امکانات هتل گرند اوزتانیک استانبول : این هتل چهار ستاره در منطقه تقسیم در سال 2005 ساخته شده و فاصله نه چندان زیادی تا خیابان معروف و همیشه شلوغ استقلال دارد. هتل گرند اوزتانیک، کارکنان حرفه و خونگرمی داشته که به زبان های ترکی، روسی و انگلیسی با میهمانان و توریست های تور استانبول صحبت می کنند. خدمات و امکانات هتل گرند اوزتانیک استانبول برای میهمان و توریست ها شامل فروشگاه هدایا و سوغاتی، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، مکان های مخصوص استعمال سیگار، پارکینگ اختصاصی رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، صرافی، صندوق امانات، اینترنت بی سیم رایگان، سالن کنفرانس و همایش، خدمات مخصوص افراد معلول، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، سالن آرایشی، حمل و نگهداری از چمدان ها، آسانسور و ... می باشند.

امکانات هتل گرند اوزتانیک استانبول

اتاق های هتل گرند اوزتانیک استانبول

هتل گرند اوزتانیک استانبول به طور کلی دارای 192 اتاق سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دلوکس
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های خصوص افراد معلول
  • سوئیت
  • سوئیت های کینگ
  • سوئیت های جونیور

اتاق ها و سوئیت های این هتل با مبلمان چوبی و رنگ های کرم آرامش بخش دکور و طراحی شده است. از تمام امکانات و خدماتی که این هتل چهار ستاره در اتاق ها و سوئیت ها برای توریست ها و گردشگران تور استانبول ارائه میدهد میتوان به مینی بار یا یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، سیستم تهویه هوا، اینترنت بی سیم رایگان، چای ساز و قهوه ساز، سبد میوه رایگان، ناهار بسته بندی شده، حمام اختصاصی، گاوصندوق، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل گرند اوزتانیک استانبول

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل گرند اوزتانیک استانبول

توریست ها و گردشگران تور استانبول در رستوران های این هتل چهار ستاره انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، آسیایی، ترکی و ... را میتوانند میل کنند. رستوران هتل تا سیصد نفر ظرفیت داشته و محیط دنج و بسیار خوبی دارد. نوشیدنی های مختلف گرم و سرد نیز در رستوران و کافه این هتل ارائه می شوند. از امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل میتوان به استخر سرپوشیده، حمام ترکی سنتی، سونا بخار، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، اسپا و ماساژ، مرکز آبگرم، سالن بدنسازی و ... اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل گرند اوزتانیک استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل گرند اوزتانیک استانبول

این هتل چهار ستاره در استانبول، دسترسی های خوب و بسیار نزدیکی به سمت قصر دولماباغچه با یک کیلومتر، سالن کنسرت جمال رشیت ری، مرکز کنگره ی استانبول، تئاتر هالدون تانر و ... دارد. فرودگاه بین المللی آتاتورک از هتل گرند اوتانیک استانبول تنها بیست کیلومتر فاصله دارد.