا میدان معروف و توریستی تکسیم 110 متر فاصله است. دور و اطراف این هتل رستوران ها و کافه های بسیاری قرار دارند.